Téma: UPC - náhlé zdražení internetu nezanesené ve smlouvě
Ahoj,
na začátku září jsem uzavřela smlouvu s UPC na poskytování internetu. Je možné, aby jen tak samovolně zvýšili měsíční poplatek skoro o 60 korun?
Smlouvy jsou snad od toho, aby tak jasně bylo vše vymezeno, ne?
Všechno mě dnes maximálně štve. Přišlo mi poškozené zboží objednané z internetu, před časem jsem si koupila vstupy na cvičení, to se ale teď z nepochopitelných důvodů nekoná, takže to nestihnu využít do konce platnosti. Teď tohle s tím internetem. O kamarádce jsem příspěvek psala. Ach jo.
Reakce čtenářů
Já jsem si nechal na podzim zvýšit rychlost přenosu dat. Nějaké tři měsíce jsem platil původní platbu a po třech měsících mi automaticky zvýšíli poplatek. To vše bylo ale po telefonické domluvě. Zkus jim zavolat na tu jejich linku pro zákazníky.
P. S. Ted máš blbé období ale uvidíš že přijde zase zákonitě dobré. Já mám ted dobré, ale děsím se že přijde brzo asi nějaký den blbec.
Věk: 37
Město:Brno
Linka pro zákazníky nic nevyřešila, vyvztekávám se se ženou dál, právník je asi řešení, chce to projít tu smlouvu s miniaturními písmenky.
Vzhledem k tomu, že nezmáme obsah Tvé smlouvy, myslím si, že Ti tu nikdo nemůže odpovědět. Zkus se podívat do smlouvy, jestli je tam něco o jednostranném zvýšení cen za služby, event. další smluvní podmínky.