Téma: Ukončení smlouvy na Internet, net stále funguje - mám to říci poskytovateli služby?
Uživatel: Pavelka12
Věk: 38
Mám takový dotaz.
Měl jsem jednoho poskytovatele WIFI připojení, kde jsem ke dni 31.7.2017 vypověděl smlouvu. Jednalo se o 1 smlouvu, kde byly 2 odběrná místa, která se o připojení navzájem dělili.
Volal jsem ještě 31.7.2017 na společnost a bylo mi sděleno, že se smlouva ke dni 31.7.2017 zcela ukončí. 1.7.2017 přestal fungovat odběr internetu na jednom místě, na druhém jde úplně normálně.
V jejich internetové zákaznické samoobsluze je vidět, že není aktuálně aktivní internetové připojení a ani nebude již za měsíc srpen 2017 vystavena žádná faktura.
Mám jim to nějak oznámit, že mi jde ještě normálně internet?
Nehrozí mě nějaké sankce, pokud mi funguje a já ho využívám?
Někdy v půlce měsíce budu mít nového poskytovatele internetu a u původního to vypadá, že se asi spletli a nevypli internet na druhém místě.
Zdroj: https://www.poradte.cz/pocitace-a-prislusenstvi/41905-poskytovatel-internetu-problem.html
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 1932x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Pokud bych měla na papíře ukončení na obou odběrných místech, už bych se tím nezabývala. Odpojení je jejich věc.