Téma: Technické problémy na webu MojeStarosti.cz
Uživatel: Putin
Věk: 10
Tento web mojestarosti je čím dál nepoužitelnější. V některých prohlížečích se nezobrazuje, a musím si na něho vzít Internet Exoplorer, který jinak nepoužívám.
Ale dnes (03.09.2017) se něco změnilo. Web mojestarosti mrví příspěvky, které píši. Když je rozhodím do odstavců, zruší to, a namísto toho to spojí dohromady v jeden slovní salát - nečitelný, nerozdělený.
Takže vzkazuji administrátorovi webu, že na této poradně končím. Nemám toto zapotřebí.
(0 lidí)   (3 lidí)  
Stránka otevřena 3526x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Věk: 50
… tak to by se měl administrátor ale vážně zamyslet, protože co by si tu kdo bez tebe počal…
To každopádně
Uz si tu koncil viac krat.
Este nechod.
dedecek s zivotnym nadhledom?
peace
Já se ale bohužel taky potýkám s řadou problémů. tím si teda nestěžuju, alespoň ne moc, ani nevím, jestli jde opravit problémy za chodu. Ale chvílema to drhne, no.
Se vomlouvám.
Ano, problémy lze opravit za chodu a budeme velmi rádi, když nás o nich budeš na helpdesku informovat.
Je to lepší to řešit průběžně, než pak číst témata tohoto typu
Děkuji za příspěvek na Helpdesku.
Napsal jsem tam ještě poddotaz, po jeho odpovězení dám věc k řešení programátorovi.
Já žádný problém nemám. Používám Mozillu. Při problémech ale nepoužívám na webu nové téma, ale Helpdesk.
Používám Google chrome a při odhalení jakéhokoliv problému to ihned hlásím programátorovi, který věc z 90% do 3 dnů opraví (jen to nedělám přes helpdesk, dělám to přes soukromou komunikaci na komunikačním kanále.
Nesporná výhoda psaní do helpdesku je ta, že nám automaticky řekne informace o konfiguraci PC pisatele problému. Ta se nám pak ukáže v takovém souhrnu a pomáhá nám to nasimulovat situaci, která u uživatele nastala:
Bohužel u běžných příspěvků toto nefunguje.
Věk: 61
Město:U Německa
Putine, to se spraví za pár let až se naučíš pořádně s PC pracovat
Chyby tedy má a ony se zásadně neřeší, což je špatně. Viz průšvih s ukazováním cizích zpráv, dále blbne i psaní soukromých vzkazů, mně se např podařilo poslat čtvrtku asi 2x ač tam bylo napsáno mnohem víc. Nechtělo to ani vzít word, pouze obrázek jpg.
Programátor se k tomu nehlásí a admin se taky moc neangažuje.
A vzhledem k tomu, že kritika očividně stále je, ale posun žádný, někde asi bude chyba.
Věci, které se staly nás samozřejmě mrzí, ale neumíme se vrátit do minulosti a chybě, která byla před mnoha měsíci předem předejít.
Vím, že Tě to štve, můžeme o tom zde psát 5x, klidně i 10x, ale minulost nezměníme.
Jednoznačně přiznávám, že kopírování z Wordu je a bude asi problém navždy. Při kopírování textu se totiž kopíruje i formátování textu, takže text pak může ve webu vykazovat odlišnosti a může být divný.
Potřeboval bych nutně znát text (hlavně jak odkud byl kopírován), abychom mohli podobný problém otestovat a zjistit co je špatně.
Prosíme o psaní všech podnětů izolovaně jednotlivě do helpdesku.
My se můžeme věnovat každému z nich, ale musíme o nich vědět.
Děkujeme.
Samozřejmě o problémech, na které přijdu sám, ty mohu vyřešit, ale nepřijdu zdaleka na vše.
Příspěvek Putina je velmi přínosný, ale potřebujeme mnohem více podrobností, ideálně s odkazem na konkrétní příspěvky, kde nastal problém, abychom mohli situaci nasimulovat.
