Téma: Reklamace nerez myčky a doplacení původní slevy setu
Uživatel: Slávka
Hezký den,
již dříve jsem zde psala o reklamaci u výrobku nerez myčka na nádobí. Reklamace dopadla v rámci možností dobře - výměna kus za kus. Další problém je, že ji koupila v setu spolu s varnou deskou a trobou za výhodnou cenu. Teď mi ji výrobce sice vymění, ale chce doplatit cenový rozdíl. Naštěstí prodejce velkou část doplatku sám uhradí a já budu muset doplatit je 1000 Kč ale i tak je to poučení pro příště.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2670x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Právní dotazy je lépe pokládat ve webu k tomu určeném. Jde o spřátelené stránky - Bezplatná právní poradna online. Dotazy do webu poradny je možné poslat v liché týdny v pondělí po 10. hodině nebo formou online chatu v sudé týdny v sobotu po 9. hodině.
Tento web není primárně určen k právnímu poradenství a právníci sem nechodí.
Tento postup není správný!
Je to výměna kus za kus, kterou řeší přímo výrobce a ten nikdy nebude chtít jakýkoliv doplatek. Výjimkou by mohl být výkonější a dražší spotřebič...ovšem neznám výrobce, který by takto postupoval.
Ti kdož někdy chtějí doplatky jsou prodejci.
Nicméně chápu to tak, že jste reklamovali u prodejce a jednáte pouze s ním. Nedopuručuji tento postup. Výhodnější je, obrátit se přímo na autorizovaný servis či zastoupení výrobce a řešit reklamaci s ním.
Postup je následující: prodejce - výrobce - servis. Proto je mnohdy výhodnější prodejce rovnou přeskočit. Co nechce akceptovat prodejce, mnohdy servis či výrobce vůbec neřeší. Nutno říct, že servis sám o sobě nemůže rozhodovat proti výrobci, ale má rozhodující slovo ve zdůvodnění potřeb opravy a způsobu jeho řešení.
Můžu vědět značku a typ myčky?