Téma: Kvalita bot, obuvi z CCC - zkušenosti, diskuze, názory, reference, recenze, průběh reklamace
Ahojte starosťáci.
Jsem mimořádně zklamaný z prodejny botů CCC v Galerii v Přerově.
Problém je v tom, že po 3 měsících (podle přítelkyně dítě používalo boty jen 2 měsíce, pak jsme byli v zahraničí a tam je nemělo) se dítěti rozbily boty, ale dost zvláštním způsobem, protože na obou botách praskla zespodu podrážka (u jedné boty tam kde se prodřela a u druhé boty v "dezénu" výlisku). Dále trčel kus plastu dovnitř boty v místě paty - tam se prodřela tkanina. Dále se prodřela tkanina na různých místech nahoře na obou botách a ještě (to jsem už ani nefotil), byla oděrka i na přední části boty na špici (byla tam teňoučká celoplošná pogumovaná část a asi dítě do něčeho koplo a ta teňoučká guma se prtrhla na obou botách).
Když jsem si nechal zavolat paní vedoucí prodejny CCC v Přerově (blondýnka, ale nic proti blondýnkám nemám), skoro vůbec se mnou nemluvila, neměla argumenty a jen se dívala na paragon a otáčela boty.
Řekla mi vlastně jen dvě věty a to že si "asi budu muset stěžovat jinde než tady" (netuším kde, když ona je vedoucí prodejny) a "že mi neřekne odkud boty vozí" (na můj dotaz, odkud boty "tahají", jestli z Číny). Paní vedoucí se mi neomluvila, vlastně se ani nerozloučila a odešla zpět do své kanceláře za zrcadlem vedle pokladen. Úcta k zákazníkovi veškerá žádná. Hodně mne to mrzí a uvědomil jsem si, jak nevýznamní pro ně jsme. Rodič vydělává půl dne (boty stály kolem 600 Kč) na boty dítěte a dostane "něco" zřejmě z Číny, co má hodnotu tak 100 Kč. Vím, že tímto svým příspěvkem nic nezměním, ale kdybyste začali (kdybysme začali) chodit do jiné prodejny obuvi, třeba by si prodejce uvědomil, že nemůže prodávat tak nekvalitní obuv a že nemůže brát své zákazníky jako "stádo, " ale jako někoho, kdo mu dává vydělat.
Prý má CCC dlouhodobě problém s reklamacemi a přítelkyně říkala, že její kolegyni byla zamítnuta reklamace kozaček a až po vyhotovení znaleckého posudku jí byly vráceny peníze. Je to v pořádku? Nebudu odpovídat, jen se nad tím, prosím zamyslete. Jestli to uděláte, můj čas věnovaný tomuto textu měl svůj smyl.
Věc jsem probíral na Facebookové skupině Přerov, kde mi hodně lidí sdělilo svůj názor na prodejce a prodejny CCC. Všechny příspěvky z diskuze jsou zde.
Pokusím se oslovit i vedení CCC, ale domnívám se, že je můj názor bude zajímat. Je to velký prodejce, který "točí" miliony a myslím si, že jednotlivec (já, přítelkyně, její dítě) pro něj není důležitý.
PS: ono je vlastně jedno, jak tato reklamace dopadne, přístup a zájem o zákazníka rozhodl, že tam už nakupovat nebudeme.
,
,
,
,
Reakce čtenářů
Upozornil jsem internetovou televizi "A dost! " a zákaznické centrum CCC. Myslím si, že to nikoho moc zajímat nebude, ale kdo ví …
Věk: 50
Město:Praha
Já u nich nakupuji a u svých bot jsem s kvalitou problém neměla.
Přítel si tam koupil polobotky a praskl mu podpatek - vertikálně až do podrážky na patě. Neměli problém reklamaci uznat, ale bylo to s nimi pochybné s plněním, protože opravit to nešlo, peníze vrátit nechtěli a že tedy dostane jiné boty. Jenže ty samé v jeho velikosti měli jen jedny a s estetickou vadou - trochu křivě uřízlé zakulacení jedné podrážky - což pro ně zase nebyla taková vada, aby boty chtěli stáhnout z prodeje - uznávám, že leckdo by si toho nevšiml anebo to neřešil, ale přítel chtěl boty perfektní - a to se ukázalo jako patová situace - nutili ho tedy do jiných bot. Měl toho už plné zuby, tak si jiné vzal. Ty zatím moc neunosil, ale po tom všem mi přijde, že při častém nošení jsou jejich boty tak na rok, což při dvouleté záruční době je trochu problém.
Ale na rozdíl od tamté prodejny byli v té mojí víceméně ochotní, byla to jedna z pražských - je to asi i o lidech.
Špatnou zkušenost mám s nimi s výměnou - kupovala jsem něco, co jsem potřebovala dát do účetnictví. Při výměně mi sebrali starou účtenku a odmítli vystavit jinou - že to nejde - namísto toho jsem dostala jen jakýsi dobropis, ale text na něm byl v té podobě, že jde o opravu-reklamaci a že jsem zaplatila 0, -Kč. Tvrdili, že to je standardní účetní doklad, ale k účetní jsem to ani nenesla, jsem přesvědčená, že by mě s tím vyhodila. Chvíli jsem uvažovala o tom, že dám podnět na ČOI, ale naštěstí pro ně lenost zvítězila.
