Téma: Mountfield, Tomáš Matonoha a klamavá reklama - každý pátý to má zadarmo
Já nevím, jestli se tohle téma už někde neprobíralo, ale divím se, že Mountfield nasadil do televize klamavou reklamu s Tomášem Matonohou a pěti kuličkami... Tvrdí, že každý pátý zákazník to má zadarmo, což je totální kravina, to by se nesměly vždy vkládat do osudí všechny kuličky... Pokud se losuje pokaždé s pěti kuličkami, tak v podstatě nemusí vyhrát vůbec nikdo... Pokud by se kuličky postupně odebíraly, aby to měl skutečně každý pátý zákazník zadarmo, tak by stačilo, abych naložil čtyři lidi do auta, zajel do Mountfieldu, čtyři lidé by si zakoupili šroubek a já bazén za 100 000Kč, postavili bychom se do řady na losování a já bych měl bazén zadarmo... Takhle to asi nefunguje... To jsem z toho medvěd-jelen, proč teda tuto reklamu někdo nezakáže... Nebo jsem to pouze blbě pochopil.. ?
Reakce čtenářů
Tak já ji vidím až na Tvůj popud a jak říkává kamarádka Beu_Pet :" to jsem z toho v lese.... "
to je pro mne jedna z nejhnusnejsich, nejblbejsich, lzivych a podrazackych reklam co znam
A nejhnusnejsi je ten hrany smich pana Matonohy, tak jak ho mam rada tak ten jeho trapny smich mne fakt nas..l
To si opravdu ti panove co delaji tyhle reklamy mysli, ze jsme vsichni tak blby, ze uverime vete - kazdy paty.......
To uz by jste meli vetsi sanci na vyhru v Matesovi (jestli jeste nekdo pamatuje Mates )
Já Matesa pamatuju, jak ty míčky měly vytahovací "uši. ".... pak jsme to napodobovali online na uších kluků
Věk: 54
Město:Kladno
Statisticky vzato vyhrává 20% lidí (nepřesně každý pátý), pokud červený míček má, kromě barvy, jinak shodné fyzikální vlastnosti. Nicméně klamavá reklama to je, protože ten, kdo nevyhraje, má zboží o 22% dražší. Při placení se totiž můžete rozhodnout: kdo nejde hrát, má 18% slevu, kdo jde hrát, má to za plnou cenu. Tato plná cena je ale o 22% vyšší, než pokud byste to koupili bez hry. Správně by ta reklama totiž měla znít: Vyhrál jsem, mám to zadarmo! Nevyhrál jsem, mám to o 22% dražší! Nehrál jsem, mám to za jmenovitou cenu. Představte si Matonohu, jak nadšeně řve: Mám to o čtvrtinu dražší! To je totiž ctyřikrát častější případ. To by byl nával k Mauntfýldům!
Ale nerozčilujme se, drtivá většina reklam je klamavých.
A co Béda Trávníček? a kolo štěstí? Podle mého mají zboží předražené a kvalita je "italská".
Pokud je zboží předražené a lidi jej kupují, je to jejich problém... Kolo štěstí je férovka, vytočím procenta a jdu... Mně jde o tuto reklamní kampaň, která je zavádějící...
Zřejmě jim to ještě nikdo nevytkl...v Mediáři je hodně, co se klamavých reklam týká, ale právě oni mají chlubnou reklamu i tam.
Kolo štěstí u předraženého zboží není férovka, páč po vytočení slevy dostaneš zboží za běžnou cenu jinde. A ta kvalita je fakt hrůza.
Julie, nikdo tě nenutí to předražené zboží kupovat... Takže je to pouze tvoje rozhodnutí... Tak si koupím levnější zboží u konkurence a Mountfield mi může i s Kolem štěstí políbit moje chlupaté půlky...
Aj mě, nikde jsem nepsala, že mě nutí a ta televize jde taky vypnout!
Jde vypnout, ale to neřeší problém, že je ta reklama klamavá... Statistika nuda je, má však cenné údaje... Asi zajedu do Mountfieldu s rodinou a budu se dožadovat splnění jejich reklamního sloganu...
A mimochodem, ty máš také chlupaté půlky.. ?
Já? No dovol, nemusím mět všecko!
Věk: 54
Kolo štěstí bylo cinknutý, ale to se už asi bohužel nedá dokázat. Zarážky, které zastavovaly kolo na platných polohách, byly umístěny tak, aby zastavení na vyšších slevách bylo méně pravděpodobné. Proto bylo velice důležité, aby se kolo točilo tím "správným" směrem. Pokud byste točili opačně, pravděpodobnost zarážky by fungovala o jednu polohu posunutě a to prodejce opravdu nemohl potřebovat. Všimli jste si, jak se smělo točit jen jedním směrem? Pokud by všechny zarážky byly nastaveny shodně, byl by směr točení nedůležitý.
Věk: 62
Kolo štěstí není férovka. Zarážky to mělo upravené tak, aby to na vyšších slevách zastavovalo s nižší pravděpodobností. Proto to také v podmínkách mělo, že se musí točit pouze proti směru hodinových ručiček. V opačném směru by ta pravidla totiž platila pro sousední políčko. Však také byl každý zákazník, který se rozmáchl na nesprávný směr, upozorňován, že musí točit ve směru druhém, pro Mountfield správném.
Jsem rád, že nejsem sám, komu to vrtalo hlavou
Souhlasím, že jde o klamavou reklamu, ale jak už naznačila Barča - kde není žalobce, není ani soudce. Třeba se tím arbitrážní komise Rady pro reklamu, která už označila za neetickou reklamu na bylinkovou Kofolu, začne taky zabývat.
