- Varování
Téma: Reklamace z důvodů nespokojenosti s výrobkem
Je možné reklamovat a vrátit výrobek z důvodů nespokojenosti s jeho funkcemi?
Reakce čtenářů
Nespokojenost s výrobkem, který nevykazuje žádné vady a byl zakoupený v "kamenném" obchodě není důvodem k vrácení zboží.
Zboží je možné zákonně vrátit do 14 dní od zakoupení přes internet, ale v kamenném obchodě toto neplatí.
Jak kde. Já koupila v Tchibu triko a na účtence je napsáno: Výměna zboží či vrácení kupní ceny do 30 dnu po předložení účtenky. Děkujeme, že jste u nás nakoupili !
A je to koupeno ve Vaňkovce a ta je kamenná.
Jaaaaaaaaaaasný. Jako samozřejmě, že je vše o dohodě. Jestliže se kupující s prodávajícím domluví na jiných podmínkách, je tzv. smluvní volnost, na čem se mezi sebou domluví, to platí. Navíc co je psáno, to je dáno.
Vrácení v kamenném obchodě je plně v libovůli toho daného obchodníka, ale není na něj nárok ze zákona. A většinou je možné vrátit zboží nepoužité, v původním obalu. Takže tady už je vyzkoušené a to asi neprojde. Ale zkusit se zeptat u prodejce by to vyřešilo.
Přesně tak ...
Jde vrátit manželka zpátky tchýni, když jsem nespokojený s jejími funkcemi..? Barák mají z vepřovic, jestli to má na vrácení nějaký vliv...
Nechápu jak někdo(chlap) může být nespokojen s funkcí ženy. Přitom jsme my(ženy) vybaveny pro život daleko lépe jak muži. Narozdíl od nich totiž dokážeme dělat více věcí najednou. Pro muže je už problém řídit vůz a povídat si s partnerkou. Co se týče bolesti, vydržíme víc. Chlap má rýmu a umírá. A moje oblíbené rozmnožování a následně výchova je bez komentáře. Možná by jsme ještě jednu funkci zvládly, mám na mysli něco jako má Černá vdova. Zatímco se sameček páří, samička na něm hoduje. Některým z nás by ubylo starostí a přibylo radosti. Zdravím paní Medvědová.
Já to docela chápu. Stejně to je i naopak. A proto jsou rozvody.