Téma: Cestovní kancelář nám zkrátila dovolenou o jednu noc - lze se bránit?
Přeji krásné dobré ráno!
Ráda bych se zeptala, zda-li má někdo podobnou zkušenost jako já a lze-li se nějakým způsobem bránit.
S přítelem jsme si objednali a koupili dovolenou u CK Bluestyle. Dovolená měla být na 8 dní/7 nocí. Je mi jasné, že první a poslední den je určen k přepravě cestujících z ČR na dovolenou a z dovolené zpět do ČR. Odlet zpět máme 29.6., ovšem včera nám přišly předletové informace, kde jsem se s hrůzou dočetla, že odlet zpět je plánován na 3.00 ráno, tzn. z hotelu budeme odjíždět již 28.6. před půl nocí.
CK nás tím pádem ošidila o jednu noc a část dne. Lze se proti tomu nějakým způsobem bránit?
Díky Léňa.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 3094x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Právní dotazy je lépe pokládat ve webu k tomu určeném. Jde o spřátelené stránky - Bezplatná právní poradna online. Dotazy do webu poradny je možné poslat v liché týdny v pondělí po 10. hodině nebo formou online chatu v sudé týdny v sobotu po 9. hodině.
Doufejme, že Tě Leníček poslechl, dotazy byly totiž přijímány hodinu poté, co jsi sem tuto infohlášku dala
Leni, myslím že tohle se stává poměrně často a bohužel, je to v pořádku. Protože odlet je den, který je avizován a nezáleží na hodině, tak je to tak správně.
Spousta lidí si myslí, že to třeba bude večer a ejhle, je to brzy ráno, čímž jsou ochuzeni o jeden den.
S tímto nic nenaděláš.
Já vždy měla to štěstí, že jsme přijížděli do hotelu brzy ráno a byť nás vykopli při odjezdu už v 9, odlet jsme mívali večer či v noci, tak jsme si ještě užili poslední den moře.
Ale CK postupovala dle mého v mezích zákona a dle platných paragrafů. Takže máš blbou smůlu.
Máš pravdu, ale na druhou stranu, proč to nemít potvrzené od právníků, ne? Třeba je to jen takový zvyk, který by po právní stránce mohl vypadat docela jinak. Docela by mě to zajímalo.
Jéé, já jsem z původního dotazu myslel, že jde o dotaz na pracovní právo Vůbec mě nenapadlo, že jde o cestovní kancelář Bluestyle, až teď to čtu.
(Původní název stránky: "Zkrácení dovolené o jednu noc, lze se bránit? ")
I tak to ale spadá do právních dotazů, protože je zřejmě délka pobytu upravena smluvně a jen právník rozlouskne jestli je něco v nepořádku nebo ne. Možná k tomu bude potřebovat i cestovní smlouvu, všeobecné obchodní podmínky nebo něco takového.
Díky za rady myslela jsem si to jsou to ale parchanti, protože už i najiných recenzích klienti z CK Bluestyle letí v den odletu brzy ráno, resp po půlnoci
Alespoň jsem jim poslala reklamaci, aby to neměli tak jednoduché, ač mi to stejně k ničemu nebude
Já letěla dvakrát a vždycky jsem taky měla kliku, tohle je poprvé …
Je třeba rozlišovat odkud letíte. Pokud z Brna nebo Ostravy musíte počítat s tím, že na hotelu budete večer a zpět poletíte brzy ráno. Pokud z Prahy, jste na hotelu brzy ráno a zpět letíte večer tzn. máte "2dny" navíc. Tak je to z 90%. Tak to je a bude, je jedno jaká je to cestovka nebo dopravce.
No jo, my vždycky lítali z Prahy.
Já právě letím z Prahy
Pochopitelně z CK mi napsali, že mám smůlu.
ja nikdy nikde neletel a tak je mifuk jestli z Prahy nebo Ostravy
Věk: 46
Nedovolená reklama ve webu, porušení pravidel webu - bod č. 1.
Kontaktní údaje by by mohly zvýhodňovat jednu firmu/poskytovatele služby proti jiným a z toho důvodu byly smazány správcem webu.
Děkujeme za pochopení.
Věk: 62
CK - letim s nimi egypt hurgada berou mi jeden cely den jak se mohu branit je to pěkne svinstvo