O sledpování řádků do chuchvalce nic nevím. Osobně chuchvalcové texty nesnáším, takže odmazávání odstavců ve webu by bylo proti kvalitě webu (i proti pravidlům SEO optimalizace).
Lidé už vše řeší na Facebooku, hlavní výhoda tohoto webu proti Facebooku je, že zde lze psát anonymně a při troše snahy uživatele je ten navždy identitou nedohledatelný, což na Facebooku nelze.
Je také potřeba brát potaz na to, že zatímco např. zmíněný Facebook může na testování webu využít třeba tisíce lidí a ty zaplatit, tak to u nás nelze, protože jsme velmi nízko příjmový web (příjmy se skoro rovnají nákladům).
Pokud si někdo myslíte, že mám z technických vad webu radost, tak se samozřejmě mýlíte a ani naše bojkotování webu nepřichází v úvahu.
Těm co tu zůstávají přej hezký den (a děkuji, že tu budou i nadále, ač se tu vyskytně občas technická závada) … vlastně i těm, co půjdou jinam (internet je svobodný a každý si může dělat co chce)
PS: těším se někdy i na nějakou chválu, bude to příjemná vzpruha. Všimněte si, že my Češi máme kritiky plná ústa, ale když je něco v pořádku nebo se opraví, tak se o tom už nemluví - myslím to obecně - zprávy v TV, noviny apod. Prostě se rádi utápíme v negativnu.
Souhlasím, lidé rádi kritizují, pochopil bych to u placených služeb, ale nechápu to u webu, který je zdarma a přístupný všem.
Jako programátor a vývojář, s jinak velkými nároky na kvalitu musím upřímně přiznat… že drobné nedostatky u MS vůbec neřeším. Věřím, že tady jde hlavně o obsah, nikoliv o formu.
A také… názory na Internet Explorer nejsou takové pro nic za nic Zrovna v případě IE hodně často platí, že chyba je na straně prohlížeče.
Děkuji za reakci.
Zajímavé. K čemu je dobré psaní hlášení do Helpdesku, když ta, která se nehodí, aby se o nich vědělo, jsou stejně smazána? K ničemu.
Kdyby to bylo na mně, zrušila bych helpdesk a nechala pouze kontakt na programátora s tím, aby hlášení chodilo zároveň i adminovi. Společně by pak mohli řešit problém s uživatelem a líp by se domluvili v detailech. Viz příspěvek admina 04.09.2017 07:19 na který nemá reakci. Jak potom mohou něco řešit?
Pokud nám přijde email a my ho nevyřešíme hned a zapomeneme na něj (máme na starosti aktuálně 10 webů - viz www.zmwh.cz ), tak budou uživatelé ještě více naštvaní, protože budou mít pocit, že je ignorujeme.
Tak jsou všechny technické problémy tohoto webu na jednom místě a je nemožné, aby se na ně zapomnělo, protože jsou viditelné vč. možosti odkliknutí, zda byly vy/řešeny nebo ne.
Navíc pokud někdo v tématu řeší, že se něco děje nebo neděje jak má, tak je možné poslat jedinečný odkaz z/do helpdesku, kde je věc zmíněná.
Probírali jsme to už mnohokrát. Osobně nemám důvod se k té věci znovu a znovu vracet. Nebylo by to k ničemu dobré. Říkal jsem opakovaně, že mne mrzí co se stalo, vyřešilo se to a více s tím nemochu dělat.
Opravdu je nutné babrat se v minulosti a stále dokola vytahovat tuto jednu technickou chybu a stále dokola nám ji podsouvat a mluvit o ní?
Nevím co přesně můžu víc pro Tebe a Rypoušici můžu dělat. Opravdu co se stalo v minulosti nedokážu změnit.
Byť jsem za chod webu odpovědný, tu technickou chybu jsem tehdy já osobně nezpůsobil, šlo zřejmě o chybný zásah programátora.
Podle mě má helpdesk smysl, protože když se něco děje, víme o tom ihned a nezapadne to v desítách emailů, které denně dostáváme. Je to na jednom místě a je to připravené k řešení.
