Téma: Firma KKBB Media a pan Bečka - podvod nebo ne?
Uživatel: Sol
Dobrý den,
uvažuji o tom, že si založíme 2 paušály s přítelkyní. Jednalo by se o paušál O2 Business 30, kde bych měl 100 volných minut do všech sítí a 200 sms zdarma a navíc volání mezi čísliy VPN zdarma, což by bylo i číslo přítelkyně, za měsíční paušál 119Kč s DPH.
Podmínkou je zaplatit každý rok 700 Kč bez DPH a 50 Kč SMS poslat na určité číslo. Vychází to na cca. 200 Kč/měsíc což mi příjde výhodné.
Chtěl bych se poptat zda má vůbez firma KKBB Media právo uzavírat smlouvy? Není to prosím podvod? Poradíte? Děkuji za Vaše názory.
Stránka otevřena 10870x Předchozí téma | Další téma
Pokud chcete, můžete vložit nové téma zde.
Reakce čtenářů
Doporučuji velkou opatrnost a hlavně pořádně pročíst smlouvu, kterou míníš podepsat!!! (podepsat můžeš, přečíst musíš)
Určitě zbrkle nepodepisovat někde v kanceláři firmy za situace, kdy ještě někdo do toho kecá, venku zvoní tramvaj, je zaplé rádio a okolo stolu pobíhají myši.
Věk: 21
Ahoj, skrze tuto společnost mám zmíněný tarif i včetně mé rodiny, smlouva neobsahovala žádné kličky, poslání symbolické 50 Kč částky je něco ve smyslu poplatku za zprostředkování smlouvy daným člověkem, který za vámi přijdete vše dojednat. Zatím jsme se vším plně spokojeni.
Věk: 21
Zdravím,
tak jsem uživatelem tohoto tarifu od ledna tohoto roku a maximální spokojenost - na začátku menší komplikace s pozdní aktivací VPN, ale peníze, co jsem zaplatil navíc, mi byly vráceny v kreditu, takže se věc vyřešila rychle a jednoduše, pan Bečka je seriózní pán a se vším ochotně pomůže.
Doporučuji tento tarif aktivovat v lednu, aby se vám nejvíce vyplatil - ohledně toho poplatku.
Bude se zvyšovat příštímn rokem na 700 + DPH, předtím to bylo rovných 700, ale i tak je to stále to nejvýhodnější, co můžete dostat (do rodiny apod. )
Věk: 23
Já znám pana Bečku osobně a tarify od něj máme celá rodina i skoro všichni známí jsme u něj už delší dobu a zatím je vše bez problémů. SMS za 50, - je jednou ročně a platba 700, - + DPH 20% taky… vždy v lednu když si to propočítáte,,, vyjde vás ten základ cca 180, - měsíčně, což za 100 min volání a 200sms jen tak někde nenajdete. Každou změnu nebo cokoli podobného, pan Bečka napíše předem v mailu a nebo volá osobně, takže komunikace o. k. Vřele doporučuji
Věk: 23
Základ je 116,- měsíčně (100min. volání a 200sms)
jednou ročně se posílá sms v ceně 50,- (členský příspěvek) a jednou ročně se platí 700,- + DPH 20% (jako poplatek "za užívání" sim) když to tak vezmete... je to vlastně platba, za to, že vám celý rok pan Bečka obstarává výpisy, komunikuje mezi váma a O2 a vy se nemusíte o nic starat... já myslím, že je to celkem fér... nikdo z nás by to nedělal zadarmo :)
Výpisy chodí kolem 10.-15. dne v měsíci a splatnost je 14dní. Dostanete přístupové heslo na své výpisy a najdete tam kam, jak dlouho atd. jste volali a psali... takže jak říkám... OPRAVDU SPOKOJENOST. ;)
Služby od firmy KKBB mám již 3 roky a nejsou žádné problémy, využívám jejich tarify dle potřeby od nižžího až po vyšší a to celá rodina. DOPORUČUJI
Věk: 33
Mozem vas poprosit o nejaky kontakt na KKBB media telefonicky nebo Web. Dekuji.
