Téma: Čtvrtá reklamace a možnost vrátit zboží
Uživatel: Sabina
Dobrý den,
Dneska jsem byla opět reklamovat telefon, který jsem si včera vyzvedla z reklamace. 3x se oprava
mimo jiné týkala zasekávání se displeje telefonu (jedná se o dotykový mobil).Vždy udělali Update SW, ale včera jsem si přinesla z prodejny telefon a dala jsem tam SIM kartu
a nechtělo to najít žádnou síť. Zkusila jsem tedy SIM jiného operátora a nic. Tel neměl žádnou sít a ani nešla vyhledat ručně, takže jsem telefon dneska odnesla zpět do prodejny, kde se mnou sepsali reklamaci a mám si zase počkat (mají na to 30 dní).
Ani jsem si nemohla zkontrolovat, zda oprava byla provedena a hned jsem zase reklamovala. Rozhodla jsem se, že telefon už nechci. Protože i když se dá nový SW, tak stejně tel se později zasekává a člověk hned neletí do opravny, ale už mi došla trpělivost.
Telefon jsem zakoupila 24.9.2009 a 9.7., 6.10.2009 a ted 9.8.2010 jsme ho již reklamovali. No a dneska opět.
Vzhledem k tomu, že se jedná o 4 reklamaci na tento telefon chtěla jsem se zeptat jak mám podat odstoupení od smlouvy? Mám nárok na vrácení peněz a musí celou částku nebo jak to je? Určitě na mě budou zkoušet různé fígle, tak abych byla připravená.
Děkuji