Téma: otto-shop.cz - zkušenosti, reference, recenze, diskuze, názory
Uživatel: Olga Noruláková
Věk: 30
Napiště o svých zkušenostech s nakupováním v eshopu otto-shop.cz
Díky moc
(0 lidí)   (1 člověk)  
Stránka otevřena 12250x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Věk: 30
Město:Brno
Dobrý den,
moje zkušenost s e-shopem otto je naprosto otřesná a to díky telefonní operátorce pani asi Šnajdarové, jméno přesně nevím, protože tato paní mi po dotazu na její jméno řekla, že neví důvod, proč by mi měla jméno opakovat, když se mi představila na začátku hovoru. Po dotazu na velikost mi řekla, že nechápe, co mi není jasné, když jí nic nejasného nepřipadá. A nakonec jsem se dozvěděla, že na zboží vlastně můžu čekat i déle jak půl roku, i přesto, že na stránkách je vyřízení objednávky do 30 dnů. Nechápu, jak v dnešní době obchodní konkurence může takto vůbec někdo fungovat. Věřím tomu, že až se dozví majitelé firmy, jakože je bylo hodně těžké dohledat, ale nakonec se mi to podařílo, paní si příště rozmyslí, jak mluvit se zákazníkem.
Mám s otto-shopem také otřesnou zkušenost. Běžně uvádější na svých stránkách u některých výrobků cenu za 2 ks, přijde jen 1 ks (samozřejmě za cenu 2 ks) a když člověk zavolá na jejich zákaznickou linku, je operátorka arogantní a sprostá. Prý došlo k chybě. Žádnou omluvu nelze čekat. Po několika urgencích, ať si ceny na svých stránkách opraví, sice k nápravě dojde, ale již po týdnu jsem si všimla, že ceny opět uvádějí za více kusů než jeden. Takže to už nelze brát jako omyl, nýbrž jako úmyslné okrádání zákazníků. Tyto praktiky bych čekala spíš u jiných e-shopů, u Otto mě to hodně zklamalo. No a čekací lhůty - několik měsíců.
vsechny ty otto, neckerman ( ktery uz neni ), Quelle a jine zasilkove obchody s oblecenim jsou pekny ojeb, kdysi jsem neco braval v tom neckermanu a pak jsem prisel na to ze hodne stejnych veci je treba v new yorkeru za nizsi ceny a navic si to muzu hned vyzkouset
od te doby vsechny katalogy techto prodejen, stejne jako nejaky horizont, magnet a jinych co prodavaji cokoliv zasilkovou sluzbou leti automaticky do kose
Věk: 36
Nakupovat na tomto shopu rozhodně nedoporučuji!!! Objednal jsem tam manželce soupravu Adidas a když sem ji rozbalil tak jsem nechápal- na kalhotech 4 díry amatársky zaštupované, u takto známého obchodu bych to teda nečekal a určitě si tam už nic nekoupím. Doufám že mi vrátí peníze nebo pošlou jinou.
Věk: 25
Otto-shop. cz opravdu otřesné jednání. Vřele nedoporučuji.
Je to jedno jestli Otto, nebo Bonprix. Jsou to hadry druhé jakosti....
Věk: 26
Plne súhlasím. Pri objednávaní tovaru urobili hneď chybu a tak sa celé dodanie oneskorilo už asi cca o týždeň. Následne ma asi po 3 týždňoch informovali, že objednaný tovar bol asi pri preprave poškodený, takže vôbec nedorazí. Objednávku je vraj ale možne urobiť znovu. Takže výsledok nekonečne dlhé čakacie lehoty. Vôbec nedoporučujem.
Věk: 59
Město:Břeclav
Dlouhá dodací lhůta, pokus něco reklamuješ nedomluvíš se s nimi
Věk: 55
Město:Praha
Dne 9.5. 2013 jsem objednávala u otto 2 podprsenky, uvedené jako dostupné. Dnes, 27.5. teprve má dorazit první, druhá prý čeká na naskladnění. Uváděnou lhůtu dodání zboží 2-3 týdny tedy nedodržují. Zda dodají objednané zboží takové, jaké skutečně inzerovali, teprve čekám. Ale vzhledem k dodacím lhůtám již příště asi nevyužiji.
