Téma: Rezervace ubytování na Booking.com - zkušenosti, spolehlivost, diskuze, reference, recenze
Po zkušenostech jsem se rozhodla, že si zkusím zarezervovat ubytování na dovolenou sama přes Booking.com. Fakt je ten, že cestovní kancelář to udělá všecko taky, ale proč platit víc, že … Jde ale o moji první zkušenost a tak se chci raději zeptat - máte s tím někdo zkušenosti?
V jedné recenzi hotelu jsem se totiž dočetla, že s nimi pak personál hotelu jednal, jako druhořadými. Možná to byl jen pocit, možná ne. I proto mě to taky zajímá.
Díky*
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 8686x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Věk: 40
Město:Strakonice
Nevim, v jake zemi chces provest booking. Ja treba rezervovala temer vsechny hotely behem me dvoumesicni cesty po Indii jen pres booking.com a vsechno bylo bez problemu… dulezite je cist reference ostatnich a udelat si obrazek sama, nekdy napsat mail pred provedenim rezervace, pokud neni neco jasne. A nebrat ohledy na Amiky, tem se nelibi snad vubec nic Nikde se ke mne jako ke druhorade nechovali. Drzim palce.
Díky. Pročetla jsem kdeco, teď jsem se ale dočetla, že je výhodné rezervovat v Booking.com přes Refundo.cz. Vrátí prý zpět 15% z ceny. Víš o tom něco víc?
Věk: 34
Refundo 15%?? To je pěkná blbost, nakupovala jsem tam 3x, nikdy jsem nedostala víc než 3% z Bookingu a jednou dokonce můj nákup ani nezaznamenali! Pěkně kecali, radši jsem přešla na PlnaPenezenka.cz, kde aspoň o odměnách nelžou!
Věk: 30
Probírala jsem to s kamarádkou a ta mi poslala odkaz na Plnou Peněženku - používám ji od října a vše funguje. Jednání dobré, jednou jsem něco řešila před podporu a budu teď každou chvílí žádat o druhou výplatu odměn… Přes PlnaPenezenka.cz jsem nakoupila hotel od Bookingu 2x a vždy se odměna propsala…
Jaká to "náhoda" … nebo reklama? Jasný, no. Akorát, že na "peněžence" to taky není víc, než ta 3%.
http://www.booking.com/ využívám pravidelně a je to úžasný společník pro cestovatele a nikdy s ním nebyl problém. Dotěď jsem využívala ubytování, která nabízela možnost "free cancelation-pay later".
Věk: 59
Musím Bohužel konstatovat, že na recenze na booking.com pro ubytování nelze spoléhat. Oni prostě ta špatná hodnocení vymažou. Stalo se mi to přímo osobně, když jsem napsal do recenze ubytování, že popis neodpovídá pravdě, protože vybavení, které bylo popsáno se v ubytování nenacházelo, výhled nebyl do krajiny, ale do korun vzrostých stromů atd. Přesto že jsem se snažil napsat recenzi opravdu objektivně a co bylo v ubytování dobré jsem také napsal, přesto booking mojí recenzi smazal.
rezerovvala jsem přes booking několikrát a můžu jen doporučit. booking je ne prostředník který ti najde hotely a domluví snimi rezervaci. takže záleží pak na chování konkrétním hotelu a konkrétním personálu kam pojedeš, s tím nemá booking nic společného. ale jak už je tu uvedeno, recenze od amíků nebo angličanů moc neštuduj, těm se nelíbí nikdy nic. např. u mě kde jsem byla vhotelu si stěžovali na výzdobu že není moderní. přitom hotel to byl podlě mě skvělý… takže asi tak
Díky, každý má jiné priority a tak se spíš dívám tak kolem čistoty a pod. Takové ty rozumnější reference.
Věk: 36
My jsme takto jeli minuly rok do Tater a byla jsem velmi spokojena přijeli jsme a pokoj sme již měli nachystany vše podle dohody za me musím říct ze jsem byla spokojená!
Nevidím důvod pro horší jednání. Není to slevový server, hotely bookingu platí marzi za to, že jim hotel zobrazuje a tím zviditelňuje. Použila jsem ho téměř nás každé své cestě, od lepších hotelů v NY po hostel ve Španělsku a vždycky podle očekávání nebo lepší. Určitě se řiď podle rozepsanych recenzí na daný hotel, pokud je tam neschopný personál, není to bookingem ale hotelem a určitě to tam bude napsané.