Porušení pravidel webu MS - 1 IP adresa, více přezdívek. Příspěvek byl smazán správcem webu a IP byla z důvodu podvodu zablokována. Admin.
Věk: 17
U této firmy jsem. Jedná se o legální zprostředkování telekomunikačních služeb ;) a provoz takovýchto firem je také běžný a legální ;) těch vstupních 700 i SMSky se nebojte ;) tarif mám něco málo přes rok a ikdyž byla někdy ve vyúčtování chyba ( jednalo se o internet, na který jsem měl mít tarif, ale byl mi naúčtován jako kdybych tarif neměl) vždy po prvním upozornění na tuto chybu se to řešilo dobropisem, z nějž mi následně strhávali platby v dalších měsících ;) za mě můžu jen doporučit !
Věk: 20
Dobrý den, ja jsem u firmy uz tretim rokem, tusim. Maximalni spokojenost, mohu jen doporucit, 100 minut, 200 sms, volani ve VPN zdarma, jednou za rok dat 840 (jiz nyni od 2012) a poslat smsku za 50kc, ale je to fakt, chodi vam podrobne vypisy, komu volate, komu pisete, kolik vam jeste zbyva.. proste super
Věk: 32
Dobrý den, já jsem také u této společnosti a tak dobré zkušenosti bohužel nemám. Komunikace je docela dost špatná a nezapomeňte, že číslo nevlastníte vy, ale pan Bečka jako firemní číslo a vy s ním nemůžete dělat vůbec nic!
Navíc, když to řeknete někde na pobočce u O2, tak tam je pan Bečka vedem pod uplně jinou firmou než KKBB Media. Což je při nejmenším zvláštní! Takže já tak vřele nedoporučuju.
Věk: 31
Dobrý den, také jsem se dozvěděla o možnosti levného volání. Zajímala jsem se u pana Bečky, poslal mi nic neříkající tabulku, žádné podmínky ani smlouvu jsem bohužel k náhledu neobdržela. Měla bych na Vás smělou prosbu. Mohl byste mi prosím oscanovat smlouvu, kterou Vám pan Bečka poslal, abych na to mohla dopředu juknout? Pan Bečka mi sdělil, že smlouvy posílají až se SIM, což mi příjde dost pozdě. Byla bych Vám za náhled smlouvy moc vděčná.
Mockrát děkuji
S pozdravem
Jana Jarolímová
Věk: 36
Město:Havířov
Porušení pravidel webu MS - 1 IP adresa, více přezdívek. Příspěvek byl smazán správcem webu a IP byla z důvodu podvodu zablokována. Admin.
Věk: 40
Město:Brno
Porušení pravidel webu MS - 1 IP adresa, více přezdívek. Příspěvek byl smazán správcem webu a IP byla z důvodu podvodu zablokována. Admin.
Hmm, mě se to moc nelíbí... a především čí je to číslo?
Mám takovej pocit, že zmíněné společnosti a ta si sním pak může dělat co chce! Takže třeba nahlásit Vaši SIM jako ukradnutou a následně jí dát někomu jinému....... u firem dost problém a navíc dle smlouvy budete velmi pravděpodobně platit stále. Jak mu dokážete že číslo neužíváte Vy! Máte heslo pro komunikaci s operátorem? Nastavíte si služby, těžko vše i dle této diskuze vyřizuje jistý pan X.
No a v poslední řadě zkuste zavolat do O2, a zeptat se, jestli tato společnost má právo přeprodávat jejich služby. Hmm?
Věk: 32
Ano máte pravdu, číslo nevlastníte vy, ale firma Ing. Bečky.. Když máte problém, tak voláte slečnu, na kterou se dá velmi těžko dovolat a když už se vám to podaří, tak komunikace je dost složitá. Slečna od pana Bečky má na všechno dost času.. Na linku O2 se nedovoláte, jste totiž firemním uživatelem čísla, takže vy NIC měnit, rušit nebo nastavovat nemůžete!! Na prodejně O2 má pan Bečka firmu registrovanou pod uplně jiným jménem než KKBB media, takže velký pozor!! V moment, kdy se vám něco nelíbí nebo máte problém, tak je komunikace s KKBB media velice složitá a člověk neví, zda mu číslo vrátí a nebo zda mu ho "vrátí" ke slíbenému datu. Jak říkám, mohou si s ním dělat, co jen chtějí.