Věk: 50
Město:Praha
Jo a ještě dodám "vtipnou" podrobnost - když tedy přítel poukazoval na estetikou vadu, dostal návod, že si má boty jako plnění té reklamace vzít a pak je jít na jinou prodejnu zase reklamovat.
Z jednání s nimi jsem pochopila, že asi (??? ) jde o polskou firmu, mají trochu jiné postupy než jiné obchody a ty prodavačky ani vedoucí prodejny toho moc nevědí a i když by rády vyhověly (ty v naší prodejně ano), tak any ony se nemají koho zeptat a nemají asi žádné velké pravomoce řešit nějaké nestandardní situace.
Tím se jich nechci zastávat.
Věk: 38
Město:Přerov
Také jsem koupila boty v CCC Galerie Přerov a po 14 dnech mi popraskyly švy na přední straně boty. Ani tam s reklamací nejdu, vím, že je to předem prohraný boj. Nebyl příliš drahé, ale už tam nikdy boty nekoupím. Nárok na vrácení peněz za boty nemáte, můžete si je pouze vyměnit za jiné, ale musí být za stejnou cenu, nevrátí vám ani korunu.
CCC za mě už nikdy více a to stejné je Deichmann.
Děkuji za informace. Je škoda, že jste nenapsala své skutečné jméno. Aby si pak někdo nemyslel, že si píšeu reakce na toto téma sám
Věk: 38
Město:Přerov
jméno byste si mohl vymyslet takže myslím, že na tom stejně nesejde : -)
Věk: 50
Město:Praha
Ze zákona samozřejmě člověk má nárok a vrácení peněz - pokud vada nejde opravit, pokud není možno zboží vyměnit za to samé bez vady nebo pokud se opravitelná vada objeví třikrát, nebo tři vady naráz.
Ale to se člověk opravdu nesmí vzdát předem nebo bez boje.
To, že si člověk vezme za vadné zboží jiné zboží je jen jeho osobní benevolence - nemusí na to přistoupit.
Hodně pomáhá řešit to přes ČOI (někdy stačí tím pohrozit) , nebo žádat kontakt na vedení a chtít si na dané prodavače stěžovat. Já jsem jednou třeba uspěla díky tomu, že jdem odmítla od pultu odejít dokud to nevyřeší k mé spokojenosti a přímo od pultu volala na poradenskou linku ČOI - samozřejmě tak, aby prodavači dobře věděli, kam volám. Ale někdy zabere i to, že člověk zná příslušné zákony a ohání se konkrétními paragrafy - jde o Občanský zákoník § 622
Už vím výrobce závadných bot s označením Sprandi.
Je to CCC Polsko.
Tak moc děkujeme do Polska
Já mám s CCC jen dobrou zkušenost, jsem ráda, že jsem našla cenově dostupné a kvalitní boty - mám na zimu kožené už dva roky, jsou bez problémů a designově parádní a 3 roky mám z koženky, který jsou taky moc hezký, ale tradičně se mi rozlepuje pata (já si boty vždy zruším brzo) ale přesto ještě drží, takže je mám na donošení. Jeden vadný kus neznamená, že je špatný celý obchod.
Avatarku, pokud nebudou reagovt na Tvuj mail, volila bych formu doporuceneho dopisu s dodatkem, ze se hodlas obratit na COI.
Ja jsem si kupovala v CCC dvoje boty. V jednech jsem dostala vyrazku, ze jsem se tri tydny lecila.
Druhe mi vydrzely asi rok.
Jelikoz mam sve nohy rada, nakupuji uz pouze kvalitni obuv. Vzdycky se napred divam na vyrobce a pouzite materialy. Nekdy je i pro deti lepsi koupit znackove tenisky (treba v sekaci), ktere se daji nekonecne prat v pracce.
Jak to rikal stary Bata: nejsem tak bohaty, abych mohl nakupovat levne veci!!
Doufam, ze s reklamaci uspejes!!
Výrobce a prodejce bot CCC Polsko věc aktivně řeší, jsem v aktivním kontaktu s ochotnou paní jménem Regina Stachová.
CCC už ví o tom, že boty Sprandi CP49-7294 (kód produktu 2220682700021) z CCC Polsko jsou reklamovány a doufám, že proběhne i nějaké interní šetření a zvýšení kvality materiálů, ze kterých se dětské boty CCC vyrábí.
Je dobre, ze jsi sem svoji zkusenost napsal. Dulezite je, aby se lidi nebali reklamaci a chodilo jich co nejvic, aby zbozi vraceli a trvali na svem pravu. Jenom tak primeji vyrobce, aby zmenil kvalitu.
Věk: 30
CCC je zkratka polského rčení Cena Czyni Cuda, tedy cena dělá zázraky. Jinými slovy, když chcete zázračně nízkou cenu, těžko chtít i zázračnou kvalitu????