Věk: 27
Na videoklipu jde vidět, že prodavač tam hází míček, který je červenobílý - jedna půlka bílá a druhá červená. A potom vypadle celý červený.... čas 0:09
Fakt, nekecáš... To jsem z toho skutečně laň-samec...
S T A L S E Z Á Z R A K !!!
Aspoň je zřejmé, že "to není sestříhané"
Tak například Rudinka právě blbá není, jak vidno. Nevěří Mounfieldově matematické prostituci a nekoupí zahradní traktor za symbolických sto litrů. Pak jsou tu tací, co se jim točí desítka vrták v makovici, co kdybych zrovna já... , že jo? A nakonec žijou mezi námi... jak to napsat... spoluobčané... kteří nemohou dospat, před očima mají vysněnou červenou kouli a to je přece jasný, když jich je pět, postavím se do fronty za čtvrtýho a mám to. A vo to de! Toto jsou cenní spotřebitelé.
tak to dekuji
nejhorsi je, kdyz temto kecum uveri vasi starsi rodice a vas pak nechteji poslechnout a nejradeji by nas vsechny nahnali do obchodu, kazdeho jako pateho v rade.
Je to proste mazec. Proc dostavaji obchodni retezce pokuty kdyz udelaji lzivou slevovou kampan a toto jeste vysilaji v tv a nikdo nic?
Při nákupu si můžete vybrat, zda roztočíte míčky.Nebo slevu 18%. Já zvolila slevu a tajně doufám, že by se na mě mohlo usmát štěstí s autem. I když moc nevěřím tomu, že to losování je opravdu férové.
Věk: 17
Co je na tom klamavého?
Šance na výhru je bez diskuse 1:5 takže každý pátý v dlouhodobém měřítku vyhrává.
Kdyby vraceli míčky, tak vyhrává každý třetí!!
Studujte více, třeba místo sťežování.
Věk: 54
Nechápu. Míčky se samozřejmě vracejí, každý zákazník, který hraje, hraje se čtyřmi bílými a jedním červeným, takže šance je 1:4, čili vyhrává statisticky dlouhodobě 20% lidí, lidově řečeno každý pátý. To je podobné úsloví, jak když řekneme, že 50% lidí jsou muži, pak je možno i říci, že každý druhý člověk je muž. To už je pak spíše hra se slovíčky. Znovu opakuji, jedno je jisté:
Kdo nehraje, má to za nominální cenu.
Kdo nevyhraje, má to o 22% dražší. (O tomhle zrovna Moutfield nemluví... )
Kdo vyhraje, má to zadarmo.
Věk: 38
Šance je bez diskuze 1:5, ale oni v reklamě tvrdí, že je to jistota!
Věk: 43
Město:Praha
Pan Matonoha potreboval zaplatit půlku hypoteky.... či co...za prachy ze sebe udelal větši hovado než je....ale za ty prachy.....
Věk: 66
Čistě matematicky je šance 1:4! (pokud se nepletu). Tudíž je opravdová šance 1:24, což se rovná ve výsledku "průměrné slevě" 4%. A to se vyplatí (Mountfieldu.
Věk: 66
Trochu jsem přemýšlel a je to možná 14*4! ), což je 1:96. Každopádně oproti 1:5 je to dost rozdílné číslo.
Věk: 54
No to by mne zajímal tvůj myšlenkový postup. Upřesni to, prosím. Já si myslím, že to tak určitě není, že to je jednoduše 1:4.
Věk: 54
Jak jsi k tomuhle proboha došel???
Věk: 66
Mikrobe, máš nejspíš pravdu. Když nad tím přemýšlím znovu, tak mi to vychází 4! :4x4! , což je opravdu 1:4 Tudíž by to klamavá reklama nebyla... už je to dávno, co jsem měl kombinatoriku... Omlouvám se za mystifikaci způsobenou nejspíš pozdní noční hodinou.
10 nejnovějších témat v kategorii:
Téma |
Odpovědí | Otevřeno |
Datum přidání (Autor) |
---|---|---|---|
Krásné a poučné video - vánoční reklama se starým mužem | 3 | 2485x |
07.12.2015 23:57:41 (Pluto) |
Reklama na slovenské halušky - to se mi lííbíí | 10 | 2660x |
07.12.2015 20:47:37 (Pluto) |
Herec v reklamě na Air bank - vyměnili ho za jiného? | 4 | 7801x |
11.05.2014 17:36:46 (Sara1) |
Reklama na prací prášek - milé dívky a ženy, jak často doplňujete olej do motoru auta? | 10 | 2829x |
03.07.2013 22:15:59 (Avatárek) |
Kinder pingui reklama - jak se jmenuje písnička z reklamy? | 7 | 4095x |
08.10.2012 19:53:53 (Pavlinek) |
Reklamy všude kam se podíváte | 11 | 4132x |
05.05.2012 18:11:02 (Darila) |
Reklama T-mobile motorkáři - video | 13 | 4434x |
11.04.2012 19:12:46 (MitsCa) |
Reklamy na zboží a služby v televizních seriálech - vadí vám? | 9 | 5382x |
30.12.2011 15:16:31 (filbar(programátor webu)) |
Reklama Vodafone zajíci - Veselé velikonoce | 12 | 5158x |
09.11.2011 10:56:45 (Avatárek) |
Předvánoční soutěž na ČT - pohádka na přání | 2 | 2922x |
06.11.2011 22:37:54 (Barča) |