Téma: Dotazník - průzkum mínění o finančním poradenství
Ahoj,
zabývám se pomáháním rodinám s financemi. Na svém webu, zveřejňuji články s praktickými tipy atp. Nyní Vás prosím o pomoc se sběrem podnětů k dalším článkům a zkvalitňování mých služeb.
Vyplňte prosím anonymní dotazník na https://docs.google.com/forms/
Za vyplnění navíc můžete získat zajímavé ceny a díky možnosti vyplnění kvízu i zajímavé tipy, jaké produkty využíváte dobře a jaké špatně.
Všem moc děkuji.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2485x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Mnoho lidí dojelo na rady dvacetiletých finančních poradců. V současné době světoví bankéři nedovedou smysluplně odpovědět, kam s penězi, ale nějakej fracek, co sotva sesmolil maturitu, bude radit. Kde se ve vás, kurňa bere ta drzost? Tyhle rady sledují jen jediný cíl a to vlastní prospěch za jakoukoli cenu, co zacvaká někdo druhý.
Obyčejná reklama pane Buk, my umíme googlit a těch pochval, co jste si už sám nadělil je po netu víc než dost. Pokud vás to neuživí, jděte dělat něco smysluplnějšího.
Netuším, jestli je Vaší prioritou skutečně průzkum nebo reklama na Vaše služby. Každopádně pokud by šlo o průzkum, nebylo by ideální v průzkumovém formuláři publikovat odkaz na Váš web.
Ten dotazník není o sběru podnětů k dalším článkům a zkvalitňování Tvých služeb, nýbrž tahající i soukromé info - věk, vzdělání, příjmy, jaké produkty již máme a kde či jak byly sjednány, zda-li jsme Tvým klientem atd. Takže, děkuji - nemám zájem. Až budu o služby finančního poradce mít zájem, řeknu své osobní info tomu, kterého si sama vyberu a který již bude mít nějaké zkušenosti, kladné recenze atd.
Tobě jde totiž úplně o něco jiného - získat nové lidi pro produkty, které pod jednou nejmenovanou, ale dohledatelnou firmou a za úhradu či provizi sjednáváš.
Věk: 23
Město:Plzeň
Myslím si že není dobrý nápad takovým stylem dělat dotazníky. To už můžeš totiž rovnou říct že na svůj web sháníš investory na investování do půjček a je to mnohem více transparentnější jak ty ve svém dotazníku píšeš. Neumíš tu reklamu dělat, to je vidět na první pohled.