Téma: Elektronika koupená v malém obchodě a zaplacená bankovní kartou - bude problém při reklamaci? (nemáme paragon, jen lístek z platebního terminálu)
Uživatel: Martina bojk.
Věk: 24
Dobrý den,
bylo nám divné, že při koupi elektra nám prodejce nedal účtenku od pokladny (pokladnu žádnou nemá) je to menší obchod, jen jsme dostali lístek, který vyjíždí ze zařízení u placení kartou. Ale vždycky, když něco kupujeme, tak dostáváme účtenky dvě, i vypsanou, která obsahuje údaje o zboží (číslo výrobku, název, cenu atd.).
Jde o to, že kdybychom náhodou zboží reklamovali, jak pak prokážeme, že jde o konkrétní výrobek. Navíc jsme se teď doslechli, že tento prodejce musel propustit prodavačku, protože prý asi krachuje. Takže, když náhodou opravdu obchod zavře a my bychom pak zboží reklamovali na jiné pobočce, jaké máme šance, že uspějeme, když na lístku není uvedeno téměř nic, o jaký výrobek se jedná, jen cena, datum.
Poraďte prosím vás.
Děkuju
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2001x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Ne, nebude to problém. Mrkněte na stránku o reklamacích (klik) ve webu Bezplatné právní poradny online. K reklamaci stačí dokonce jen čestné prohlášení o koupit, v extrémním případě tedy není nutný ani paragon. Nicméně lístek z platebního terminálu je dostačujícím důkazem.
Zaniklý obchod může být problém - klik zde.
Věk: 24
Děkujeme , akorát se objevil další problém, zítra (09.01.2016) jdeme zboží reklamovat, protože po prohlédnutí jsme zjistili, že je celkem dost poškrábané.
Po pročtení vámi uvedené stránky jsem ale nenašla, jestli je možné od smlouvy z tohoto důvodu odstoupit. Prodejce nám možná bude nabízet slevu, nebo vyměnění zboží, ale my už toto zboží nechceme.
Nevíte tedy ještě někdo prosím vás, jestli máme nárok na odstoupení od smlouvy v tomto případě?
Zeptejte se přímo ve webu Bezplatné právní poradny online.
neco podobneho uz sem nekde cetl a myslim ze jim stacilo i to placeni kartou k prokazani, akorat ze uz to neslo jednoduchou domluvoou v obchode ale resila se to nejakyma "vyssima"silama
a jinak pokud krachuje tak asi jina pobocka nepomuze, to by musel mit primo ten majitel nejaky retezec obchodu pripadne to zkusit nejak u vyrobce/dovozce do CR ale to zas bude asi problem s tou uctenkou
a ted me jeste napada k tomu poskrabani, nevim sice o co se jedna ale prodejce muze tvrdit ze vam dal slevu prave proto ze je to poskozene a jen z vypisu mu nedokazete jestli dal nebo nedal slevu