Téma: Jak reagujete na telemarketing (když vám někdo zavolá a něco nabízí)
Uživatel: Vinnie
Dneska ale měla slečna obzvlášť výdrž. Mlela a mlela. Řikám dík nechci. A ona a proč? Řikám nezaujalo mě to, nemám zájem, a ona furt ale je to krásný užasný zadarmo, dejte sem hned jméno a adresu a každej to kupuje. Až nedala se zastavit, až sem na ní musela bejt hnusná s tím že si u ní nic nekoupím a nazdar!
A jako nechtěla sem bejt hnusná, ale co se dalo dělat? Máte stejný zkušenosti?? Jak to řešíte vy?
Reakce čtenářů
Ale mě obtěžuje i operátor, levnější volání hlavně v noci! (spím)
SMS za polovinu v neděli (rodina je pohromadě,není důvod)
Nejvíc by mě asi naštvala ta otázka: "A PROČ TO NECHCETE?"
Jsem totiž narozenej ve znamení býka a když mě někdo do něčeho tlačí, tak sice slušně, ale velmi velmi rázně dokážu říct, že jsem už dospělý a že je jen a jen má věc, jak se rozhoduji a co chci. V tomto jsem tvrdší než diamant.
Pokud ho mám, tak v klidu nechám dotyčnou nebo dotyčného vymluvit a pak v klidu a s úsměvem řeknu děkuji, nemám zájem, přeji vám pěkný den.
Ještě se mi nestalo, že by na to někdo stihl reagovat, dalším vnucováním. Většinou řeknou něco ve smyslu..aaaha, tak nashledanou.
Oni jsou zvyklí na to, že jim lidé telefony pokládají, že jim skáčou do řeči a říkají nechci, nechci, ale takhle jsou většinou odzbrojeni, protože nabydou dojmu a pocitu jistoty, že teď uspěli.
Hm a ono ne.
Když čas nemám, tak to zkrátím a tam tedy občas musím prostě položit telefon. Výčitky nemám. Je to jejich práce a já to respektuji. Ale je fakt, že už mi tolik nevolají...asi už jsem známá firma
Včera mi volali z t-mobile kvůli balíčku s volnými minutami. Tak jsem si je vyslechla, řekla, že nemám zájem, protože mám tarif na volání a sms zdarma plus nasyslené volné minuty, poděkovala a bylo.
Dneska to byl vodafone, ale než mi došlo jak se ke mě dostali, uf to byla fuška...před nějakou dobou jsem si, bůh ví proč, u nich registrovala sms bránu..no jo no. A zrovna to byl takový klučina pozitivně asertivní... Vyhrála jste....to je báječné...takže kam to pošleme...děkuji mám paušál jinde, nepotřebuji..aha, to ano, chápu, tak komu z rodiny tuto skvělou příležitost darujeme... dost znuděně - nikomu,děkuji na shledanou. Ano, tak nashledanou.
Je mi jich až líto, nemohla bych to dělat.
nevadej mi!§!!!!!!kdyby jste si treba ten vodafone poslechly vsechny vyhody!tak zjistite ze je to fakt vyhodny....zridil jsem si to takhle pres telefon a jsem mnohem spokojenejsi nez u nejakyho o2 nebo t mobile!!!!!!jste fakt hloupy ze je hned odsuzujete protoze ten vodafone je fakt skvelej!!ja na tom setrim minimalne 300 na kazdym mesici....tak si rozmyslete jestli je to pro vas vyhodny jim lhat nebo ne.misto toho aby jste jim to polozili!!!zadnej t mobile nebo o2 mi nedali lepsi nabidku a ja myslim ze si to vyplati aspon vyslechnout!
Honzo, nedá mi to nereagovat. Tenhle tón sis mohl odpustit. Každý z nás má své důvody a hloupí rozhodně nejsme.
Když už to chceš konkrétně tak já měla vodafone a i O2, nyní mám t-mobile a jsem spokojená z mnoha důvodů.
Vodafone, ztratila jsem sim kartu, ztrátu nahlásila, bohužel ne hned, protože jsem to zjistila až za necelý měsíc. Ano, nejspíš je to má chyba, že jsem byla nemocná a telefon v té době prostě nepoužívala. Vodafone mi naúčtoval celou částku a nehodlal se vůbec bavit o nějaké slevě, i přestože nebyl uskutečněn jediný hovor, sms či něco jiného. O tom jak probíhá kontakt se zákazníkem, než se někam dohrabeš přes samoobsluhu ani nemluvím.
O2 trvalo půl roku než mi zrušili smlouvu, přestože chyba byla jednoznačně na jejich straně, stálo mě to spoustu peněz za služby, které jsem nechtěla a ani mít už neměla a také nervů. Zrušení volných minut z jejich strany a žádná náhrada atd. Kontakt se zákazníkem hrůza.
T-mobile oproti tomu funguje úplně jinak..neříkám, že bezchybně, ale vychází mi vstříc v tom v co je pro mě důležité. Projela jsem spoustu peněz na internetu přes mobil, aniž bych si to hned uvědomila, faktura se mnou málem švihla. Moje chyba, že jsem tehdy nevěla, že se připojuji přes wap a kolik to stojí, nicméně dostala jsem 50% z ceny dolů. Manžel neměl vyčerpány všechny volné kredity, ale nevyčerpal je v daném limitu o kterém samozřejmě věděl, protože šlo o velkou částku, dostal je zpátky jinou formou.
Zrovna včera jsem použila navigaci na mobilu a až po té jsem si uvědomila, že mě to asi stálo peníze za internet podle kb, protože paušál nemám aktivovaný. Stačil jeden telefonát a dostala jsem 50% dolů, plus aktivaci paušálu, samozřejmě (to je standart) první měsíc zdarma.