Věk: 43
Dobrý den,
využívala jsem tarif, zhruba 3 roky a vše vždy probíhalo bez problému. Jelikož jsem změnila práci a dostala firemní telefon, číslo jsem chtěla zrušit a vše probíhalo absolutně bez problému. Slečna mi ochotně volala jestli vše dorazilo v pořádku a učinila potřebné kroky. Sto lidí sto nazorů. Nic méně já byla s firmou velice spokojena a moje rodina využívá služby dále a co vím, nemají nejmenší problém.
Věk: 34
Město:Ostrava
S touto společností mám smlouvu 2 roky a jsem max. spokojený, takže mohu jen doporučit! Problém nastal jediný, a to při vycestování do zahraničí. Dopředu mi bylo slíbeno, že mám automaticky nastaven roaming, což nebylo pravdou a musel jsem přes jiné lidi kontaktovat p. Bečku, aby toto neprodleně zajistil, což během 1 dne bylo nastaveno.
Podívejte se do archivu zpráv, kolikrát už tam tohle bylo.. A nebo zajděte na pobočku O2.. vždyť tam pana Bečku ani neznají pod KKBB media.. Číslo je jejich a vy nic nezmůžete. A ochotná slečna? To se teda nestačím divit. Jsou milí, ochotní, ale jak chcete pryč je zle a chování se mění. Vím své.. Dobře si to rozmyslete, cesta zpět trvá minimálně 2 roky.
Věk: 45
Město:Dětmarovice
Jsem spokojen, u této firmy jsem prakticky od jejího založení, asi 7 let?? Za celou dobu jsem nenašel lepší tarif. A reakce a ochota jsou určitě větší a rychlejší než u samotného O2. Zkuste se u nich proklikat na živého operátora.... A to nemluvím o tom že kdysi jsem byl jako firemní zákazník přednostně spojován na O2.
Věk: 49
škoda, že jsem se na tyxto dstránky nedostala dříve, mohl jste i vaše přítelkyně mít teoefonní číslo s paušálem opravdu jen za 119 kč. já jsem pro sebe i děti udělala smlouvy u této firmy již před 5 roky a nemůžu si stěžovat na nic.
Věk: 31
Město:Karviná
DNEŠNÍM DNEM ZRUŠILI VŠECHNY PAUŠÁLY, KLIENTI U NICH MAJI ZAPLACENÉ ROČNÍ POPLATKY, POKUD JE NEVRÁTÍ, URČITĚ BUDE NUTNÉ PODAT TRESTNÍ OZNÁMENÍ A KONTAKTOVAT MEDIA. PROSÍM PIŠTE ZDE VŠICHNI POŠKOZENÍ, AT VÍME KOLIK NÁS JE. NÁS V RODINĚ JE DOST UŽ NA PODÁNÍ TRESTNÍHO OZNÁMENÍ ZA PODVOD, PROTOŽE KOLIK MĚLI KLIENTŮ? ZA KAŽDÉHO ROČNÍ POPLATEK 800KČ A TED V BŘEZNU TO ZRUŠÍ JO??? NO DALŠÍ PODVOD!!! TELEFONY NEZVEDAJÍ!!! PIŠTE PROSÍM VAŠE ZKUŠENOSTI! DÍKY! JAKMILE NEZVEDNOU ANI ZÍTRA DÁVÁM DO PODVODNÝCH FIREM A PODÁVÁME TRESTNÍ OZNÁMENÍ! PŘIDEJTE SE!!!
přidáváme se k trestnímu oznamení. Je nás 7 poškozených. Kontaktujte mne na mail - Hanysek90@seznam.cz o průběhu a počtu všech přihlašených k poškození. Heslo,, Čím víc nás bude, tím víc zmůžem´´.
