Téma: Jak zrušit číslo bez smlouvy u mobilního operátora, operátor tvrdí, že to lze nejdříve za 2 měsíce
Hezký večer všem,
mám u operátora 3 telefonní čísla navíc - rodina je již nepotřebuje. Jedno na větší paušál, dvě jsou jen na psaní sms za pár korunový paušál, který již léta v nabídce není. Nechci čísla na někoho převádět, měnit tarif apod. , prostě je chci pouze definitivně zrušit. Jedná se o čísla dlouholetá, dávno bez smlouvy, bez jakýchkoliv závazků, dluhů atd.
Tak jsem se dnes snažila o jejich zrušení. Přes samoobsluhu to nešlo, ptala jsem se tedy přes chat operátora, jak to mohu udělat, paní na chatu mi odpověděla, ať jí napíšu na kterém tel. čísle mě zastihnou, že se mi někdo od nich ozve = zavolá a vyřídí můj požadavek. Toť vše. Půl dne se nic nedělo, tak jsem zavolala operátorovi sama na oddělení péče o zákazníky a tam mi jiná paní řekla, že to dělá pouze jejich speciální oddělení, které za předmětným účelem zákazníka kontaktuje až za 4 dny = to mi jaksi paní na chatu "zapomněla" říci. No a od paní na telefonu jsem se dále dozvěděla, že prý čísla zrušit lze, ale ne dříve jak za dva měsíce, tj. až k 31.5.2015 a navíc, že dál budu muset platit sjednané paušály. Na můj dotaz, proč bych další 2 měsíce měla platit něco, co nechci, je bez smlouvy, jakýchkoliv závazků a dluhů mi bylo odpovězeno, že prý to tak mají všichni operátoři - standartní postup. Tak jsem po ní chtěla, ať mi sjednané aktivní služby (tarify) změní alespoň na nějaké minimum, to prý také nelze, že musím počkat, až mě zkontaktují ti z toho jejich spešl oddělení. To už jsem byla rozpálená do běla, tak jí říkám: "Takže, když si zítra dojdu na pobočku, tak to bude rychlejší a jistější, ne? " No, v zápětí jsem vybuchla smíchy, neboť paní mi odpověděla: "Ale to nééé, to nikam nechoďte, teď je tam vítr a déšť a sychravo… já vám za týden 6.4.2015 zase zavolám." Tak jsem si v duchu řekla: "No to víš že jo, já budu čekat, než mi za týden, na Velikonoční pondělí zavoláš, to určitě! " a také mě napadlo, jestli paní neblafovala, když mě začala od návštěvy pobočky zrazovat tak průhledným důvodem, jako je počasí
No ale teď vážně. Zítra si chci na pobočku opravdu dojít a vyřídit to tam. Ale protože s tímto nemám zkušenosti, tak nevím, jestli je pravda to, že skutečně v tomto případě platí nějaká jejich 2 měsíční výpovědní lhůta nebo ne. U čísel na smlouvu či s nějakými závazky bych to pochopila, ale v mém případě a po 11ti letech mi to přijde absurdní, stejně jako to, že mi nechtěla ani změnit tarify na nějaké jiné, minimální, tedy alespoň u toho jednoho čísla, kde ten pušál za určitý tarif je vyšší. To je přeci normální si změnit tarif, pokud už je bez smlouvy a závazku. No ne?
Poradíte mi prosím, jak bych měla zítra na té pobočce argumentovat, s čím na ně vyrukovat, případně, jak vůbec v tomto případě postupovat? Máte s tímto někdo zkušenosti?
Předem všem děkuji.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2251x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Právní dotazy je lépe pokládat ve webu k tomu určeném. Jde o spřátelené stránky - Bezplatná právní poradna online. Dotazy do webu poradny je možné poslat v liché týdny v pondělí po 10. hodině nebo formou online chatu v sudé týdny v sobotu po 9. hodině.
Tento web (www.MojeStarosti.cz) není primárně určen k právnímu poradenství a právníci sem nechodí.
Doporučuji přečíst všeobecné obchodní podmínky, které byly platné ke dni podpisu smlouvy. Mělo by to tam být.
Jéé, nevšiml jsem si … Dany, to jsi Ty? Tak napiš do poradny, jestli chceš. Jsi přednostní tazatel.
Ano, Avi, to jsem já Děkuji za připomenutí ohledně poradny. Když o tom tak přemýšlím, tak nebude úplně od věci se zeptat i v poradně, přeci jen je to rada odborná a již jsem několikrát možnosti předostního dotazu využila a odborné rady, které jsem dostala, byly pro mě vždy velmi přínosné. Jinak v této souvislosti musím říci, že jsem ráda poradnu svým darem podpořila, neboť je velmi přínosná a za poskytnutí daru je z mého úhlu pohledu doba, po kterou mohu být přednostním tazatelem více než velkorysá
Jinak, ač jsem na veškeré doklady, smlouvy atd. velmi pečlivá a nic nevyhazuji, tak se přiznám, že momentálně vůbec netuším, kde ty původní smlouvy spolu s všeobecnými podmínkami z roku 2002 mám. Zítra se to pokusím najít ve své "kanceláři", napíšu do poradny a uvidíme, jak to všechno dopadne, protože mi při rušení tel. čísel přijde vážně absurdní platit zbytečně další 2 měsíce. Je zajímavé, že převedení čísla k jinému operátorovi problém není, ale zrušení čísla ano. Nějak mi to nejde na rozum.
Věk: 30
Tak co vím, tak velmi dobře funguje, když začneš před nimi nahlas uvažovat, že přejdeš k jinému operátorovi, že mají výhodnější podmínky.
To se pak budou dít věci, aspon ze zkušeností příbuzného vím, že nebyl problém dojednat speciální výhody a tarif na míru, jen proto, aby neodešel a zůstal u společnosti.
Tak to bych teoreticky i prakticky uskutečnit mohla, protože mám u nich ještě další 2 čísla (chtěla jsem zrušit 3 z 5ti), která zůstanou aktivní, protože když by mi opravdu nechtěli vyhovět, tak proč bych je měla podporovat těmi, které zůstanou aktivní. To je fakt a díky za radu.
zalezi co mas za operatora ale cekat 2 mesice kvuli zruseni je blbost
zajdi na pobocku a nic jim nerikej o tom ze si tam volala, chtej to zrusit a hotovo
pochybuju ze ti na pobocce zacnou nabizet specialni tarify, na to maji napr u vodafonu jine oddeleni
Díky za radu párku. Ano, jedná se o speciální oddělení (jak tomu oni říkají) u operátora, kterého jmenuješ. No a celá situace dnes měla následující dohru:
1) jednak jsem již dnes, jako přednostní tazatel dostala odpověď z Bezplatná právní poradna online, takže za to moc díky Avimu, jeho poradně a všem, kteří se na jejím chodu podílí.
2) vzhledem k tomu, že jsem pro jistotu čekala na odpověď odbornou, tedy z poradny, zatím jsem na pobočce nebyla.
3) nakonec na pobočku ani nemusím, protože dnes mi volala paní z toho jejich spešl oddělení a snažila se, jak nikdy - na začátku hovoru jsem jí totiž upozornila na to, že jestli se rozumně nedomluvíme, končím u nich se vším všudy, tedy i s těmi 2 čísly z 5ti, která zůstanou aktivní. No a co se nestalo. Tak ta 3 čísla, která jsem chtěla definitivně zrušit, mi paní ihned změnila na tzv. nulový tarif + současně ta čísla budou tzv. mrtvá s tím, že budu-li někdy v budoucnu mít zájem, mohu požádat o jejich "vzkříšení" = jsou na nich letité výhodné tarify, které již v nabídce dávno nejsou, a to vše bez jakýchkoliv závazků. Týká-li se těch 2 čísel, která zůstávají aktivní, tak na jednom mi nabídla 50% slevu napořád a opět bez jakýchkoliv závazků, a na druhém mi nabídla jiný, mnohem výhodnější tarif, konkrétně přesně podle toho, na co jej potřebuji také s 50% slevou na 2 roky a opět bez jakýchkoliv závazků. Takže ano, stalo se přesně to, jak píše párek, nabídli mi speciální tarify, jako letitému zákazníkovi, které ve veřejné nabídce nejsou.
Nakonec tedy vše dopadlo lépe, než jsem čekala a k mé spokojenosti. A příště budu díky této zkušenosti chytřejší, průbojnější a aktivnější, když je vidět, že se najednou operátorovi chce a snaží se, než aby ztratil svého zákazníka.
vyrid si za 150, - IN kartu od ceskych drah a bez jakehokoliv presvedcovani dostanes slevu 75%, ale jsou na vyber pouze 2 tarify, akorat pokud to chces na vice cisel tak si musis udelat vic tech IN karet, na kazdou kartu jedno,
ja mam u 5 cisel tenhle :
Měsíční poplatek po slevě: 88,99 Kč
Standardní cena: 355,94 Kč
V rámci tarifu: 70 minut nebo až 294 SMS
a pak tam je :
Měsíční poplatek po slevě: 30,25 Kč
Standardní cena: 121 Kč
V rámci tarifu: 19 minut nebo až 100 SMS
Párku, moc Ti děkuji za rady a tipy. My však s dcerou potřebujeme mít obě neomezené volání do všech sítí + být neustále na příjmu a to ze zdravotních důvodů dcery, když je třeba a neboť je to často třeba. Ale i tak díky.