Téma: Okradani zakazniku - proc to porad zkousi? Vzdyt skodi sami sobe.
Vcera jsem byla nakoupit ve trech obchodech. Ve dvou z nich se pokusili me okrast. V jednom se okamzite omluvili a castku 50Kc mi vratili ale naprosta nehoraznost byla u Vietnamcu - napocitali mi 740Kc namisto 500Kc. Zbozi, na ktere mi nevydali uctenku, jsem si nechala spocitat znovu a jen s velkou nechuti mi penize vratili zpet. Ale zadna omluva, zadny pozdrav, nic! Navic ten sef ani neotevrel pokladnu a penize mi vydal z vlastni kapsy. Stava se vam to taky? Vzdyt skodi sami sobe. Do takoveho obchodu se zakaznik uz nevrati.
Reakce čtenářů
Zřejmě mají zákazníků tak moc, že pokud přijdou o pár jednotlivců, nevadí jim to.
Vis, Barco, drive jsem si rikala, ze se to muze stat. Jenze v posledni dobe se to stava nejak moc casto. Pred vanocemi jsem nakupovala v masne. Bylo tam asi 5 prodavacek, me obsluhovala mlada sympaticka prodavacka. Platila jsem dvoutisicovkou. Ona mi vratila na tisicovku, dala uctenku a zmizela.
Nastesti mi to doslo okamzite. Penize jsem drzela v ruce, ani jsem je neulozila do penezenky a dozadovala se, at prodavacku zavolaji. Nastesti je na uctence uvedene i jmeno. Hledali ji, zmizela nekde vzadu. Pak po par minutach prisla a rekla, ze si budu muset pockat, ze se bude muset jit podivat na kamerove zaznamy. Rekla jsem ji, ze si klidne pockam. V tu ranu byla zpatky, to ani tu kameru nemohla pustit a penize mi vratila. Sice se mi omluvila, ale co je to platne. To se maji zakaznici nechat takhle ocividne okradat? Teď uz si davam pozor. Ale je mi z toho smutno. Vzdyt ja si ty penize musim taky vydelat!
Muzu vsem jenom doporucit, at si davaji pozor.
Myslím si, že je potřeba taky více dávat pozor ve větších supermarketech, kde uděláš větší nákup. Mají něco v akci, ale na účtence je v původní ceně a podobně. Tohle se mi párkrát stalo v Kauflandu a taky Billa je v tom mistr.
V poslední době, co mě naštvalo bylo někdy před vánoci, kdy měli v akci minerálku Rajec a chtěla jsem koupit kaštanovou. Když jsem se po ní ptala, protože nikde nebyla, tak mi bylo řečeno na informacích, že nemá kdo ji přivézt ze skladu. Když jsem se ptala po vedoucí, tak jsem se dozvěděla, že skládá kamion. Takže tam, kde se soustředí hodně zákazníků, tam jim na nějakém tom nasraném nesejde.
Naprosto souhlasim. Neco podobneho jsem zazila s Mattoniho mineralkou ve skle. Bud ji nemaji vubec, nebo je nekde v regalu az vzadu a kdyz uz ji maji, tak jsou lahve zaprasene, hnus. Asi bude jeste nejakou dobu trvat, nez prodejci pochopi, ze zakaznik je skutecne jejich panem.