Téma: Vyplatí se podnikat v oboru kadeřnictví?
Uživatel: danielaa
Věk: 21
Myslíte si, že je hodně rizikové podnikat v kadeřnictví a jestli se to vůbec vyplatí? Jak začít, abych nalákala zákazníky, co by zaujalo třeba konkrétně Vás? Kdyby byl den otevření, tak třeba nějaká akce, sleva apod.
Děkuji
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 6362x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Věk: 39
Město:valašské království
.. ahojky, myslím si že začínat bez klientely je docela rizikové a určitě by první rok byl spíše prodělečný, můj názor je že je lepší začít v nějakém zavedeném salonu, pronajmout si křeslo a až budeš mít aspon částečně vytvořenou stálou klientelu, tak se osamostatnit.. možná by nebylo špatné dát nějakou slevu na služby na nějaký slevový portál, např. 50%, to rády využijí i zákaznice, které mají "svou"kadeřnici a pokud budou spokojené, tak se stanou tvými stálými klientkami. moje kadeřnice je taky mladá holčina(25let)a co mě u ní drží? je příjemná, komunikativnía hlavně když k ní přijdu, tak se neptá otráveně, tak jak to chcete? (to jsem schválně trochu přehnala, abych vysvětlila o co jde)ale vždy má nějaký nápad, řekne :co kdybysme jsme dnes udělaly tohle, atd. prostě je kreativní, má nápady a je vidět že ji to baví, jezdí na semináře a neustále se zajímá o nové trendy... a já jako zákazník jsem spokojená. at se rozhodneš jak-koli přeji hodně elánu a samé spokojené zákazníky..
Samozřejmě že ze začátku to bude těžké. Ale pokud správně využiješ takového toho "BUM, a teď jsem tady já - a předvedeš že za to stojíš - můžeš si hned ze začátku nachytat klientelu, co ti minimální uhradí náklady. Zjistila bych si co ženám vadí na kadeřnicích a tím směrech bych pak rozjela nějakou letáčkovou reklamní kampaň v okolí. Jistě sis všimla jak jsou třeba v tv reklamy na air bank - to je přesně ono. Ta banka nebude lepší než ostatní, ale spoustu lidí láká, protože slibují že u nich nenajdeš přesně ty věci co lidem nejvíce vadí. Například já se radši nechám přistřihnout od kamarádky než od kadeřnice, protože kadeřnice naprostou nechápou význam přání "zastřihnout jen konečky". Takové konečky mě pak pravidelně stojí i dvacet čísel vlasů - a není to jen můj problém, na tohle si stěžuje snad každá s dlouhými vlasy. Prostě bych si stoupla někam na rušné místo, a zastavovala ženy s tím, jestli mi můžou zodpovědět pár rychlých otázek - jestli mají stálého kadeřníka, jak často k němu chodí, co jim vadí na jejich kadeřníkovi a jejich nejděsivější zážitek s kadeřníkem - třeba tě napadne ještě něco... pomůže to tobě v sebezlepšování, protože budeš vědět co lidi chtějí, a můžeš na základě toho nechat udělat pár letáčků s lákavými hesly. + nějaký originální design (jestli tam hodíš klasiku kurzívou kadeřnictví Lucie, tak fakt nikoho neohromíš - naopak, šla bych do exotiky, třeba španělský název) a každý čekající vrazíš do ruky ledovej čaj, ceny nastavíš tak nějak podle konkurence... nebála bych se toho, pokud jsi dravá a dokážeš bojovat za to co chceš můžeš vybudovat super výnosnej podnik. na druhou stranu pokud máš radši klídeček a zametenou cestičku, našla bych si fleka v salónu a zapomněla na nějaký přehnaný ambice...
Záleží jaká je v daném místě konkurence, ale i tak bych se nebála. Ženské chtějí změnu a jak říkala Chiqui, jednou zakrátí konečky o 10cm a už tam nejdu. Navíc klientela pořád dorůstá a pokud budeš mít studentské slevy, tak mladé holky přijdou. Já bych ke kadeřnici už nešla, mám svého kadeřníka-muže a naprostá spokojenost. Co taky u mě dost rozhodne, je vizáž kadeřnice, pokud je to seniorka s havraním květákem na hlavě, tak to mluví za vše..... (má naučený jeden střih za cara klacka, těžká domluva).
Ahoj, táto služba bude neustále žádaná a proto se neboj a jdi do toho, každy musí nějak začít. A klientelu si rychle vybuduješ na slevomatu atd. tam je Akcííí a chytrá kadeřnice hodí návnadu a využije těchto portálu k získání klientely Nejprve si pronajmi křeslo v kadeřnictví a za rok nebo za dva budeř spokojená