Mně nejde o nic jiného, než o pravdu. Nesnáším zametání toho, co se nehodí pod koberec, jako tomu bylo kdysi, v té době již nežijeme. Žijeme v době, kdy máme právo na informace. Ostatní mají právo vědět, že jejich soukromí zde není zabezpečeno.
Jak by mohlo, vždyť od března 2017 visí v Helpedsku hlášení o nezabezpečení těchto stránek. Ano, jsou odrškrtnuté jako vyřízené, ale to není pravda. Pouze tam je od programátora webu napsáno: "V posledních verzích prohlížečů se začíná toto upozornění objevovat, pokud není stránka s přihlášením přístupná přes protokol https - adresa webu nezačíná http: // ale https://. V nejbližší době https: // na MS nasadíme." A? Máme září 2017, a nic se nezměnilo = situace je stejná.
Takže se pak nemůže nikdo divit tomu, že se mi nelíbí, že moje soukromé zprávy byly opakovaně nabourány, někým přečteny dříve než mnou nebo to, že se mi zobrazily soukromé zprávy mezi Plamínkem a Dárečkem. , a to celé tu opakovaně zmiňuji. protože stále nemám jistotu zabezpečení, proto:
"Já zásadně nesouhlasím s tím, aby mé hlášení o tom a Rypoušice hlášení o tom bylo mazáno."
A další věc, není pravda, že hlášení v Helpdesku bývá vyřízeno z 90% do 3 dnů, kolikrát to tam viselo i několik měsíců, stačí se tam podívat.
Poslední věc, vždycky tu mělo a má mnohem větší efekt to, když jsou potíže zde psány přímo do tématu, protože to lidi čtou a reagují se svými stejnými či jinými potížemi, a to pak bývá najednou řešeno raz dva. Psaní hlášení do Helpdesku takový efekt nemá, protože to není na očích, tak to mnohdy trvalo i x měsíců, než to bylo vyřízeno, a pak už to někdy bylo i bezpředmětné, když pomoc či řešení nepřišlo včas, viz. historie Helpdesku.
Kdo bude ocházet jako úplně poslední, tak zhasněte prosím světla ve všech 14.960 tématech.
Děkuji.
Příspěvky Rypouštice a Putina jsem dal do Helpdesku, trošku se obávám, že k vyřešení věci bychom potřebovali více informací, ale třeba něco programátora napadne. Z toho co jste nám ale napsali je jen velmi těžké situaci nasimulovat.
Věk: 50
Já bych to viděla asi takto:
DAROVANÝMU KONI NA ZUBY NEKOUKEJ.
Zřizovatelům tohoto fóra děkuji za to, že zde mohu prokrastinovat a přeji ať se mají fajn a ať si prosím hlavně nepokládají otázku, jestli tohle mají zapotřebí (jako autorka jedněch gratis provozovaných stránek totiž vím, jaká by byla odpověď) .
Jsem počítačový idiot, ale odted budu vše poctivě hlásit. Předpokládám, že to bude bráno jako přínos!
Tak se stalo, v helpdesku máš několik absurdních podnětů, ale chtěls to. Moje popisy stojí za to. Těš se.
Věk: 50
Malá technická:
Nejsem ajťák, ale nepomohla by náhodou u těch stížností i nějaká technická specifkace?
Třeba "nový mobil" - tj. je s Androidem, IPad, nebo co za systém?
"Některé prohlížeče" - jsou jaké?
a pod.
Neumím si představit, jak by sebelepší ajťák mohl něco vyřešit na základě informace typu: "dělá mi to nějaké chyby".
Většinou po mě chtěli nejen OS a u webovek prohlížeč, ale třeba i printscreen.
Mě tu nic nezlobí (W10 + Google Chrome), ale když to tak čtu tak si říkám, jestli zde nevzniká dusno tak trochu zbytečně kvůli nedostatku použitelných vstupních dat.
