Bezplatná právní poradna online

Téma: Eshop mi zaslal jiné zboží než jsem si objednala

30.01.2012 08:57
Uživatel: Gline
Věk:  38
Odpovědí na téma: 1
Text: 

Dobrý den. Prosím o radu, jak postupovat v případě, kdy zásilkový obchod nereaguje na mé dotazy. V prosinci jsem na dobírku převzala balík se zbožím, které mi nepatřilo. Jeho hodnota zhruba dvojnásobně převyšovala moje zboží. Obchod jsem informovala, ale ve chvíli, kdy po mně požadovali odeslání zboží ve formě reklamace  s 30-ti denní lhůtou na vrácení peněz, jsem je upozornila  na skutečnost, že se jedná o rozpor s kupní smlouvou (na svých stránkách mají větu, že pokud jde o rozpor s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě... ) a požadovala řešení s ohledem na skutečnost, že chyba se stala na jejich straně. Od té doby jsem se pokusila e-mailem s firmou spojit, ale marně. Teď mám doma zboží, sice vyšší hodnoty, ale nepotřebné. Čekám, že se za nějakou dobu firma ozve a zažaluje mně pro nezákonné obohacení Usmívající se. Moc děkuji. Gline

Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
30.01.2012 10:27 Uživatel: Barča
1564813088_lvice.jpg
Téma: Eshop mi zaslal jiné zboží než jsem si objednala
Text uživatele: 

S problémem bude nejlepší se obrátit na bezplatnou právní poradnu online.

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Eshop mi zaslal jiné zboží než jsem si objednala
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Napište číslici šestnáct:

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Statistiky

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny