Téma: Kvalita mobilních operátorů a jejich služeb - jak jste spokojeni se svým operátorem?
Uživatel: Nat.
Věk: 23
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli je mezi mobilními operátory v ČR nějaký větší rozdí? Popřípadě, u koho jste a jste s jeho službami spokojeni?
Díkyl
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2686x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Momentálně mi jako jediný relativně slušný operátor přijde Vodafone. Argumenty:
- Účtování mají 60+1 oproti 60+30 u T-Mobile a 60+60 u Telefónicy. Ideální by však bylo samozřejmě účtování 1+1.
- Vodafone má nejvýhodnější předplacený tarif, i když ho nic nenutí ho držet na nízkých cenách, takže teď zavedl nový dražší, ale pořád je nejvýhodnější. Ideální by byla cena 0,1 Kč za SMS a tak 1 Kč za minutu volání. Bohužel operátory nic nenutí přestat si dávat mnohonásobnou marži na své služby.
- U paušálních tarifů nemá na rozdíl od ostatních operátorů výpovědní lhůtu.
Ano, vysvětlím pro ostatní, nejlepší to bude na příkladech:
60+1 znamená, že v první minutě se účtuje celá minuta najednou, tj. když provoláte třeba jen pět vteřin, je vám naúčtována celá minuta (to je to číslo před plus: 60 vteřin). V dalších minutách je pak účtování po vteřinách (to je to číslo za plus). 60+30 tedy znamená, že první minuta je účtována stejně jako v předchozím případě (60 vteřin je naúčtováno najednou) a v dalších minutách se účtuje po 30 vteřinách, tj. když provolám minutu a deset vteřin, je mi naúčtována minuta a půl. Ideální případ, tedy 1+1, znamená, že se v první minutě i v následujících minutách účtuje po vteřinách, tj. provolám deset vteřin, je mi naúčtováno deset vteřin a ne celá minuta jako v předchozích případech.