Téma: Nemožnost bezdotykového placení platební kartou Komerční banky - co je příčina a proč musím kartu dávat do terminálu?
Ahojte,
mám takový zvláštní problém s platební kartou od KB. Mám problém s bezkontaktním placením a proto jsem si nechal kartu vyměnit za novou, ale ta to dělá opět, že i když platím malou částku, tak chce vkládat do terminálu.
Nemáte někdo zkušenost jestli to má tak komerčka schválně, nebo mám podruhé po sobě vadnou kartu?


Stránka otevřena 2444x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Nebylo by nejlepší zavolat do KB a zeptat se tam?
Infolinka Komerční banky:
800 521 521
Komerční banka je divná a rigidní, většina mých známých od ní odchází nebo odešla. Mají různé zvláštní podmínky, certifikáty apod. , které nejsou ke spokojenosti zákazníka banky, ale spíše k tíži a komplikující žívot. Já jsem od KB odešlel už v době studií (asi před 12ti lety) a má přítelkyně minulý týden.
File, a zazadal sis opravdu o bezdotykovou? kb ma totiz moznost kartu bezdotykovou, nebo tuto funkci vyradit z provozu. nejlepsi bude zajit na pobocku, ukazat kartu a zeptat se. nebo mozna nemas tu funkci aktivovanou … masli internetbanking, tak se mrkni do nastaveni
Filbare, ptám se stejně jako Máša, jsi si jistý, že sis zažádal o bezdotykovou. Tohle nevypadá jako chyba karty/banky, ale jen toho, že není bezkontaktní.
Nedělám chytrou, mě se to taky stalo. V době bezkontaktních karet jsem očekávala, že každá nově vydaná karta je bezkontaktní. Jenže to platí pouze u zcela nových karet nebo když se obnovují u starších typů, protože obnova karty je vždy taková jaká byla ta předchozí karta.
Musela jsem si výslovně zažádat u karty, která se obnovovala, aby byla bezkontaktní.