Ano, přesně tak. Každá detailní informace nám pomůže nasimulovat stejnou situaci a přijít na příčinu.
No a to je právě ono. Jsem jen uživatel, navíc zcela debilní v tomto, takže jsem se připojila k tématu, které si stěžovalo s nadějí, že až se něco někde vylepší, vylepší se i moje starosti. Anebo ne.
To je všechno. Detaily nějaké dodat mohu. Ale nevím, jestli je můj mobil s androidem ipad nebo jiným systémem, ale ano, te´d jsem ho otevřela a je zde napsáno android. Nevím, co jsou prohlížeče - chrom? Tak chrom. Takže tímto jsem skončila své stížnosti do helpdesku. Snad je jasné proč. Takové informace vám nedodám, já umím stejně jako jenny z IT CRowd" clicky a double clicky.". Jo.
Věk: 50
Ano, prohlížeče jsou IExplorer, Google Chrom, Mozilla, Opera a další.
I na tom mobilu musíš ten web otevírat pomocí nějakého webového prohlížeče - na internet chodíš přes nějakou aplikaci. Nevím jak na nových mobilech, na starých dotykových mobilech byl název té aplikace (jméno prohlížeče) dokonce napsaný přímo pod ikonou - to je ten obrázek na který se kliká.
Není třeba se durdit, jen prostě ty stránky jsou jen soupis nějakých kódů a ty prohlížeče jsou jen systémy, co ty kódy umí číst nebo neumí. Navíc se ty prohlížeče a systémy stále aktualizují a tím vznikají ty chyby - že nějaká část toho kódu přestane být pro ten nový nebo aktualizovaný systém čitelná.
Když ajťák neví co má hledat a kde to má hledat, tak to těžko najde.
Myslím, že to je logické.
Nechci do toho víc kecat, mě MS bezchybně fungují na všech přijímačích - jen jsem chtěla navrhnout-pomoct-poradit že možná kdyby ty stížnosti vždy obsahovaly i info o typu zařízení (mobil, tablet, ntb, pc) ,, operačním systému (W7-8-10, Vista, Linux, Mac, Android) a prohlížeči - že by to prostě pomohlo.
Přičemž toto fakt nejsou žádné sofistikované počítačové údaje.
Já se nedurdím a jsem ti vděčná. Jsi zlatíčko. Jsem ovšem jen technickým idiotem a trpím technostresem. Inu, inženýr. Sice chemie, to byla moje první škola, ale málo platný, mám zkoušku z částí strojů. ne, tomu nikdo nemůže uvěřit.
Díky, Kateřino, já si to tu projdu apřípadně položím nějaké otázky. , pokud to nebude vadit. Snad proboha nejsem takovej debil, ačkoliv, děsím se že ano. No, pohlédnu pravdě do tváře. Ale nebude to snadnéí, protože nevím jaký prohlížeč mám na mobilu nevím, jak to zjistit. a z mobilu se sem už nedostanu.
Takže zpráva- v odpovědním okně se objevuje před řádkem vždycky p v ostré závorce a okno nejde použít -je stejně pro helpdesk nepoužitelná. To nebude tak lehký.
Ale obyčejný člověk, který tomu nerozumí, nemůže vědět, že má současně s potížemi do hlášení do Helpdesku napsat např. jaký prohlížeč a operační systém používá. Pokud toto je pro možnost řešení důležité, nechť je to dopsáno do toho úvodního červeného rámečku v Helpdesku tak, ať je všem, tedy i méně znalým předem jasné, jaké info mají úvést
Věk: 50
… mňo a právě proto, že to evidentně neví, jsem to sem napsala.
PS: a neodpustím si jednu věc (i když je mi jasné, že si vykoledovávám porci antipatie) .
