Téma: Občanská výchova a výchova ke zdraví - divná náplň předmětu
Zdravím. Po dlouhé době jsem sem zase zavítal abych se svěřil s tím, jak mě neskutečně štvou tyhle dva předměty. Například jsme
- měli nakreslit svou postavičku a k ní napsat co mi leží v žaludku.
- Co mi zvoní v uších.
- Co mi podlamuje kolena.
- Za čím si stojím.
- A prostě podobné otázky
a já byl úplně hotovej z toho, jak je to stupidní a prostě jsem se odmítal zůčastnit. To ještě nebylo tak hrozný.
Pak asi týden po té jsme měli zase Občanku a učitelka nám dala otázku, kterou máme zodpovědět do sešitu - "Co si o vás myslí vaše propiska"? No a já jsem málem upadl ze židle jak jsem se začal smát se slovy "to myslíte vážně"?
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 4959x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
A co Ti na to odpověděla? A co ostatní, podřídili se bez řečí?
No tak někteří si spíš nevšímali co učitelka říká a bylo jim to úplně jedno... Jenom jedna opravdu hodně chytrá holka se taky smála co je to za blbost a učitelka mi řekla ať se uklidním... Ostatní žáci na to asi neodpověděli nebo se podřídili to nevím.
Pí uč bude asi mladší, že? Hádám tak pod 30? Naše uč dává úvahy typu: Jaké zaměstnání nechci nikdy dělat. S kým ve třídě nejmíň kamarádím a proč...... Všechno je tak negativně laděné..... ale děcka se baví, odpovídají v duchu: Na blbou otázku, blbá odpověď.....
I v těchhle předmětech se určitě jede podle ŠVP (Školního vzdělávacího programu). Řekla bych, že je to součást nějakého bloku o sebepoznání - kdo jsem, jaký jsem, co si myslím, co cítím... Upřímná odpověď na dobře položenou sebepoznávací otázku si může o sobě samém hodně prozradit, ale uznávám, že otázka: "Co si o tobě myslí tvoje propiska? " není úplně nejšťastnější. Lepší otázky by byly, co si myslí rodiče, spolužáci, třídní učitel(ka), sousedi apod. Záleží taky na tom, jak se s těmi otázkami dál pracuje - jestli o nich diskutujete, vyvozujete nějaké závěry a tak. Pokud tobě i ostatním spolužákům není jasné, co těmi otázkami učitelka sleduje, co takhle zavést debatu na tohle téma - prostě se zeptat?
Kdyby se na tohle zeptala učitelka mého ogara v šesté třídě, tož bych byl na druhý den v ředitelně... Tu jeho odpověď si dovedu živě představit... On je celkem hodný a chytrý kluk, ale fakt nemá rád otázky tohoto typu... Kdysi jsem na něj také zkoušel nějaký kontrolní zákeřný dotaz a vysvětlil mi to celkem rychle... Jeho odpověď byla ve stylu, že mi odpoví v okamžiku, kdy si bude jistý, jestli ten blbý je on, nebo já... Neřekl to doslova, ale tak nějak mi to naznačil...
Tak na první otázku, kterou vám učitelka dala se dost špatně odpovídá... To jsou dost soukromé věci, které člověk většinou svěří jen tomu, ke komu má důvěru....
A ta prupiska nemá chybu...
Dělá to na mne dojem, že vás možná "testují" formou psychologie. Jak budou žáci reagovat. Nebo jakou máte fantazii, především ohledně dotazu o prupisce. Ale přijde mi to dost postavené na hlavu. Není třeba možné, že vám to zadání nedostatečně vysvětlila?
Učitelé by možná měli takové testy více propracovat.
Tak minulý rok psal syn v Občanské výchově jen jednu písemku..... Bylo mi to divné a ptala jsem se na důvod a hodina prý probíhá formou diskze a aktualit z denního tisku. Paní učitelka je slečna a je průkopnicí nového stylu učení.
Proti novému stylu naprosto nic nemám. Naopak, pokud je lepší, kreativnější a pro žáky prospěšnější, jen dobře. A baví je tenhle Nový styl výuky? Dává jim něco? Jen jestli je slečna učitelka skutečnou průkopnicí a nápady jsou její... Aby to nebylo převzato ze "školství" v USA. Protože ne vše, co je převzato z této země je IN a dobré... Ikdyž si to překvapivě stále dost lidí myslí..
Jj, myslím že to děcka baví. Ale občanku a rodičovství, stejně tak jako výtvarku či tělák neřeším..... Horší je Čj, M, Aj, Nj...... třeba jsem nepobrala archivování písemek z hlavních předmětů....