A tak dále, těch věcí proč jsem u t-mobile je víc, vždycky se snaží vyjít vstříc a najít nějaké schůdné řešení, což u ostatních postrádám.
Přeber si to po svém.
dneska uz si milionar s tim jak mas vyhodny tarif ne
Věk: 23
Je to neuvěřitelný, jak jsou vlezlý a podle toho, co popisujete, tak slečna jednala protizákonně. Bohužel dneska tohle málokdo ví a call centra se tváří, že nic neví. hrůza!
kdyz mam doboru naladu tak vypnu a ulozim jako nezvedat xx
kdyz dobrou naladu nemam tak poslu do prdele, vynadam do kur. v, vypnu a ulozim jako nezvedat xx
u tech co otravujou porad dokola uz sem premyslel ze si koupim takovou tu houkacku ve spreji co maji nekteri treba na hokej a pekne mu protahnu usi
Znám to z obou stran. Také jsem pracovala jako tel. operátor (nešlo sice o tarify nebo něco kolem tel, ale o produkt nejde, tj. teď nepodstatné) a z jejich pozice bych spíš radila - ve chvíli, kdy pochopíte, co Vám nabízí a zájem nemáte, aby jste včas slušně odmítli a rozloučili se, ptž někdy je fakt "na hlavu", když to cvšechno vysvětlují, lidi si to poslechnou celé, aniž by ji zarazili n (fakt neva, ovšem slušně) a pak stejně řeknou, že to nechtějí (na což má každý právo, ale o to mi teď nejde). Oni by raději, kdyby jste to fakt řekli včas, aby teda mohli rovnou volat někomu jinému. Ovšem zeptat se někoho PROČ TO NECHCETE, je teda absolutně nepřípustné!
Taky jsem asi předevčírem měla podobný telefon - nabídku, ale jakmile mi došlo, co nabízí, řekla jsem - a vlastně po pravdě, že teď, na dlouhodobé PN, si těžko můžu dovolit pořizovat cokoli, co nutně nepotřebuju, natož tablet, poděkovala jsem, rozloučily jsme se a hotovo.
Akorát že tato paní se teda třeba hned na začátku hovoru vůb. neujistila, jestli volá tomu, komu myslí, že volá (neujistila se, zda volá pí. XY) a navíc to na mě ještě vychrlila okamžitě, aniž by se nejdřív zeptala na to, jestli mám vůb. chvíli čas nebo tak něco.
oni ve vetsine pripadu nemaji ani paru komu volaji, nejspis maji seznam mobilnich cisel a berou to jedno po druhem
Věk: 28
Dělám na call centru v bance a občas se stane, že někomu zneužili kartu nebo je problém na jejich účtě a když jim volám, aby se to vyřešilo a nepřišli o peníze tak mi naštvaně prásknou telefonem a ani mě nepustěj ke slovu. Jejich smůla. A jejich peníze. Pak nás obviňují že jsme nezasáhli.
Kubikulo, a neměli byste jim říct hned, že jim někdo zneužil kartu nebo že mohou přijít o peníze v bance tak něco - hned, jak se představíte? Mě to jen napadlo.
Věk: 28
já se představím a než stihnu něco říct tak ně mě řvou co otravuju a praští s telefonem… a když jsem třeba teď naposledy chtěl říct že mu hned můžu říct proč volám, tak on mi řekl NE, NEMŮŽETE a položil to. když se nedostanu ke slovu tak těžko můžu říct o co jde.
No jo, já to chápu - jsou naštvaní kv. volání z jiných "otravných" firem, ale pořád mi ta otázka připadá jako zbytečné "zdržování" (i když chápu, že to asi (? ) máte nějak v popisu práce, jak začít). Pokud ji můžeš vynechat (ono "můžu vám říct, proč volám? ), řekni rovnou - po té, co se představíš - "někdo zneužil vaši kartu a volám, abych vám pomohl/poradil, co s tím", nebo tak nějak. To by nešlo?
Chápu je i Tebe.
já se představím jménem a řeknu že volám z banky a jestli hovořím s tím a tím. a oni spustí a už se nedostanu ke slovu
Ano, ano - už jsem psala, že tomu rozumím, ale jestli je to, jak píšeš (že jim chceš pomoct atd), tak řekni prostě jen to jméno a pak hned, že mají problém, se kterým jim můžeš pomoct, až pak dodat (pokud to vůb. bude třeba - to pochopí záhy), že jsi z banky.
Ale chápu, že se asi musíte na začátku hovoru nějak představit a dodržovat tak, co Vám nařídili, ale já nejsem vůb. žádný "poradce" a toto jsem si akorát představila, ale hlavně - o tom se budeš muset poradit s nadřízerným/i, já to viděla spíš z pozice toho, komu člověk volá a víc k tomu nemám co říct.
Mmch - nemám ani páru o tom, co je na tom Tvém tvrzení vůb. pravdy - že bys jako vážně volal jen těm, kterým nějak máš nějak "pomoct", o tom pochybuju - jistě je hlavní nabízet nějaké produkty. Jednou jsi jejich zaměstnancem a něco musíš dodržovat, takže jak jsem řekla - toto konzultuj s nadřízeným.
Já si myslím, že tady KubaKubikula celou dobu akorát pěkně lakuje. Zcela logicky jako zaměstnanec banky bude hájit hlavně zájmy banky. Navíc, mě někdo cizí zavolat a ptát se mě, jestli mluví s tím a tím, tak ho taky pošlu do háje. To, že je zaměstnanec banky může říct každý. Takhle blbě se ptají i operátoři a ostatní otravové - po telefonu s cizími lidmi zásadně nic neřeším.
Věk: 45
Tak potesi
Co potěší? Nerozumím.