Věk: 55
Tak první podprsenka dorazila - nepadnoucí špatně šitý hadr jak od vietnamce, ač šlo o podpr. Triumph za 600 - obratem jsem ji vrátila zpět, s tím, že peníze dostanu zpět někdy za měsíc, protože zboží musí být nejprve vráceno do skladu v Německu a pak se řeší další. Druhou podrprsenku, objednávanhou současně s první dne 9.5. jsem dote´d, skoro za měsíc od objednávky nedostala.
Nevím, jak může tento obchod fungovat v době, kdy zboží objednané přes net máte doma za 3 dny.
Další pokusy dělat nebudu a Otto vřele nedoporučuji.
Věk: 57
Město:PRAHA
SE ZBOŽÍM JSEM BYLA SPOKOJENÁ, NĚCO JSEM VRÁTILA NEBO VYMĚNILA, ALE CO JE STRAŠNÉ, JE SOUČASNÁ SLUŽBA GLS, KTERÁ ROZVÁŽÍ BALÍKY. JE VELKÉ DOBRODRUŽSTVÍ OD NICH BALÍČEK DOSTAT. SNAŽILA JSEM SE S NIMI DOMLUVIT, ALE VŽDY PŘIJELI JINDY NEBO JINAM NEBO VŮBEC. PRAVÁ RUKA NEVÍ, CO DĚLÁ LEVÁ. ROZVÁŽEJÍ OD 10- DO 13, KDY VĚTŠINA LIDÍ PRACUJE. POKUD SE DOHODNU NA TERMÍNU, STEJNĚ NEPŘIJEDOU. UŽ TÝDEN ČEKÁM NA BALÍČEK A KROMĚ NĚKOLIKA NESMYSLNÝCH MAILŮ NEMÁM NIC. TAKŽE S TOUTO ZASILKOVOU SLUŽBOU KONČÍM.
Chyba bude asi na ceske strane. Ja kdyz si objednam v Nemecku neco u Otto, Baur nebo jinde, zbozi mi prijde do 3 pracovnich dnu a neni problem je vymenit. Navic je jejich pristup velice slusny.
V Cesku asi bude jeste hodne dlouho trvat, nez pochopi, ze nas zakaznik je nas pan.
Uz se vam nekdy stalo, ze vam v lekarne nabidnou, ze vam leky doruci az domu? Mne uz dvakrat. Leky nemeli na sklade, tak mi je donesli do schranky nebo primo zazvonili. Tak na to si v Cesku asi jeste pockame
Věk: 46
U firmy Otto jsem objednala po dlouhé době a myslím, že na dlouhou dobu mám zase pokoj.
Objednala jsem si 4 trička, 3 přišla po jednom v rozmezí několika dnů a 4. dodnes nedorazilo /zboží bylo objednáno v polovině února/. S jedním tričkem jsem spokojená, ale ostatní 2 jsou špatně šitá, na což jsem bohužel přišla až po té, když jsem je měla na sobě a nešla tedy vrátit nepoužitá. Je to moje chyba, ale docela mě to mrzí, neboť stála kolem 500 a 700 Kč. Vůbec nejsem spokojená s dodávkou prostřednictvím přepravní služby, tento způsob mi nevyhovuje.
Věk: 34
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, pokud někdo máte zkušenosti, za jak dlouho vám byly vráceny peníze od Otta za zboží poslané zpět? Už to bude skoro měsíc a zatím nic A přijdou na účet, který jste uvedli, nebo jen složenkou? Přímo jsem jim psala, že bych ráda na účet, ale nevím, jak to u nich chodí… Jinak s dodací lhůtou jsem byla spokojena, 6 věcí a všechno přišlo najednou ani ne do týdne. S GLS taky nemám špatnou zkušenost, ale to je tím, že jsem na mateřské a můžu se domluvit na přibližném času doručení.
Věk: 25
ahoj, chcem sa spýtať či ti poslali nakoniec peniaze späť… lebo ja som si objednal kabát za 80 € a prišla mi nejaka podložka do kupeľne… tak som zvedavy … dakujem za odpoved
Věk: 38
Zdravím. Obchod OTTO v žádném případě nedoporučuji! V dnešní době se tento obchod hlásající dobrou kvalitou. buď již. chová jako začínající obchod někdy po roce 1999. Hrůza. PRYČ OD NICH. Dokud nevymění český managment, tak tento obchod je ztracený. Špatná, velmi špatná komunikace. Zboží, které uhradíte předem. nemáte šanci vidět ani za 3 týdny… to i ze zahraničí, zboží obdržíte do 3 dnů za poštovné zdarma. Varuji všechny, kdo se nechá nalákat jejich nabídkou a objedná si u nich! HRŮZA.