A ještě jsem se chtěla zeptat - jak to je s tou autorizací karty? Já vím, platí se až na místě, ale ty údaje … to se mi moc nezamlouvá.
Myslím, že je to jak kde, někde jsem platila i dopředu. Každopádně je to tak, že si ověří kartu a jestli tam máš dostatečný zůstatek (tímto si teda nejsem jistá), ale aždopádně jsem jednou platila na místě a dokonce jinou kartou a nikoho to nezajímalo a jednou si to strhli pár dn po rezervaci… každopádně to byla rezervace bez možnosti storna, takže to bylo ok. jinak musm říct, že jsem nikdy problém neměla ani s tímto.
Právě bych k tomu ráda využila kartu, na které ten zůstatek není, protože na nějaké lustrování a šmejdění v našich financích nejsem zvědavá. Hodláme si zajistit spíš s možností storna zdarma, víš. Kdesi jsem se dočetla, že i přes rezervaci s tou možností byly peníze strženy a pak s tím bylo vyřizování a tomu se chci vyhnout. Doufám spíš, že u té karty jde spíš o identifikaci, že ten člověk opravdu existuje, případně je dohledatelný.
Já jsem jednou stornovala již stržené peníze a vrátily se během pár dní bez vyřizování. Taky mám kartu na tyhke účely s minimálním zůstatkem, ale výše ty rezervace tam vždycky byla, tak v tomhle nemůžu poraditporadit…
Věk: 45
hotel chce mít jistotu, že přijedete. Zkuste chápat, že nikoho nebaví pro Vás připravovat pokoj, čekat až se objevíte, držet Vám místo a pak Vy nikde. Když mají číslo Vaší karty tak si strhnou první noc a je to.
Ale určitě se nemusíte obávat, že by Vaše údaje z karty někdo zneužil. Ten hotel by něco takového naprosto zničilo. Bojí se ještě víc než vy. mějte se
Díky. Nakonec jsme se rozhodli (náhodou) pro hotel, jenž údaje karty nevyžadoval. Ten to však řešil zasláním dotazu, zda rezervace platí. Odepsali jsme a už se těšíme v klidu a pohodě.
Věk: 38
Město:Brno
jen bych to doplnila, že Bookingu hotely platí provizi nikoliv za zviditelnění a reklamu, ale z prodeje každé rezervace. Výše provize je 15%, takže HODNĚ muziky za málo práce. Pokud jste chytří, domluvíte se s hotelem přímo, Booking totiž nikdy nevyřeší váš problém ihned. Hotely a pronajímatelé Booking nemají rádi protože se chovají, jako by vlastnili nemovitosti, které mají v nabídce. Pak se samozřejmě nelze divit, že hosté, kteří si zarezervovali hotel/dům/byt napřímo mají větší privilegia než ti, kteří rezervují přes Booking. Booking navíc nedávno znemožnil hostům i hotelům/pronajímatelům kontaktovat napřímo e-mailem, což je více než nepraktické a neefektivní. Osobně hodně cestuji, ale vždy si vyhledám hotel/ubytovatele napřímo. Ještě se mi nestalo, že by tam cena byla vyšší než přes Booking, naopak, na místě nás čekala láhev vína, krekry, něco sladkého, zdarma káva, čaj atd… což v případě rezervace přes Booking nikdy nemáme. Název hotelu většinou stačí dát do google, přidat adresu, nebo město a kontakt najdete Budete pak mnohem více vitaní hosté než ti přes booking. Však si to vyzkoušejte sami
Ja tam mam registrovanou kartu s nekoliksletym zustatkem cca 200 korun. Za celou cestu po Indii zadnej problem. Platila jsem hotove nebo jinou kartou.
Věk: 60
Pozor na booking.com. Služby se velmi zhoršily. Před rezervací ubytování požadují číslo platební karty
s platbou přes Internet a rezervace je platná až po zálohové nevratné platbě předem! Nikde to ale předem neuvádějí. Sdělí Vám jen, že číslo slouží k tomu, aby karta mohla být ověřena. Po neúspěšné rezervaci (karta nebyla nastavena pro internetové platby) Vás začnou zastrašovat, že Vám bude účtován storno poplatek, což nemohou provést, pokud nemají přístup k Vaší kartě
Počet nespokojených klientů roste.