Věk: 44
Město:Přerov
Mám taky nemilou zkušenost s paní vedoucí v OC Galerie Přerov v provozovně CCC. Byl jsem reklamovat dceři boty, byly staré 14 dní a měla je dvakrát na sobě. Paní vedoucí mi nechtěla dovolit, abych si zvolil způsob reklamace na což mám dle Zákona o ochraně spotřebitele nárok, pokud se závada vyskytne do půl roku od převzetí zboží. Trval jsem na tom, že chci zaznačit způsob reklamace do protokolu, nechtěla mi vyhovět s tím, že o způsobu reklamece rozhodují oni. Upozornil jsem ji na to, že porušuje zákon a že se budu bránit za pomoci ČOI či soudně. Vysmála se mi do tváře a odešla. Nepatřím mezi lidi, kteří hned něco vzdají, tak jsem si našel kontakt na vedení CCC a tam jsem poslal dosti ostrý mail. Dnes (19.12.2018) se mi ozvali telefonicky z CCC s tím, že můj požadavek předali regionální managerce a že to budou urgentně řešit, tak jsem zvědav : )
Věk: 39
Město:Zlín
Dobrý den, mám bohužel obdobné špatné zkušenosti s dětskými boty od CCC. Za 600 vydržely necelé 3 měsíce. Reklamaci neuznali a napsali mi, že syn si je zničil na odrážedle sám. Má 8 let, na odrážedle skutečně už nejezdí. Boty se poničili normální chůzí. Značka Sprandi. Prostě zákazníku víš co… nevopruzuj a kup si druhé. Mám si je dát na posudek a pak k soudu, když se mi to nelíbí, vedoucí prodejny nemůže za to, jak tu reklamaci vyhodnotili, ona tam dává jenom razítka… Když ten soud vyhraju, tak mi náklady proplatí.
Věk: 28
Dobrý den. Mám podobnou zkušenost, teď radši kupuji klasické tenisky nike a adidas, kde mají často slevy a mlžu si je nejdřív vyzkoušet při vyzvednutí na prodejně
Věk: 45
Město:Praha 9
Dobrý den, já koupila synovi tenisky v CCC a po třech měsících byl materiál na vrchní straně celých bot potrhaný, v podstatě se rozpadaly. Reklamaci neuznali, což mi přišlo nehorázné.
Věk: 28
Město:Plzeň
Dobry den, také mám špatnou zkušenost. Na botě se mi udělala díra v kůži asi 2 cm nad patou z boku. Reklamace nebyla uznana, protoze se podle nich jedná o běžné obnošení. Nejspíš jsem měla celou věc nahlásit České obchodní inspekci, boužel jsem si myslela, že alespoň napíšu svoji recenzi. Avšak střánky na recenzováni celých značek obuvi a ne konkrétních modelů, aby člověk pohledal : - (Budu se muset spokojit s vědomím, že už od nich nikdy nic nekoupím.
Věk: 36
Dobrý den, řeším podobný problém, podařilo se vám zjistit kontakt na management? Nebo také pouze na slavné regionální manažery? Řeším reklamaci dětské zimní obuvi, první kolo reklamace oprava, ale vadu to ne vyřešilo tak jsme hned zahájili druhé kolo, vše jsem si nechala na prodejně potvrdit a teď regionální manažerka paní Kratochvilová tvrdí že se nic takového nestalo. Tak nevím, to razítko k druhému kolu co mám je asi pro pracovníky ccc neviditelné ????
Děkuji
10 nejnovějších témat v kategorii:
Téma |
Odpovědí | Otevřeno |
Datum přidání (Autor) |
---|---|---|---|
Kde koupit pánské džíny na výšku muže 187 cm? | 1 | 1899x |
21.03.2019 09:05:03 (Svazenka) |
Kolik stojí chléb v Penny marketu | 2 | 2083x |
18.08.2018 14:43:48 (Nahahss) |
Okradani zakazniku - proc to porad zkousi? Vzdyt skodi sami sobe. | 4 | 1850x |
20.01.2018 12:20:38 (Listicka) |
Zboží v New Yorker - je v celé ČR stejné nebo ne? | 1 | 2003x |
01.09.2017 22:33:46 (Miska13) |
Nákup potravin v Marks&Spencer - chodíte tam? Nakupujete tam? | 2 | 2714x |
13.03.2017 18:50:23 (Anett40) |
OutdoorBaby Praha, Jaselská - zkušenosti, reference, recenze, diskuze, názory | 7 | 2224x |
10.02.2017 11:05:12 (Dara283) |
OTOsport Olomouc - zkušenosti, reference, recenze, názory, diskuze | 4 | 2207x |
28.04.2016 15:05:03 (lakysa) |
Nevypnutý ochranný čip na zboží jako ochrana před zloději - jak ho deaktivovat? | 4 | 3373x |
30.06.2015 20:52:16 (bob) |
Triky obchodníků - které vám jdou nejvíce na nervy? | 12 | 2889x |
26.02.2014 09:52:45 (Barča) |
Billa - totální neúcta k přírodě | 17 | 3348x |
23.01.2014 17:35:39 (Avatárek) |