Téma: Eshop moda4U.cz - zkušenosti, diskuze, názory, reference, recenze, problémy s dopravou
Vyhledala jsem zboží, hned zaplatila převodem, dnes je to týden. Vím, že e-shop moda4U.cz má trošku delší dodací lhůty a počítala jsem s tím.
Poslali mi e-mail, kde stojí, že zboží je v přepravě. Přiložili odkaz ke sledování zásilky (klik do obrázku) a teď nevím, co si mám myslet.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 3498x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Poslala bych tohle na podporu obchodu s dotazem co to má znamenat a podle jejich reakce to řešila dál P5eji hodně štěstí ať zboží dorazí, nebo vám alespoň vrátí peníze
Ráno jsem tam psala a právě teď mi přišla sms a i odkaz ukazuje, že zboží je v přepravě. A tak nevím, jestli je to tím, že jsem psala, nebo jestli by to tak bylo i kdybych se neozvala.
Věk: 40
Nemusíte se ničeho obávat, jedná se o technickou záležitost . Číslo pro sledování zásilky generuje systém České pošty v okamžiku zadání balíčku do systému. A číslo je aktivní až po naskenování balíčku pracovníkem pošty přímo na přepážce. V době mezi těmito dvěma úkony můžete chvíli vidět číslo jako neaktivní.
My na www.Moda4U.cz tedy Vaši zásilku zabalíme a zadáme údaje o balíčku do systému České pošty. V ten okamžik dostanete sledovací číslo, ale ještě není aktivní. Jakmile si u nás pošta balíčky vyzvedne a převeze na přepážku, kde si pracovník pošty naskenuje štítky z balíčků, aktivuje se sledovací číslo a vy vidíte průběh odbavení pod odkazem. Je to tedy běžný postup a můžete být klidná.
Těším se na Vaši další návštěvu u nás!
Věk: 24
Zdravím,
mám taky dotak k tomuto internetovému onbchodu. objednala jsem si letní šaty na dovolenou na pláž. Šaty přišly v kvalitě, že bych to i já ušila lépe a hlavně velikost nesedí tak o dvě čísla. tak jsem tedy provedla reklamaci podle jejih postupu, co mají na webu… (odesílala sjem to v pondělí). Dnes (ve čtvrtek) volám na uvedené číslo, které mají na internetu, které je celý den nedostupné. Psala jsem i mail a sms a žádná odezva… teď nemám ani šaty ani prachy a nevím, co se děje… moc se mi takové chování nelíbí a pokud má někdo dovolenou, tak má mít někoho, kdo ho zastupuje. Prosím, máte někdo taky takovou zkušenost? Jak postupovat? Děkuju Ivča
Věk: 55
Prosím neobjednávajte si tovar z internetového obchodu moda4u - klamú nekomunikujú a za vrátený tovar nedostanete peniaze - nemáte ani tovar ani peniaze. Pani Jitka Vaňková je lákadlo na peniaze vo svoj prospech, ako môže takto existovať, obchodnú inšpekciu na ňu posielam.