S pozdravem,
Rewenda
To stejné, přišli jsme o peníze, nemužeme volat!
Věk: 23
Město:Karviná
Totéž, dnes odpojili i celou naší rodinu, nemluvě o tom, že jsem k nim v lednu přivedla mého přítele a dalšího člena rodiny, bez jakýchkoliv připomínek o konci této společnosti jim dali smlouvu, shrábli roční členské poplatky a po dvou měsících je - nás odpojili.
Pokud chtěli solidně ukončit činnost, měli o tom všechny informovat na konci roku 2012, věřím, že jim tento stav byl dobře dopředu znám a ne nahrabat co nejvíce peněz a potom nechat klienty bez finanční kompenzace a ještě je na tvrdo ze dne na den odpojit!
Poškozených věřím, že bude hodně, jen ne každý bude hledat diskuzi týkající se tohoto problému a kontaktovat se vzájemně.
V případě nějakého infa mě prosím kontaktujte na e-mailu: lissable@seznam.cz, jelikož na svém telefonním čísle jsem nedostupná, o to více hrozí, že o něj přijdu… Výborný.
Já tomuto říkám "BEZDŮVODNÉ OBOHACENÍ"!!!
Věk: 18
Také jsme na tom špatně. Odpojeni, bez peněz. Zatím mě zajímá otázka, jak postupovat. Smířit se s tím, že číslo je ztraceno, vznikly klientům pohledávky jednáním KKBB u O2. To jsou otázky, na které by měl odpovědět p. Bečka. Ale to by v sobě musel mít trochu slušnosti. Zatím se projevij jako "pan podnikatel".
Věk: 31
Město:Karviná
NEJHORŠÍ JE, ŽE MI JEŠTĚ O2 HLASÍ, ŽE NA MÉM ČÍSLE NEBYLY UHRAZENY POPLATEK ZA POSKUTNUTÉ SLUŽBY. TAKŽE NEJEN ČLENSKÝ POPLATEK, ALE NEJSPÍŠ TAKÉ PLATBY ZA LEDEN A ÚNOR. TAKŽE VÁŽENÍ JE TO TUNEL!!! BYLO BY POTŘEBA TUTO VĚC MEDIALIZOVAT, ABY SE TÍM NĚKDO ZAČAL ZABÝVAT! JE POTŘEBA DÁT TO DO MEDIÍ A UDĚLAT TRESTNÍ OZNAMENÍ!!!
PROSÍM PIŠTE ZDE VŠICHNI A NECHTE NA SEBE EMAIL!
Věk: 35
Město:příbor
POZOR firma nezveda telefon a vypadato, na veliky TUNEL. Zacina padat sluzba poskytovana touto firmou KKBB Media s. r. o.
Věk: 38
Město:Břeclav
Jsou to obyčejní zloději. Souhlasím s podáním hromadné žaloby a rád se k ní připojím.
Věk: 33
Město:Buchlovice
Zdarec, taky nám nefungují 2 čísla, tak u sem píšu pro pořádek. Došla mi i nabídka od Bečky na nové tarify přes T mobile. Rád si počtu, když bude někdo vědět něco nového. Psal jsem jim proč, když smlouva končí až 29.4. , tak proč už mi nefunguje od 28.3. od asi 19.30 telefon…
Věk: 23
Tak jen k tarifu pana Bečky - já jsem byl uživatelem 2 roky, přítelkyně 5 let a VŽDY BEZ PROBLÉMU!! Řešil jsem jednu reklamaci, vyřešená a napravená za 2 dny. Pan Bečka vždy jednal solidně a na úrovni, v tomto směru se ho musím zastat!
Nově nabízený tarif má parametry 280 Kč - 200 minut, 200 sms, bez smlouvy, bez ročních poplatků.
Nicméně zaplacených poplatků bych se rád doprošoval zpět, být vámi. Je to škoda, solidní jednání po celou dobu a najednou se to takto podělá.