Věk: 36
Město:Olomouc
Take bych chtela sdilet svou zkosenost. Pres otto-shop nakupuji jiz pres 7let. A musim podotknout, ze se otto opravdu pohorsil . Jak zde nekdo uvadi tak jedna operatorka s mladym hlasem je opravdu arogantni. Me nakupy jsou vetsinou pres 8tisic a myslim si, ze by si meli takovych zajazniku vic vazit! Po te co zrusili moznost vymeny zbozi s odeslanim reklamovaneho zbozi, cekani na slozenku s penizky a nepresne informace o dostupnosti zbozi je opravdu hrozne. A cekani na dopravu, kdy se ja musim ve sve pracovni dobe domlouvat a cekat je fak uz hrozne!! Premyslim, ze zrusim clenstvi. Na heurece se daji nejake znacky take sehnat, dokonce za nizsi ceny nez u otta.
Věk: 30
Město:Chomutov
Prosím skutočne, možem potvrdit všetky negatívne veci, kúpil som si bundu a cca 3mesiace nosenia sa mi rozpadla, išlo o značku John Devin za 1329kč, bundu som poslal spat, že reklamacia a dodnes som sa odpovede nedočkal, ubohe. a ani na emaily neodpisuju
Věk: 33
Ahoj, tak já má úplně jiné zkušennosti a jsem tedyhodně překvapená s tím, co tady píšete. Já z Otta nakupuji už dlouho a jsem max. spokojená. Je pravda, že občas taky něco vracím, ale z důvodu, že mi prostě oblečení zrovna nepadne, ale že by bylo nějaké nekvalitní nebo špatně ušité, to se mi tedy nikdy nestalo! A i když jsem volala s operátorkami, vždy byly velmi milé a ochotné. S vrácením peněz taky nikdy problémy nebyly! Upřímně, vůbec nechápu Vaše špatné zkušennoti, připadámi to, jako úplně jiné Otto, než které znám já!
Věk: 68
S internetovým obchodem Otto mám velmi dobré zkušenosti. Objednané zboží bylo vždy bez závad. Jejich značkové zboží je módní a slušivé. V případě vrácení zboží zasílají peníze složenkou zhruba do 14 dní.
No… a protože máte jen dobré zkušenosti, zajímalo by mě, jak víte, že peníze opravdu pošlou zpět do čtrnácti dní? Že by přece jen ta kvalita nebyla vždy ke spokojenosti?
Myslím si, že příspěvek je spíš obyčejná reklama.
Věk: 38
U Otto jsem nakupovala několik let a víceméně ke spokojenosti a bez problémů s případným vrácením peněz. Zboží zakoupené před lety je stále velmi kvalitní. U novějšího kvalita začíná pokulhávat a neodpovídá vcelku vysokým cenám. Za poslední měsíc je pro mě Otto jen zklámání. Doslova mi vyrazili dech e-mail, že veškeré mnou objednané zboží je vyprodáno, přeštože ho na svých stránkách dále nabízí a jeví se tam jako dostupné. Buď tedy klamavě nabízí zboží, které nemohou dodat, nebo si ulehčili práci a napsali mi, že zboží nemají. Na můj dotaz proč tomu tak je, bohužel nereagují. U e-shopu tohoto formátu tomu moc nerozumím.
Věk: 32
Nikdy více. Přístup k zákazníkovi otřesný!!! Zboží nekvalitní
Věk: 26
V žádném případě si nic neobjednávejte! NEDOPORUČUJI!! Dne 19.9.2015 jsem si objednala u Otto puma tenisky, poslala jsem částku 1.418 CZK předem na uvedený účet a dodnes se vymlouvají, že jim žádné peníze na účet nedošly!!! Tak jsem jim poslala výpis z účtu za celý měsíc a teď čekám na odpověď. Pokud mi peníze nepošlou zpět, budu to považovat za okradení zákazníka… Jinak vše jsem třikrát kontrolovala co se týče čísla účtu, čísla objednávky, číslo zákazníka. Já si to prostě nedokážu vysvětlit, co to je za kurvy!!!!! Jsem naštvaná a jestli s nima už nebude žádná řeč, tak s nima zatočím, až se budou divit!
