Téma: Opravna Apels Prostějov - zkušenosti, reference, recenze, diskuze, názory
Ahoj. Na konci roku 2013 se nám pokazila myčka na nádobí Candy. Napsal jsem do firmy Apels Prostějov. Bylo mi odpovězeno, že jejich opravář přijde po novém roce. Nikdo nešel, tak jsem volal do opravny Apels Prostějov znovu 9.1. 2013. Bylo mi řečeno, že opravář přijde na konci týdne (tedy kolem 11.1. 2013).
Dnes je 21.1. 2013 a myčka stále není opravená. Nikdo mě ani nekontaktoval, aby se mnou domluvil datum opravy myčky. Prostě je jim to jedno, kašlou na mě.
Pokud byste tedy chtěli něco opravit, určitě ne v Apels Prostějov. Lepší zavolat do jiného města (bohužel má myčka Candy nemá v Prostějově jiný servis) a nebo ji vymontujte (radost, že? ) a někam ji do opravny odvezte.
Jsem z toho docela otrávenej. Kdyby mi řekli, že nemají čas a nebo řekli, že třeba dojde k opravě na konci ledna, tak bych s tím počítal, ale takhle slibují a sliby neplní - což nesnáším.
Napsal jsem výrobci myčky Candy, ať vyřadí servis ze seznamu na jejich stránkách a do olomoucké firmy, jestli by mi mohli přijet myčku opravit. Sice je to asi 30 km, ale snad mám šanci, že nebudou jen slibovat, ale opravdu někkoho pošlou.
(2 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 4504x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Dobře jsi udělal, co s takovým servisem? Nejsou schopni plnit své závazky a lidi, kteří budou potřebovat opravu se rovnou obrátí jinam a nemusí ztrácet čas.
Ha, ledy se hnuly. Asi do opravny volal výrobce myčky, protože se mi v řádu hodin ozvali, že ji přijedou dnes opravit.
Podle mě mají v opravně jen chaos, protože když jsem tam volal 10.1. , podle sdělení paní v opravně nemají žádný pořadník, takže "až se ně mě dostane, tak se na mě dostane. "
Dnes mi tedy volal přímo pan opravář (Gottwald), příjemný to člověk (v telefonu), říkal, že toho má hodně. Jasně, to beru, vadilo mi to, že mi slibovala paní v opravně termíny, které nesplnili.
Všechno je jen o domluvě a komunikaci. Řešením by určitě bylo vyměnit tu paní co tam sedí a organizuje opravy a dát tam někoho nového, kdo by měl v ruce diář a průpisku. Jak jednoduché, že?
Hodinu před tím, než opravář přijel jsme ještě myčku testovali a fungovala.
Další den jsme ji zapli a … zase nefungovala. Tušil jsem nějakou malou vadu, tak jsem ji rozšrouboval a byl jen povytažený konektor od spínače dveří (když se dvířka zavřou, spínač se sepne a tím se myčka rozjede). Myčka tedy nefungovala protože, že si myslela, že jsou otevřená dvířka Jak prosté, že?
No super … ale nejen, že funguje, ale svým malým zazlobením možná zařídila trochu serióznější chování ze strany servisu.
Věk: 68
Město:Prostějov
Opravna Apels - Prostějov je neskutečná slibotechna!!! V pátek 10. října 2014 jsem uzavřel objednávku opravy myčky BOSCH s tím, že se do 14 dní ozve opravář Gottwald. Po měsíci jsem objednávku urgoval a paní v příjmu moji objednávku kupodivu našla a s požadovaným datem opravy na 10. 11. položila opraváři na pracovní stůl. V pondělí byl telefonicky kontaktován opravář Gottwald a přes příslib opravy se nic neděje.
Obešel jsem vývěsky pohřebních služeb zda Gottwald nezemřel a nic. Nezbývá než abych i já napsal výrobci myček BOSCH aby Apels Prostějov coby pouze slibotechnu, nikoliv opravnu vyřadili ze svého seznamu.
Závěrem na základě vlastní zkušenosti:
Obloukem se vyhněte opravně Apels, Olomoucká ul. Prostějov.
Věk: 33
Město:Prostějov
Se servisem Apels mám stejnou negativní zkušenost. Už je to více než 2 týdny, kdy jsem měl domluvený termín přímo s technikem Gottwaldem. Nejenže vůbec nepřijel, ale ani se neozval.
Hm, takže ani po dvou letech žádná náprava
Věk: 30
Město:Vrbatky
22.6 jsme dávali k opravě mikrovlnnou troubu s tím, že po cca 14 dnech kdy se nám nikdo neozval jsme firmu několikrát kontaktovali a dotazovali se na výsledek opravy. Paní na telefonu nám vždy s klidným hlasem sdělila, že oprava ještě ani zahájena nebyla. Dnes (29.07.2016) jsem opět volala na firmu kde mi paní opět sdělila, že se nic neděje a není za opravu zodpovědná jejich firma, ale opravář pan Polách a dala mi na něj telefon abych si údajně vše vyřídila s ním, že u firmy pracuje na živnost. Jednání firmy APELS je naprosto nekorektní, neváží si zákazníka a po telefonu mi bylo sděleno ať si tedy pro neopravenou mikrovlnnou troubu prijedu a odvezu si ji. Slušného jednání ani omluvy jsem se nedočkala a majitel firmy se schovává za své zaměstnance. K zodpovědnosti za svou neschopnost se nevyjádřil a neomluvil. Ba naopak jsem se cítila ještě já jako ta špatná co vlastně chci a o co mi jde, vždyť se nic tak hrozného nestalo.
Uviduje mě, že i po letech beze změn, hm. Smutné.
Cítím to stejně jako Vy - neváží si svých klientů.
Já teda nevím, ale pokud dám někam opravit něco do opravny, tak určitě dostanu nějaký písemný zápis o tom, případně písemný reklamační protokol, když jde o zboží v záruce, no a pokud mi tato opravna více jak měsíc není schopna opravu zajistit, tak bych to po nich chtěla opět písemně a pak bych to postoupila Sdružení na ochranu spotřebitelů a ČOI. Evidentně pouze negativní recenze na netu nestačí, a tato nespolehlivá elektropravna potřebuje, aby jí to hold vysvětlil někdo úřední tak, aby to tato elektropravna pěkně pocítila.
Přeci není možný, aby firma, která má zajišťovat záruční a pozáruční opravy takto nefungovala, respektive dělala si co chce a to několik let.