Kdo nevěří, může se přesvědčit na
http://www.consumeraffairs.com/travel/booking_com.html
Díky Miro za příspěvek. My jsme žádný problém neměli, vše proběhlo jak mělo, ale podle recenzí z odkazu bude pro příště asi nejlepší v Booking jen vyhledat ubytování, ale rezervovat přímo na stránkách vyhledaného hotelu, nebo ubytka.
Věk: 40
Velmi špatnou zkušenost jsem udělala přes Booking.com. Rezervace apartmánu půl roku dopředu, bylo tam upozornění- bez možnosti vrácení peněz-, tudíž jsem si myslela, že pokud zaplatím zálohu, když tam nepřijedu, nebo rezervaci zruším, příjdu o ty peníze, které jsem tam poslala. Chyba lávky. když kluknu a zarezervuji i když to bylo s půlročním předtihem, není možné přes booking rezervaci zrušit. jedině se sankcí a to se podržte celého pobytu, tudíž asi 20000kč. Jen tak, pro nic za nic, jediným kliknutím. Hrůza, pozor na to, přes booking už nikdy. Poškozování klientů a nesolidní jednání, není možné se s nima domluvit.
Věk: 47
Město:DĚČÍN
Booking - podvodníci největšího kalibru a za své rádo by klienty se vůbec nepostaví v momentě, kdy se řeší sebemenší problém. Jeďte na vlastní pěst!!!!
Máš zkušenost?
Věk: 38
Bohužel s tímto jen souhlasím.
Booking si z vaší rezervace strhne 15%, které naúčtují hotelu. Těch 15% můžete ušetřit, když se na hotel obrátíte napřímo a vyhnete se tak problémům řešení situací přes prostředníka - Booking.com, který na vše kašle. Já už bych přes ně nejela. vždy na jejich stránkách vyhledám volnou kapacitu a kontaktuji hotel/penzion/pronajímatele přímo. Vždy se k nám také tito pronajímatelé chovají lépe než k těm, co přijeli přes Booking. Vidí, že jsme si dali práci si je vyhledat jinak, takže nám poskyují lepší služby. Něco za něco
Pokud umíte anglicky, dočtete se o nespokojenosti se službami Bookingu (nikoliv hotelů) zde:
http://www.consumeraffairs.com/travel/booking_com.html
Věk: 38
Bookingu hotely platí provizi z prodeje každé rezervace. Hostům tvrdí, že je rezervace zdarma, ale někdo ji zaplatit musí, tedy v konečném důsledku host. Výše provize je 15%, takže HODNĚ muziky za málo práce. Myšleno málo práce pro Booking. Nic nejsou schopní vyřešit operativně, je to jen snůška keců, v případě, že máte fakt problém.
Pokud jste chytří, domluvíte se s hotelem přímo, Bookingu jste totiž úplně jedno a vše jim neskutečně trvá. Hotely a pronajímatelé Booking nemají rádi protože se Booking chová, jako by vlastnil nemovitosti, které mají v nabídce ke zprostředkování. Pak se samozřejmě nelze divit, že hosté, kteří si zarezervovali hotel/dům/byt napřímo mají větší privilegia než ti, kteří rezervují přes Booking. Booking navíc nedávno znemožnil hostům i hotelům/pronajímatelům kontaktovat napřímo e-mailem, což je více než nepraktické a neefektivní. Osobně hodně cestuji, ale vždy si vyhledám hotel/ubytovatele napřímo. Ještě se mi nestalo, že by tam cena byla vyšší než přes Booking, naopak, na místě nás čekala láhev vína, krekry, něco sladkého, zdarma káva, čaj atd… což v případě rezervace přes Booking nikdy nemáme. Název hotelu většinou stačí dát do google, přidat adresu, nebo město a kontakt najdete Budete pak mnohem více vitaní hosté než ti přes booking. Však si to vyzkoušejte sami
Věk: 35
Já vůbec takovéto portály nepoužívám. Mám ráda ten osobní kontakt, kdy já si hotel najdu, zavolám si tam a už z telefonátu si udělám obrázek o personálu. Třeba před dvouma týdnama jsem potřebovala sehnat ubytování v Brně, vygooglila jsem si hotel Xxxxxxxx a normálně si zavolala. V hotelu mají moc příjemný personál a sami uvítali snahu udržeto to v osobní rovině. Mimo jiné ten hotel je boží, parádní ubytování za super ceny. Nakašlat na nějakej booking.cz, vygooglete si ho sami
Nedovolená reklama ve webu, porušení pravidel webu - bod č. 1.
Kontaktní údaje by by mohly zvýhodňovat jednu firmu/poskytovatele služby proti jiným a z toho důvodu byly smazány správcem webu.