Věk: 57
Město:Praha
Dobrý den, musím také přispět do této diskuze. Objednala jsem si šaty u Otta, které mi neseděly. Jinak kvalita byla dobrá i dodání velmi rychlé. Platila jsem na dobírku. Šaty jsem vrátila s tím, že mi budou vráceny peníze na poštovní pokázku do 14 dnů. Po urgencích a zaslání kopií podacích lístků se nic neděje, zřejmě jsem zasponzorovala Otto částkou 2200, - Kč. Proto varuji před nakupováním v tomto e-shopu. Zákazníka přeci nezajímá organizace obchodu, zda zaplatí zboží až bude v Německu atd. u jiných e-shopů to jde rychleji například H a M nebo Tchibo to zvládne vrátit peníze do týdne.
Věk: 27
Město:P
Z eshopu OTTO už nikdy víc. Na objednávku už čekám více jak dva měsíce a jediné co mi řeknou je, e mi můžou vrátit peníze. To ale řešení není. Objednala jsem si předložku na WC (ta přišla a samozřejmě jsem jí začala používat, protože jsem byla ujištěna, že předložka do koupelny příjde v zápěn) í. To se ale nestalo a paní na lince mi akorát zdělila že mám čekat. Tak sem zvědavá, jestli se někdy dočkám…
Věk: 41
Město:Hradec Králové
20.11.2015 jsem si objednala bikini. Bylo u nich upozornění že bude čekací doba 3 týdny- s tím jsem tedy počítala, nepotřebovala jsem je hned. Začátkem nového roku-po 7 týdnech čekání- jsem se mailem informovala jak to vypadá s objednávkou. Bylo mi řečeno že zboží stále nemají a nevědí kdy bude na skladě a pokud chci tak mi vrátí peníze. Jelikož plavky chci opravdu až na léto, odepsala jsem že ještě počkám. Do dnešního dne stále nic… Po přečtení zdejších recenzí jsem se rozhodla v pondělí objednávku zrušit. Sice na plavky opravdu nespěchám a moc bych je chtěla protože přesně takové jsem sháněla ale z principu… tohle už je moc.
Věk: 36
Bohužiaľ sa aj ja musím pripojiť k negatívnym skúsenostiam s jednaním s jedným so zamestnancov z Otto. Objednala som si viac kúskov a pri odoslaní respektíve pri rekapitulácií sa objavila u dvoch výrobkoch úplne iná cena, ako uvádzali na stránach. Samozrejme vyžšia. Telefonovala som do spoločnisti, zdalo sa, že to dajú do poriadku. Prišiel mi mail s opravou, ktorá bola ale opäť nedostatočná, naviac z mailu ani nebolo poznať všetky potrebné údaje. Po mojom ďalšom upozornení, nastala ďalšia oprava a potom som už iba čakala na tovar. Keď mi prišiel, cena mala byť o pár eur nižšia. Ja som to zaplatila a opať písala nezrovnalosti. Odpoveď bola strohá a žiadne ospravedlnenie!! Vraj ak tovar nejdem vracať, mám sa pripomenúť v ďalšej objednávke, že mi ju o túto čiastku znížia. Nechystám sa od nich ďalej objednávať a som znechitená jednaním s pani Kramolišovou (otto.sk)
Věk: 54
Město:bratislava
Vratila som pred 3 tyzdnami tovar nohavice a kabat, po 20 dnoch poslai peniaze za nohavice 34€ a za kabat169 € nic. Pisala som reklamaciu na mail nic, volala ze zistia, potom pytali doklad z posty, poslala som tovar bol poisteny aj vahu mal. a zase nic. Proste uz 2 tyzdne reklamujem 169€ a stale sa vyhovaraju. Pockam este zopar dni a dam ich na SOI. V ZIVOTE OD NICH NIC NEKUPIM
Věk: 55
Město:Žilina
Aj ja mám veľmi zlé skúsenosti, po dlhej dobe som objednávala tovar, bol mi zle dodaný, namiesto dvoch kusov len jeden v balení, tak som tovar vrátila, sú to už dva mesiace a ešte mi peniaze neprišli naspäť, mailová komunikácia pod úroveň, samé zavádzanie a výhovorky, peniaze mi vraj poslali, ale do úplne iného mesta, čo je k neuvereniu, idem znovu vracať tovar, bol mi dodaný po dvoch mesiacoch, tak už ma chytá panika vopred, koľko zas budem čakať va svoje peniaze. Týmto nadobro končím s objednávaním, pre nich ste partner, len keď objednáte tovar a ho nevrátite, ináč je to čistá katastrofa. Peniaze chodia zloženkou, čo je tiež nehorázne, no proste všetko zlé a ťažký amaterizmus z ich strany. Ešte som sa s takým otrasným zásielkovým obchodom nestretla. Zvažujem podať podnet na obchodnú inšpekciu.
