Téma: Líbí se mi učitel - poblouznění nebo zamilovanost?
Uživatel: HopelessSwan
Věk: 16
Zdravím.
Prosím, než začnete číst, neodsuzujte mě podle věku. Ano, já vím, že jsem pravděpodobně dost mladá na to, abych si s tím nadělala takové starosti, ale někdy prostě srdci neporučíte, i kdybyste sebe víc chtěli.
Právě jsem ukončila první ročník na gymnáziu. Jde o to, že se stalo něco, co je jistě na středních školách jev víc než běžný a snad možná už i přirozený. Totiž, asi dva měsíce po příchodu do nové školy jsem se přistihla, jak myslím na mého nového učitele angličtiny, nutno dodat - víc než je třeba. Začala jsem ho hájit, když o něm spolužačky mluvily jako o neschopném učiteli, začala jsem o něm mít sny a co je hlavní, začala jsem být nervozní před každou naší společnou hodinou. Ano, takové věci se stávají, že jsou studentky poblouzněné do učitelů. Jenže abych byla upřímná, on to není zrovna ten typ, který by se líbil každé studentce. Není to opravdu žádný "klacek", co zrovna vyšel vysokou. Je mu 34, trošku plešatý, malinko přitěle… Pokud byste měli definovat typického středoškolského učitele/lamače srdcí, pak by to on určitě nebyl.
Myslela jsem, že to pomine, jen takové poblouznění, ale mně se prostě líbí. Je vtipný, má dobrý vkus v literatuře i filmech, učí angličtinu a četinu, předměty, které mi ve škole jdou asi nejvíce, což je další důvod mít ho ráda. Nejsem si jistá - jsou tohle příznaky zamilovanosti? Nebo jen středoškolské poblouznění? Ale když na mě třeba promluví nebo se na mě podívá. Nedokážu se s ním bavit dost dlouho nebo se mu dívat do očí. Nevím, proč je to pro mě tak těžké. Díky tomu mám obavy, že si myslí, že o konverzaci s ním nestojím. Jak směšné, že je to přesně naopak. Víte, myslela jsem, že to prostě nechám být, ale každá taková hodina je pro mě velice těžká. Ale říct mu, že pro mě znamená víc, než je vhodné, je prostě nemyslitelné. Nevím, co dělat. Jedno vím, ať už jsou moje city jakékoliv, přes 2 měcíe prázdnin nebudou vyléčeny, spíš mi připadá, že na něho myslím denně víc, než když jsem měla tu možnost strávit s ním ty -pro mě napjaté- tři hodiny týdně.
Co byste mi poradili? Nechat to být a prostě to zkousnout během těch dalších tří let? Nedokážu si úplně připustit, že je to v mojí situaci to nejrozumnější řešení, i když já vím, že je Navíc mi je jen ubohých šestnáct, víc než dvakrát tolik, co jemu. Jenomže mám prostě pocit, že ho nemůžu nechat uplavat.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 4089x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Věk: 22
Ahoj : )
Ještě předtím, než napíšu svůj pohled, ráda bych ti pověděla, že máš krásné "jméno" i styl psaní. Jsem za to moc ráda, rozhodně mi nepřijdeš jako "klasická holka v patnácti a více letech", který často potkávám na ulicích (ale nic proti nim, nemyslím to špatně; navíc sama nejsem ve věku, kdyby mi tohle hodnocení příslušelo. ).
Zažila jsem něco podobnýho, s tím rozdílem, že mi bylo víc roků (rozdíl mezi námi byl asi 10 let). Zamilovala jsem se do svého učitele. Myslím, že i ty jsi do něj zamilovaná, nebo poblouzněná. V týhle situaci asi nezáleží na pojmech. Bláznila jsem po něm celý dva roky, myslela na něj o prázdninách, o hodinách se klepala a rudla při každém našem kontaktu. A pak mě to nějak přešlo, úplně samo. Přišly zážitky, další lásky. Dneska na to vzpomínám jako na moc hezký chvíle nadějí, ale už jsem dál. A přitom je to terpve rok.
Vím, že je to těžký, ale myslím, že by sis určitě měla počkat (přečkat), až vyjdeš ze školy. Utajovaná láska není nic moc - mohli by vás pomlouvat… Zkus si přiznat, že ano, líbí se ti, ale prakticky ho neznáš, líbí se ti jen tvoje představa o něm (protože jsi s ním nikdy nikde nebyla a nevíš, jak se chová mimo školu). Zkus víc žít, zabavit se, abys pořád nemyslela na něj a nelitovala toho, že ti pak něco uteklo (nemyslím jen kluky, ale třeba i kamarádky, zájmy, volný čas, výsledky ve škole). Učiteli bych zatím nic nepřiznávala, dost možná to necítí podobně. A kdyby tě láska k němu nepřešla, můžeš se s ním pak sejít, až vyjdeš ze školy. Uvidíš, co přinese čas. Snít si je krásný, pokud to moc nebolí.
Ještě napiš, byla bych ráda : )
marky
Věk: 25
Město:Praha
Pozor! Poměr s žačkou může dostat učitele do vězení…konkrétní případ? např. Učitel si ulítl na školním výletě s žačkou …a šel bručet. Je tak to proto, že učitel má nad žáky dle zákona moc a může je zneužít (manipulace atd.). Podobně je tomu např. pokud by strážný ve věznici měl poměr s vězni Drsné přirovnání, ale je to tak. stačí prohledat intenet a určitě najdeš případy odsouzených středoškolkých učitelů za mravní ohrožování mládeže atd. Takže poměr je nemyslitelný.
10 nejnovějších témat v kategorii:
Téma |
Odpovědí | Otevřeno |
Datum přidání (Autor) |
---|---|---|---|
Jsem sociopat, ale chci milovat | 4 | 1808x |
08.03.2020 11:27:51 (Simon03) |
Asi začínám být zakoukaná do kamarádky, která je lesba | 3 | 1878x |
13.06.2019 20:07:59 (Žirafa) |
Výhra jackpotu na automatech 1.000.000 Kč - potěšující náhoda | 2 | 2041x |
27.07.2018 09:54:26 (Jojach) |
Nález vzácných starověkých mincí - můžu je prodat nebo si je nechat? | 3 | 2116x |
26.07.2018 08:25:14 (22petr) |
1. máj - lásky čas, líbáte se pod rozkvetlou třešní? anketa | 3 | 1987x |
30.04.2018 18:00:00 (Paní Colombová) |
Život je fajn - i já už jsem to zjistila | 35 | 2653x |
23.04.2018 19:59:37 (Rypoušice) |
Úvaha o tom, že je život vlastně moc fajn | 11 | 1859x |
22.04.2018 16:37:51 (Boženka T.) |
Umíte být sami se sebou - bez mobilu a lidí v okolí? | 10 | 2047x |
22.02.2018 10:46:55 (Avatárek) |
Citáty o životě | 10 | 2474x |
11.11.2017 22:46:55 (Pluto) |
Těším se až rodiče zemřou a já budu dědit - už aby to bylo | 23 | 3214x |
27.08.2017 10:04:25 (feministka12345) |