Věk: 32
Zdravím,
také jsem tam i půlkou rodiny u Bečky, také nejde volat, ale kdo k nám volá a není u pana Bečky, tak se dovolá, i nám se ozývá, že nemám zaplaceno. Když jsem napsal panu Bečkovi, co bude s tím členským poplatkem, tak na to neodpověděl a poslal nabídku na T-mobile. Co teď?
Věk: 23
Já mám informace od pana Bečky staršího. Jestli je mi někoho líto, tak právě jeho, ne Bečky mladšího, protože byť jednal doposud solidně, tohle žádné předchozí solidní jednání nevyrovná.
Přestat jen tak z minuty na minutu fungovat? Bez předchozího varování? Ne každý si to může dovolit.
Nicméně k té informaci, pan Bečka starší mne informoval o tom, že o navrácení (alespoň poměrné části) ročních členských poplatků uvažuje, byť to nebude hned.
Co bude dále se uvidí. V nabídce od T-mobile již mladší Bečka nefiguruje, zodpovědnost přebírá pan Ing. Bečka starší, s nímž bych být na Vašem místě, řešila vzniklé problémy i kompenzace, jelikož mladému se opravdu jen tak někdo už asi nedovolá. A hlavně jak? Když nemůžeme volat? Trochu ironie. My jsme u nich celá rodina, snad ještě fungují telefonní budky …
Věk: 36
Město:Praha
Věk: 36
Město:Praha
Jo, a to Tčko ať si stčí někam …
Věk: 33
Město:Buchlovice
Tak už se domluvte. je p. Bečka starší … nebo není? Zkoušel už někdo přehazovat číslo k tomu Bonerixu???? Nějak mi asi chybí pár údajů, co se tam musí zadávat…
Věk: 54
Město:Ostrava
Vzhledem k tomu, že nám poslední faktura má přijít ještě za měsíc duben a my už nemůžeme volat k dnešnímu datu, zajímalo by mě, kdo jim tuto fakturu ještě zaplatí? Mě to ani nenapadne… spíš už přemýšlím, kde podat na ně žalobu! A se společností Bonerix raději nemít nic společného, neboť je v insolvenci!!
Věk: 36
V insolvenci? Kde jste to nabral …
https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypis?subjektId=isor%3a100190749&typ=full&klic=aviype
Já už objednávku udělal a čekám až mi přijdou smlouvy - je to 100% dcera O2. Ceny sice nic moc, ale zase se nebojím, že mi několik tisíc zmizí v.
Věk: 34
jsme na tom obdobně, tel. nefungují, na maily nereagují…nevím, jak dlouho čekat, zda se vůbec někdo ozve, nemůžeme být bez telefonů!!!! … je to hnus, tohle chování!!!!
Věk: 38
Město:Ostrava
Povedlo se někomu přejít k Bonerix s. r. o. ? Zajímalo by mě co bude s mým starým číslem když k Bonerixu nepřejdu, mohu přejít na jiný tarif - např GO katru, Bleskmobil a pod. ?
Věk: 36
Podle toho co řekli mě, dal Bečka souhlas s deaktivací čísel ke konci dubna, a vzdal se práva uplatnit požadavek na přenos. Takže buď Bonerix, nebo přijdeme o číslo - jiná cesta není.
Věk: 34
http://www.centralniregistrdluzniku.cz/insolvencni-rejstrik-detail,osobaid,BONERIX+S24215554++1.htm
Jsme na tom podobně, telefonicky se s nikým nedá spojit, tudíž jsme zkoušeli komunikaci emailem, ale nepředpokládám, že bude nějaká odezva. Na O2 nikdo není schopný říci, co se převodů nebo vlastnictví čísel týče. Pokud se bude podávat hromadná žaloba, přidáme se!!!!!! Jinak ohledně společnosti Bonerix viz. odkaz výše.
Věk: 22
Oprava, Bonerix zde vystupuje jako VĚŘITEL.
Věk: 54
Věk: 22
Tady jsou čistí a i tak, co se mě týče, přecházím k Bonerixu pouze kvůli zachování mého čísla, a to na zmíněný nedotovaný tarif. Hned, co jej obdržím, u Bonerixu končím (holt s výpovědní lhůtou) a již se svým číslem bez problémů přecházím kam uznám za vhodné.