Věk: 39
Objednala jsem si přes e-shop SheeGo (což je OTTO) položky za téměř 9 tis. , zaplatila jsem na základě výslovné výzvy do 24 hodin - což už to mi přišlo nestandardní. Po 3 nedělích, kdy nic nedorazilo a nikdo nereagoval na maily jsem musela volat GLS Jihlavu. Tam mi operátorka sdělila, že objednávka byla kompletně zrušena kvůli jedné chybějící položce ve skladu a peníze mi vrátili na účet. Nepřišlo mi o tomto žádné upozornění, natož aby se mě zeptali, zda chci zrealizovat nákup i bez chybějící položky - určitě bych chtěla. Operátorka i její nadřízená se tvářily jako že za to může Německo resp. Maďarsko - strukturu velkofirmy jsem nepochopila - ale nemůžou s tím udělat nic o spokojeného zákazníka evidentně nestojí. Takže se vztekám aspoň tady. Kontakt na kompetentnějšího pracovníka nemají/nemohou poskytnout. Šatičky vypadaly krásně, ale tímto přístupem mě naprosto odradili a z hrdosti jsem odmítla zopakovat objednávku (včetně případné platby). Binec, nenakupujte, za nervy to nestojí. Do hladce fungujícího e-shopu to má HODNĚ daleko. Už se u nich budu snažit pouze o jedno - neutratit ani korunu a varovat všechny před ztrátou času a energie!
Nahlizela jsem do ceskych i nemeckych e-shopu a zjistila, ze ty ceske ve valne vetsine nabizeji zbozi, ktere se v Nemecku vyprodava. Predpokladam, ze kdyz si tady neco objednas, zaslou poptavku do Nemecka nebo Madarska a odtamtud jde ezbozi k nam. Pak je asi lepsi nakupovat primo. (pokud dodavaji do CR). Treba u krmiva pro psy to jde. Sama jsem to ale jeste nikdy nepraktikovala.
Věk: 28
Naprosto otrasné. Veľkostná tabuľa je úplne nanič, premerala som sa a podľa nej som objednávala. Prišli mi šaty o 2 čísla vôčšie ako potrebujem.
Pani mi po maili vysvetlila, že mi ich nevymení ale musím ich vrátiť a objednať nové. Takže zaplatím poštovné za vrátenie aj za nové šaty. Nehovoriac o tom, že vám nevrátia celú sumu, ktorú tovar stál.
Fakt najhorší e-shop, aký som zažila.
10 nejnovějších témat v kategorii:
Téma |
Odpovědí | Otevřeno |
Datum přidání (Autor) |
---|---|---|---|
Objednané zboží nepřichází | 2 | 1353x |
01.04.2020 11:05:17 (Goška) |
3D pera z Nc.cz - zkušenosti, diskuze, reference, recenze, názory | 3 | 1958x |
23.07.2018 22:40:00 (Kamila1995) |
Tričko s potiskem - kde jste objednávali? | 3 | 2508x |
29.06.2018 15:02:09 (Dendula) |
Servatech s.r.o. - nekvalitní zboží a jednání | 12 | 3382x |
28.11.2017 13:22:21 (Sjekel) |
Čtete obchodní podmínky jednotlivých e-shopů, nebo při vyplnění objednávky pouze odkliknete souhlas? | 4 | 1968x |
14.11.2017 13:25:05 (Barča) |
Eshop - moderní hezké hodinky, kde je sehnat? | 2 | 2020x |
19.07.2017 08:18:16 (dalovka) |
Papilios.eu - zkušenosti, diskuze, názory, reference, recenze | 5 | 2301x |
18.07.2017 19:25:27 (Laďka623) |
Moderní dámské hodinky - tip na eshop | 2 | 1997x |
09.06.2017 08:06:55 (dituspraz) |
Eshop Wish - zkušenosti, reference, recenze, diskuze, názory | 15 | 12416x |
07.06.2017 12:43:27 (Barča28) |
Eshop stavebnice-kostky.cz - zkušenosti, názory, reference, recenze, diskuze | 6 | 2246x |
22.04.2017 22:33:33 (Viktorie) |