Téma: Česká pošta ► dnes podáte, zítra dodáme - zkušenosti, diskuze, reference, recenze, názory
Zdravím,
ČESKÁ POŠTA - DNES (27.02.2018) PODÁTE, ZÍTRA DODÁME - to určitě
objednal jsem si dva balíky, oba dorazily na poštu brzy, ale v den, kdy mělo dojít k doručení, pak nakonec u sledování zásilky bylo napsáno: Pokus o doručení neuskutečněn z technických důvodů na straně České pošty – zásilka připravena k opětovnému doručení. Dnes (27.02.2018) opět nic, takže jeden balík se mi tam válí už dva a ten druhý tři dny. Byl jsem se tam včera (26.02.2018) zeptat, o výše zmíněné zprávě jsem se nezmínil, jen že jestli tam mám balík, ale paní prý že NE. – O tom silně pochybuji…
A víte, co je na tom nejlepší? Bydlím v bytovce přímo nad poštou, mají na ke mně max. 200 metrů a nejsou schopný mi do schránky ani hodit lístek o zásilce. Jestli ani v pátek odpoledne nic nebude, což už tam budou ty balíky někde 5. den, tak tam zajdu, zeptám se, zmíním ty jejich kecy o technických důvodech, jak si to jako představují, když se tam ta jejich zpráva na netu objeví už někde po 4× a pořád NIC!
Je to směšné… PPL je lepší, tam mi však vadí, že pokud nikdo není doma, tak máte smůlu, protože většinou se nejde s PPL dohodnout na čase doručení. A pokud Vás nezastihne ani druhý den, zásilka bude poslána zpět. Člověk, aby si bral snad volno kvůli tomu. Nejlepší je doručení do 12 či 24 hodin. Než čekat na zásilku přes týden…
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 6987x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
PPL je nejlepší a většinou volají dopředu, takže se vyplatí dát do objednávky tel. kontakt. S poštou mám špatní zkušenosti, běžně chodí roztrhané balíčky.
Sice budu OT, ale u PPL si zákazník může zásilku vyzvednout v doručovacím depu.
s postou to mas tezke, delal tam znamy a to co rikal to bych neveril, vozil prave ty baliky, sem tam kdyz nakladali tak si dali s krabici fotbalek, kdyz se mu nechtelo roznaset do bytu baliky tak tam prijel hned hodil do schranky papir ze nikdo nebyl doma at si to vyzvednou tam a tam a neresil, pry to tam je des a hruza, sefove jenom pridavaji prace a ubiraji lidi aby meli vic penez, nedivim se ze posta funguje tak jak funguje, zlate PPL nebo DPD, 90% baliku ktere bereme do firmy (8-10 tydne) bereme prave pres PPl, DPD, posta je az na poslednim miste
jednou se mi treba stalo ze sem posilal balik a zapomnel sem k tomu dat navod, tak sem ho hned jeste v ten den posilal postou doporucenym dopisem ( balik sel taky postou ), balik dosel bez problemu tak kde mel a dopis mi prisel zpet ze adresa neexistuje, adresy byly pritom uplne stejne
Souhlas, mám podobné zážitky s lístky na poštu díky "nezastižení doma".
Tak asi máme zázračnou poštu.
Balíky chodí velmi rychle, pán ještě telefonuje, že mi ho doveze v tolik a tolik hodin, tak jestli jej má vzít nebo nechat na poště v případě, že ho nemá kdo převzít.
U mě spokojenost.
Česká pošta, dneska podáte týden hledáte. Mám špatnou zkušenost, zvlášť balíčky ze zahraničí chodí potrhané...
Věk: 52
Město:Ostrava
1.2. 2012 (středa) jsem v 15:00 hodin podal obálku A4 s 20 listy s požadavkem na garantované doručení následující den. Byl jsem ujištěn, že za 134 Kč to pošta z Ostravy do Prahy zvládne. Příjemce si následující den vzal dovolenou a zásilku celý den trpělivě, avšak marně očekával. Pošta doručila 6.2. 2012. Můžete se osobně přesvědčit: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=EE017995363CZ&locale=CZ&send.x=0&send.y=0&send=submit&go=ok
Ptám se, zda Česká pošta není zadarmo drahá, jestli službyne zůstaly na úrovni 19 století, kdy se doručovalo vozy taženými koňmi. Pro dokreslení - otevírací doba na Horní Bečvě 8:00-11:30 a 13:00-16:00 pouze PO-PÁ! viz http://iop.ceskaposta.cz/eep_iop/AdvancedShowPostaDetail.action?idOkres=0&nazev=&psc=756+57&gps=&baliky=false&bankomat=false&tisk=false&dalnicky=false&kopirka=false&western=false&czechpoint=false&sobota=false&nedele=false&obchodak=false#posty
Pokud tedy ráno odjíždíte do práce a odpoledne se vracíte, stačí dojíždět 60 minut a už nemáte šanci si osobně převzít zásilku. Ani jeden den prodloužená pracovní doba. To je síla za ty ceny, souhlasíte? a služby stála horší. Zkracování pracovní doby zdůvodňováno "zlepšováním služeb" To se nedá selským rozumem pochopit.
Ano ano, je banda idiotů, která se chvástá jak sjou super.......
