Téma: Eshop mi zaslal jiné zboží než jsem si objednala
Uživatel: Gline
Věk: 38
Dobrý den. Prosím o radu, jak postupovat v případě, kdy zásilkový obchod nereaguje na mé dotazy. V prosinci jsem na dobírku převzala balík se zbožím, které mi nepatřilo. Jeho hodnota zhruba dvojnásobně převyšovala moje zboží. Obchod jsem informovala, ale ve chvíli, kdy po mně požadovali odeslání zboží ve formě reklamace s 30-ti denní lhůtou na vrácení peněz, jsem je upozornila na skutečnost, že se jedná o rozpor s kupní smlouvou (na svých stránkách mají větu, že pokud jde o rozpor s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě... ) a požadovala řešení s ohledem na skutečnost, že chyba se stala na jejich straně. Od té doby jsem se pokusila e-mailem s firmou spojit, ale marně. Teď mám doma zboží, sice vyšší hodnoty, ale nepotřebné. Čekám, že se za nějakou dobu firma ozve a zažaluje mně pro nezákonné obohacení . Moc děkuji. Gline
Reakce čtenářů
S problémem bude nejlepší se obrátit na bezplatnou právní poradnu online.