Aktuálně s T-mobile řeším, zdali nejsou schopní převzít mé číslo bez přechodu k Bonerixu.
U té žádosti s přechodem k Bonerixu jsem se taky zasekl, s dotazem co zvolit a jak specifikovat blíže vybraný nedotovaný tarif jsem se obrátil na pana Ing. Bečku staršího.
P. Ing. Karel Bečka starší existovat musí, jinak by nemohl být zapsán jako jednatel společnosti. Viz.
https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypis?subjektId=isor%3a800026604&typ=actual&klic=aza3yb
Věk: 42
Město:Mikulov
Jak nejsem majitelem čísla. Sim kartu jsem koupil u T-Mobile a přešel s číslem ke KKBB. Chtělo by vymyslet kde se registrovat na hromadnou žalobu nebo jiné řešení. Když nás bude masa, tak se toho třeba rád nějaký právník chytí. IT borci, vymyslete něco!
Věk: 33
Město:Buchlovice
Jako tu simku na které je logo O2?
Věk: 26
Město:KKBB MEDIA s.r.o.
Vážení naši členové,
předem mého vystvětlení k téhle velmi nepříjemné situaci, bych se Vám chtěl moc omluvit za celou firmu KKBB MEDIA s. r. o.
Velmi dobře si uvědomuji, že situace je pro Vás strašně nepříjemná a proto bych se Vám pokusil touto cestou vystvětlit proč k této situaci vůbec došlo.
Naše firma se dostala do špatné finanční situace v poslední době, jelikož klientů máme opravdu hodně a ne všichni klienti byli schopni zaplatit faktury včas, popřípadně je vůbec nezaplatili. Z toho důvodu jsme se postupně dostávali do špatné finanční situace a proto jsme to řešili i úvěrem v bance. Jelikož se problém stupňoval tak jsme byli nuceni jednat o dalším překlenovacím úvěru. V pondělí nám banka řekla, že peníze nám budou poskytnuty až do 14 dní a proto jsem v pondělí ve 3 hodiny odpoledne musel začít vyjednávat s O2. Samozřejmě celou sitauci jsem s O2 řešil celou dobu, ale v pondělí hrozilo, že O2 nám čísla úplně zruší, proto jsem vstoupil do jednání aby čísla neodpojovali a nezrušili. Ve středu jsem odpoledne podepsal uznání dluhu za společnost a abychom čísla vůbec zachránili musel jsem podepsat, že čísla musí přejít pod Bonerix s. r. o. Ve středu večer jsem měl informaci, že ke zrušení čísel nedojde a ani k opojení. Bohužel ve čtvrtek v 10:00 jsem zjistil, že dojde o omezení odchozích hovoru a odchozích sms na čísla se bude dál dat dovolat. Proto jsme Vám byli nuceni zaslat informace o ukončení smlouvy emailem.
Aby jste nepřišly o Vaše telefonní číslo je potřeba přejít pod firmu Bonerix s. r. o. , což je dceřinná společnost O2, tyhle informace mám přímo od Top managerů O2. Je pravda, že můžete přejít na nevázaný tarif a je tam dvouměsíční výpovědní lhůta, která běží od dalšího měsíce.
Co se týče kompenzace pro naše klienty, vše budeme řešit v neděli na schůzce mezi jednateli firmy. Budu se snažit navrhnout a prosadit to, že faktura za březen Vám bude stornována, samozřejmě budeme jednat i o členský poplatkách, ale vše je zatím velmi čertsvé a nejsem schopný Vám přesně zatím odpověděť.
Není pravda, že bych se na něco vykašlat jak uvadí paní Lor! Velmi se omlouvám všem klientům, kteří mi volali na 739 540 643, celou dobu jsem telefonoval na 725 242 800. Na tomhle telefonu jsem fungoval do půlnoci a samozřejmě i dneska! Ale ještě jsem jednal mezi tím s O2 o všem co a jak bude, včetně postupu.