Děkujeme za pochopení.
Milá Ludilo, kdybys napsala, že sis vygooglila hotel někde třeba ve Vietnamu a zavolala si, pak dám palec nahoru. Ale na nějaké Brno by snad Booking nikdo tady nevyužil
Věk: 35
Město:Praha
Pri registraci na jednom portalu zdarma, se da vyuzit sleva pri ubytovani na booking.
Kdyby nekdo chtel, tak mi pisnete na email: jos.strejcek@seznam.cz a ja vam poslu odkaz.
Jsou tam i slevy na jine ubytovaci portaly jako je hotelinfo.cz, . a td. , slevy na jizdenky autobusu FlixBUS.
Věk: 50
Trošku něco jiného. Udělala jsem si rezervaci apartmánu City Marque Albert Serviced v Londýně na Villas.com, ale jeví se to jako Booking.com. Princip pronájmu těhle app. je, že není žádná recepce a po příjezdu si musíte sehnat klíče. Pokud máte internet v mobilu, je to jednodušší, jinak si připravte pevné nervy, dostatek peněz na telefonování a dobrou angličtinu. Apartmán byl hezký, dobrá cena, bízko metra, ale už bych to nešla.
Věk: 31
Tak ja jsem se ted vrátila z U. S. , kde jsem mela ubytováni pres Booking a opravdu NEDOPORUČUJI. Nekolikrat jsem objednavala ubytováni po Evropě a nebyl problem. V U. S. problem byl. Dojeli jsme na hotel-rezervaci neměli (přestože jsme jim ji ukázali vytištěnou z Bookinu… byl to strašný problem a neochota). Pak nam naučtovali o 300$ vic, nez byla smlouvena cena. Psala jsem na Booking-nic, volala jsem tam, posílala výpis z uctu, dalsi telefony… neochota, nic se nedělo… po 48 hodinách nam milostive operátor řekl, ze se jedna o kauci (ale na jejich stránkach o kauci neměli ani zmínku… ) Výsledek? Uz jsme druhy den doma, kauci nam stále nevratili, Booking vše povazuje za vyřízené… a perlička nakonec… pred odjezdem mi slibovali VIP členství, na které jsem mela dosáhnout po zaplacení hotelu… po návratu? Jeste dvakrát se ubytujte a dostanete VIP členství… Vzhledem k tomu, ze jsem u nich objednavala 4* ubytováni a na hotelu jsem se dozvěděla, ze kdyz priste objednám bez Bookingu, dají mi to o 10-15% levněji (údajně provize Bookingu), tak s nimi definitivně končím…
Věk: 40
Sleva 4,15 % na
Nedovolená reklama ve webu, porušení pravidel webu - bod č. 1.
Kontaktní údaje by by mohly zvýhodňovat jednu firmu/poskytovatele služby proti jiným a z toho důvodu byly smazány správcem webu.
Děkujeme za pochopení.
Věk: 30
Pokud rezervujete ubytování přes tento odkaz, získáte 10 % zpět na kartu (já dostanu 15 USD). Aby akce fungovala, musí se vám po načtení stránky objevit okno "Získejte odměnu ve výši 10 %".
Nedovolená reklama ve webu, porušení pravidel webu - bod č. 1.
Kontaktní údaje by by mohly zvýhodňovat jednu firmu/poskytovatele služby proti jiným a z toho důvodu byly smazány správcem webu.
Děkujeme za pochopení.
Věk: 33
Město:Praha
Booking.com nabízí sem tam všelijaké slevy, existuje třeba vratka 930 Kč.
Věk: 50
Máme s bookingem naprosto odlišnou zkušenost, když jsme si objednali hotel v Itálii ve kterém nás hned první noc pokousaly štěnice. Po prohlédnutí matrací se naše obavy potvrdily-byly tam vyslěčené skelety štěnic a černé tečky. Manažer hotelu na naše stížnosti napsal lživé vyjádření, že se nic nenašlo a že nám nabídli nový pokoj. Odmítl nám vrátit peníze za noci, které jsme tam už nechtěli strávit. Booking se na nás úplně vykašlal a žádnou pomoc nám neposkytl, řekli, že si máme vše domluvit sami. Nehledě na to, že musíme buď deratizovat nebo vyhodit všechny naše věci, do kterých se štěnice mohly dostat. Nechceme mít zamořený ještě dům. To by nás stálo další nepříjemnosti i spoustu peněz.