Téma: Utopený mobil a reklamace v záruční době - opraví mi prodejce mobil zdarma?
Ahoj lidi, mám na vás prosbu. Mobil (Nokia Asha 11) mi omylem spadl do studeného čaje. Hned jsem ho vylovila a rozebrala. Zkoušela jsem ho vysušit fénem na studeno. Pak jsem ho složila, zkusila zapnout a nejde. Mobil mám ještě v záruce, koupený je na prodejně T-mobile. Myslíte, že je šance, že mi záruku uznají, mobil zpraví, popř. vymění za nový? Nebo si mám raději vymyslet jinou výmluvu, kdyžtak poraďte jakou. Bojím se, že mi tu záruku neuznají, vzhledem k tomu, že to není chyba telefonu, ale moje, že jsem ho vykoupala. Díky za tipy
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 4364x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Mobil není určen pro potápění (byť se to může zdát být úsměvné, z pohledu práva je na to takto nějak pohlíženo), bohužel si myslím, že odhalí, že byl mobil ve vodě a záruční oprava neproběhne. Opravu budeš muset zaplatit.
Ať už si vymyslíš cokoliv, tak věř, že utopený mobil prostě poznají. Takže vymýšlet si něco prostě nemá smysl.
Záleží na servisu, resp. výrobci jestli to "přehlédne" a prostě to uzná jako záruční opravu, resp. nejspíš výměnu a nebo bude jednat jak má a opravu zamítne.
Nemám zkušenost s mobily, nikdy jsem utopený nereklamovala. To ne, že bych ho neutopila, ale nenapadlo by mě to řešit takhle.
Věk: 26
Ahoj,
no opravdu tohle Ti bohužel neuznají opravář není "blbý" pozná utopený mobil
Je to v podstatě úplně to samé jako prasklý displej …