Freťáku, ty jistě navštěvuješ Zpovědnici, že? Protože tohle určitě není určeno pro ZŠ.
možná navštěvuje zpovědnici paní učitelka a přišlo jí to podnětné
Nemyslím si. Spíš se snaží pro své hodiny najít to, v čem vidí nějaký smysl.
Moje tužka si o mi myslí, že jsem pěkná zlodějka ptz jsem ji (neúmyslně) ukradla v Kooperativě
Já dnes se studenty gymnázia v rámci základů společenských věd probírala politickou kulturu, veřejné mínění, vliv médií na veřejné mínění. Nebo v jiném ročníku formy států, specifika demokracie.
Jo a v každé té hodině musí mít vždy někdo aktualitu, v té jedné hodině jedna dívka mluvila o zvažování zavedení bezplatné antikoncepce v některém z amerických států, téma si sama vybrala.
Mě se obecně dost protiví všechny předměty jako výtvarka, tělák, hudebka a tohle... Protože prostě mi to přijde dost zbytečné - když už v té škole trávím několik hodin, tak bych se radši učil celou dobu to, co mě opravdu zajímá a co se mi opravdu hodí jako třeba jazyky, nebo matematika, ikdyž tu teprve nesnáším, protože máme vyšinutou učitelku a ta mě opravdu, ale opravdu HODNĚ irituje... Ale už si dává celkem bacha, aby mě nebuzerovala - já mám dlouhé a kudrnaté vlasy... Kudrnaté vlasy se dost blbě češou a když si na ně po učesání dám kapuci, nebo tak, tak to prostě vypadá skoro jako kdybych je nečesal... A ona mě zhruba 2 týdny neustále srala s tím, že si mám česat vlasy, štvala těma kecama proti mě třídu a říkala třeba věci typu - Zítra si vezmeš hřeben do školy a ukážeš nám, jak se češeš... Já jsem jí měl sto chutí říct, jak si vůbec může dovolit něco mi kecat o věcech do kterých jí je totální nic a opravdu už mi stoupal adrenalin, ale vím, že se s takovou ženskou prostě nemá cenu hádat (nakonec to zjistila i moje máma, když za ní kvůli tomu šla) a prostě jsem jen koukal a čekal až zavře tlamu................................
Pak máme na Zemák (předmět který mi jde asi nejhůř) naprosto extrémně přísnou a protivnou jak nevím co učitelku a všichni se jí normálně bojí... Řve jako lev a háže po nás klíče a mlátí třídnicí do stolu....
Pak máme učitele, kterého mám docela rád, ale je fakt taky přísnej a máme ho jako třídního a já ho mám na AJ, ČJ, ĎJ....
Nejradši mám učitelku a zároveň zástupkyni ředitele, kterou máme ale bohužel jen na fyziku, která se stala mím v podstatě teď nejoblíbenějším předmětem, protože tam všechno dává smysl... A v matice já nevidím smysl skoro v ničem... Proč to tak je apd.... Ale to je asi chyba učitelky...
... Na Zpovědnici nechodím.
Doufám, že nikdo z naší školy na tenhle web nechodí.
"Co mám v žaludku, co si o mě myslí má propiska" - opravdu zvláštní otázky.
10 nejnovějších témat v kategorii:
Téma |
Odpovědí | Otevřeno |
Datum přidání (Autor) |
---|---|---|---|
Nezvládám střední školu | 5 | 4336x |
18.10.2021 01:59:05 (MightyZett) |
Hudební nauka – Akord C7 | 1 | 1717x |
16.06.2020 08:25:51 (Zhnka) |
Pozdní příchod do školy | 7 | 1753x |
18.09.2019 06:05:09 (Jiří Kostlivý) |
Učení - i když se snažím sebevíc třeba matematiku nezvládám | 2 | 1757x |
13.01.2019 18:42:20 (Norge Solringen) |
Teologické vysvětlení Zjevení Jana? | 2 | 1823x |
01.01.2018 22:49:46 (Pavla) |
Bolesti zad s rehabilitací a uvolnění z tělocviku, tělesné výchovy | 1 | 1940x |
31.08.2017 21:08:54 (Petra12345678) |
Obor veřejnosprávní činnost - semestrální práce, téma pro práci | 1 | 2479x |
05.05.2015 08:21:33 (ponka) |
Sociální fóbie - dotazník k seminární práci | 1 | 2544x |
22.02.2015 18:40:49 (Denii01) |
Výpočet tolerance hřídele (úchylky) - strojírenský příklad | 4 | 5915x |
10.08.2014 16:32:14 (Rejva) |
Sexuální výchova v ČR - vaše zkušenosti | 27 | 5608x |
18.03.2013 16:32:49 (voslík) |