Nejsou, nechodí balíčky, lžou a ještě se na Vás debilně tváří, na pobočce pokaždé fronta, aby si na to člověk vzal dovolenou.......
Otevřeny 3 přepážky ze 6, ovšem u dvou se horlivě povídá.........
Katastrofa, katasrofa a zase katastrofa!!!!
Na starnu druhou zjkoušelijj ste někdy balík do zahraničí?
CZ- USA česká pošta 1380, -Kč
UPS, DHL, Fedex -- 4000 - 5000, -Kč to je opravdu trochen rozdíl, ano je to taky rozdíl 3 týdny verzus 72 hodin, ale kdo si to může dovolit. Jinak u nás PPL super. DPD už horší, depo je daleko....... Nejsem doma.
Na PPL nemůžu říct křivé slovo, když nejsem doma, mám okolo plno ochotných sousedů. Jooo... není nad dobré vztahy. No a zahraničí řeším s kamioňáky, pokud to není něco malého.
Barčo, to je pěkný...... ale znáš nějakýho kamioňáka, kterej jede do USA???
Já potřebuji tuhle konkrétní zemi, jinak naše okolí (taky posílám PPL), to není problém.......
Tak to teda asi nééé... no.
Teď bude lépe, Česká pošta začala sponzorovat český fotbalový pohár za 26 milionů korun, Pohár České pošty bude zárukou lepších služeb...
Věk: 31
Město:Praha
Zdravím,
Tak s tímto mám NAPROSTO STEJNÝ problém přesně tak mi to bylo posláno v info zprávě : Pokus o doručení neuskutečněn z technických důvodů na straně České pošty – zásilka připravena k opětovnému doručení.
Naprostá neschopnost, zblbli zásilku poslali na jiné místo doručení takže rada : připlaťte si a na českou poštu zapomeňte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za poslední měsíc mám tři super zkušenosti. Poslal jsem balík na konci června 2012 na firmu, kde jsou sedm dní v týdnu od rána do večera.... balík se mi vrátil po třech týdnech s poznámkou nevyzvednutý. Firmě jsem se omluvil, zaplatil ještě jedno zlodějské poštovné a odeslal. Tento týden mně dva klienti psali email, že stále nedostali objednané zboží... po týdnu. Opět omluva (za Českou poštu) a dohledávání zásilek. Tak tomu říkám luxusní služba.
v utery dopoledne mi odeslali balik, vcera mel byt na firme, kde nic tu nic, s ceskou postou budu rad kdyz prijde do patku
s dorucovatelkama to tady je taky des, uz se nekolikrat nasla kupa dopisu, slozenek, a jinych psani nekde na ceste, proste ztrati a nezajem
nebo tady chodi jednou za 3-4dny, tolik stiznosti co sem tady podal na dorucovatelky to se mi jinde nestalo, po stiznosti je to par dnu lepsi a pak zas znova
...
Věk: 21
Město:praha
To samé - nedoručeno kvůli technickým problémům. Ať jdou do háje. Chvástají se garancí doručení následující pracovní den a skutek utek. Prý nějakých 94% zásilek dorazí řádně, já využiju poštu jednou za rok či dva a hnedka smůla, jaká náhoda že? Blbci prolhaní.
Věk: 33
Město:vesnice
No lidičky, moc se nedivte. Páni manažeři si něco vymyslí, dosadí si ty svoje úžasný čísla a ty dole aby se z toho zbláznili. Prostě oni to takhle naplánovali a tak to prostě bude. A nezajímá je, že to prostě nejde. Každý rok vyhází pár lidí, aby si zase obhájili ty svoje čísla, ale že ta práce se už kolikrát nedá stíhat, to už je prostě nezajímá. Hlavní je, aby se plnili smlouvy od aliančních partnerů. Takže až budete chtít založit nějaký to pojištění, stavspoření, účet atd. , tak budete vítáni. Nějaké balíky nejsou zrovna na pořadu dne. Hezký den
Věk: 50
Město:Plzeň
Absolutní nespokojenost s tímto státním molochem.
Pošta vyžaduje při podání balíku uvedení tel. čísla adresáta a nestačí jí číslo na pevnou linku - to prý "systém nevezme", ale trvá na uvedení mobilního čísla. Občane či firmo, pro Českou poštu neexistuješ, když nemáš nebo neuvádíš mobil. Pikantní je, že na podacím lístku je kolonka tel. č. označena jako údaj NEPOVINNÝ! Ostatně k čemu pošta tak úporně vyžaduje kontakt na adresáta, když stejně většinou "doručení" vyřeší jen oznámením o uložení zásilky. Pošta neumožňuje u balíku využít službu Dodejka, ačkoli právě info o datu doručení je pro odesilatele často velmi důležitý.
Hlavní pošta Plzeň 1: Pracovnice přepážky dává nesmyslnou radu, aby tedy odesilatel uvedl svoje mobilní číslo. Dále doporučí podat reklamaci, a to tedy na službu, která ještě ani nebyla sjednána či poskytnuta. Když zákazník projeví nespokojenost, pracovnice začne jednání protahovat, tedy uchýlí se k šikaně zákazníka, který vzhledem k opravdu neočekávané časové náročnosti tak jednoduchého a tradičního úkonu jako je odeslání balíku uvedl, že už spěchá na autobus. Prostě od ČP se držet co nejdál.