Všem klientům, kteří se mi nedovalali se omlouvám a jsem Vám pořád k dispozici na 725 242 800! Každy klient mi může zavolat, akorát prosím pokuď se nedoválate počkejte a zkoušejte to znovu, jelikož skutečně těch hovorů je hodně a není v lidských silách tohle zvládnou.
Ještě jednou se Všem klientům omlouvám a celá situace mě velice mrzí, ikdyž mi to nebude věřit je to tak!
O všem budete informování v následujících dnech.
Přeji hezky zbytek večera a jsem připraven Vám zodpovědět Vaše dotazy na 725 242 800!
Karel Bečka ml.
KKBB MEDIA s. r. o.
Věk: 32
Dobrý den, mám na sebe 8 tel. čísel, na telefon ani sms ani emaily nereagují, a ještě mě poslali upomínku na částku 1700kč, že jsem nezaplatila, od banky jsem si vyžádala kopii příkazu, kterou jsem částku uhradila již 11.3. , samozřejmě me vůbec nereagují na email, nechápu to, vždycky jsem měla platby snima spárovaný v pořádku a všechny údaje mi sedí, včera večer akorát pan Bečka poslal email otom, jak si zachovat tel. číslo, ale o vyřízení upomínky ani zmínka. Takže se přidávám k trestnímu oznámení!!!!!
Věk: 32
Než jsem vložila svůj příspěvěk, vložil mezitím pan Bečka svůj viz. výše. Takto jsem zvědavá, jak toto dopadne!
Věk: 28
http://www. centralniregistrdluzniku. cz/hodnoceni-firmy-KKBB-Media-s-r-o-, 2323137. htm
Věk: 28
Odkaz na Centrální registr dlužníků ČR, kde se rýsuje trestní oznámení. odkaz zítra budeme kontaktovat známé v TV
Myslím si, že lidem omluva nepomůže, protože mezi poškozenými jsou samozřejmě i poctiví a včasní platiči svých závazků, a tak proč bychom měli všichni doplácet na ty druhé?
Společnost se do této krize určitě nedostala ze dne na den, klienti měli být o možném riziku úpadku však informováni a rozhodně mělo být minimálně pozastaveno uzavírání dalších smluv!
Pokud nedojde k finančnímu narovnání, trestní oznámení vidím jako nevyhnutelné. Bezdůvodné obohacení netoleruji a chci své peníze zpět.
Věk: 30
Město:Brno
Vážený pane Bečko,
Vaše vysvětlení ke sice krásné, ale s ohledem na to, že nás vzniklá situace dosti poškodila, je zbytečné.
Pokud jste jako podnikatel nebyl schopen pokrýt své závazky, neměl jste přibírat nové smlouvy.
Pokud si čtu Vaši smlouvu s námi uzavřenou, byla docela tvrdá a případné neplatiče jste mohl odstřihnout, případně postoupit pohledávky k exekuci a tím se sám nedostávat do prodlení a neprohlubovat dluh.
Momentálně Vaše jednání vedlo i k poškození Vašich slušných klientů, kteří hradili a měli vše v pořádku. Vaše omluva tedy nepadne na úrodnou půdu. Vaše vysvětlení i s kroky co dělat, aby nás platiče "neodstřihli" mělo přijít jako první a ne kratičký mail a pak tragikomická nabídka Vašeho otce.
Doporučuj Vám, abyte co nejrychleji platícím a slušným zákazníkům, které jste měl navrhnul kompenzaci v podobě proúčtování poslední faktury s ročními poplatky a dárcovskými sms a to tak, aby nic nedopláceli a nabídl jim/nám případné přeplatky k vyplacení. Tímto se možná můžete vyhnout žalobě.
Dlužník Vás k soudu asi nepožene, ale naštvaný a slušný zákazník, kterého to poškodilo ano.
Snad si uvědomujete kolik OSVČ na těchto číslech máte a kolika z nich utíká obchod a musejí si kupovat nové SIM odjiných operátorů, aby mohli volat, čímž jim vznikají další nákladz.
Potvrzuje se známé, že v nouzi se pozná charakter… Snažte se pane Bečko a snad dopady na Vás nebudou veliké a třeba žádné.
Otázkou jen zůstává, jak se k tomu postavíte, jestli čelem, nebo zády jako doposud.
Věk: 25
Město:Ostrava
Zaraží mě agresivita některých zde přítomných. Ještě nic neví a už se spojují a vyhrožují soudama. Dokonce se dočtu, že jsou to obyčejní zloději jak psal pan Hrubý. To spíš tohle mi příjde na trestní oznámení poškozování dobrého jména atd. Označit někoho za zloděje a přitom o situaci a důvodech těchto problémů nic nevědět muže jenom omezený hlupák.
S KKBB media volám asi rok a vždy bylo vše v pořádku. Někdo tu vola i několik let a ušetřil tisíce korun, do této chvile je vše v ok. Jakmile nastane problém jsou to zloději. Těžko se plní závazky vuči O2 kdyz vám lidé dluží statisíce na fakturách. Nechovejte se jako hyeny a dejte firmě KKBB Media šanci se vyjadřit a škody napravit.
Věk: 40
Souhlasím s názorem uživatele Vít Urban.
Akorát mě zaráži že neomezili nebo nepozastavili služby těm neplatičům nebo těm kdo neplatil včas, podle vyjádření pana Bečky ml. Je logické že když mě někdo neplatí, tak mu nebudu poskytovat službu. A budu to řešit s dlužníkama třeba i soudně. A možná nemuselo dojít k takovéto situaci. Samozřejmě záleží jestli je vše pravda co napsal pan Bečka ml.
Věk: 36
Jste opravdu takový naivní hlupák, nebo nastrčený provokatér KKBB Media…???
Věk: 36
Zdaleka se tomuto člověku vyhněte, je to podvodník!!! V okamžiku, kdy s tímto člověkem uzavřete smlouvu a převedete své telefonní číslo pod tuto firmu, automaticky přestáváte být jeho majitelem. Právě nyní řeším obrovský problém, kdy pan ing. Karel Bečka vybíral peníze od zákazníků, nicméně zůstal dlužen společnosti O2. Ze dne na den jsem přišel o své telefonní číslo, ke kterému se teď nemohu dostat a firmou O2 mi bylo znemožněno volání a odesílání zpráv. Že mám všechny faktury uhrazené a platnou smlouvu na dva roky, je mi nyní naprosto k ničemu. Pan Bečka právě uzavírá další smlouvu na výhodné tarify s T-MOBILE, láká nové "nevolníky" a jeho podvody pojedou nanovo.
Varujte před společností KBB Media a panem Bečkou.
Věk: 32
Byl jsem se službami KKBB Media i předchozí TJ Sokol Podluží vždy spokojen, několik let. Pánové Bečka a syn vždy jednali seriózně a promptně. Problémy musely zákonitě přijít, museli si být vědomi toho, že nebudou mít 100% portfolio spolehlivě platících klientů. Měli si snad vytvářet nějaké rezervy, postihovat neplatiče, těžko říct.
V každém případě dostali mnoho zákazníků do nezáviděníhodných situací, měli se s celou situaci poprat už dříve. V prosinci 2012 pan Bečka posílal svým zákazníkům výhružný email, že je žádoucí, aby všechny faktury byly uhrazeny do 31. 12. 2012, jinak budou omezeny služby. Z toho lze vydedukovat, že Telefónica dala společnosti KKBB nůž na krk již minulý rok.
Jsme velmi zvědavý, jak se s celou situací pánové poperou, ale zatím to vypadá tak, že se v rohodujícíh okamžicích nezachovali zrovna diplomaticky, viz nabídka členství v jiné firmě.
Domnívám se, že vše potřebné zde bylo řečeno a vzhledem k tomu, že mám pocit, že zde píšou opakovaně pozitivní reference osoby spojené s KKBB Media, dovoluji si témau uzavřít.
Pokud někdo z KKBB Media má zájem se oficiálně k tématu vyjádřit, nechť mě osloví přes kontakt a já text zveřejním. Děkuji.
Administrátor, správce obsahu webu MojeStarosti.cz