Přijde mi, že "obyčejný člověk" si určitě taky neumí představit, že dohledat a opravit ty zmiňované chyby nemusí být jako vyměnit žárovku - a že považuje za samozřejmost, že je někdo opraví - zadarmo a ve svém volném čase. My tu nejsme tu v placeném režimu na základě smlouvy, kde se nám zřizovatel webu k něčemu zavazuje. To, že tu někdo něco opraví, je od něj laskavost, že nám věnoval čas a energii - a ne jeho povinnost. Přijde mi, že většina lidí to tu ale jako něčí povinnost bere (alespoň tak ty příspěvky v tomto tématu působí) .
Sorry všem, koho jsem se teď zde dotkla, ale tak nějak jsem pocítila potřebu se adminů trochu zastat.
Jsem také ráda, že tento web existuje zadarmo a občas si sem mohu zajít prokrastinovat.
Napsala jsi svůj názor, na ten máš právo, jako my všichni. Nemám důvod se cítit jakkoliv dotčená, neboť v životě jsou důležitější věci, na kterých záleží, než-li je pouhá výměna názorů.
Jinak, buďme prosím objektivní, každá mince má 2 strany. V tomto případě je na jedné straně neplacený web, jeho majitelka, správce či admin, programátor atd. s tím, že na straně druhé jsou zde registrovaní či neregistrovaní uživatelé, na nichž ovšem tento web stojí, a kteří zde též neplaceně, tedy zadarmo a ve svém volném čase věnují nemalé úsilí tazatelům a jejich dotazům tak, aby tenhle web mohl vůbec existovat.
Čili, já osobně se necítím za možnost tu být nijak dlužna, neboť jsem tomuto webu věnovala již 6 let, také jsem přispěla finančním darem bezplatné právní poradně.
Za to očekávám pouze dvě základní věci:
1) férové jednání (viz. můj dnešní komentář výše).
2) zabezpečené připojení a zabezpečení soukromí = soukromých zpráv (viz. můj dnešní komentář výše).
To si myslím je standartní a zcela legitimní očekávání, které by mělo být dle mého názoru samozřejmé.
Jistě, jsem rád, že sem chodí uživatelé, vážím si toho, že zde diskutuješ a že tomuto webu věnuješ svůj volný čas.
Jen mi pořád není jasné, jak můžu změnit minulost, na kterou poukazuješ.
Už jsem se Ti Dany X krát omluvil za chybu, kterou jsem nezpůsobil.
Denně tu probíráš skutečnost, že došlo k technické vadě, kterou jsme opravili během velmi krátké době (několik hodin) a která se stala před mnoha měsíci.
Co pro Tebe v tuto chvíli můžu dělat víc?
Co dobrého by přineslo, kdyby v Helpdesku zůstala hláška, že došlo k technické vadě, která byla už dááááávno vyřešena a trvala několik desítek minut?
Je to furt dokola. Předpokládám, že zítra (07.09.2017) ráno sednu k počítači a zase budu číst o tom, že před X měsíci došlo k technické chybě, na kterou jste upozornili na helpdesku a že jsme pak hlášku o chybě smazali. A v pátek znovu. A o víkendu zase.
Fakt nevím jak mám změnit minulost. Asi si podám žádost, abych byl Bůh a mohl se tam vrátit a upozornit programátora, že udělá chybu.
Ještě jsem chtěl napsat, že si velice vážím Tvého daru poradně. Tvůj dar (aniž bys o tom věděla) pomohl několika lidem, kteří možná neměli na právníka/advokáta a kterým jsme díky Tvému daru odpověděli zdarma. Díky lidem jako jsi Ty web právní poradny funguje. Takže za to Tě maximálně blahořečím.
Tvůj dar poradně byl tehdy nezanedbatelný, jeho výše mě překvapila a za toto si Tě vážím
Přestalo mě nějak bavit starat se o tento web.
Kdybyste věděli o nějakém vypatlaném debilovi, který se tu o to bude skoro zadarmo technicky pečovat (stejně jako já), tak mi dejte vědět.
Někdo, kdo bude lépe snášet nevděk, nepochopení a netolerantnost.
Mile rád mu předám otěže a budu jen uživatel, který tu bude číst a komentovat témata.
Po dnešku mám chuť web celý vypnout.
Co se týče staršího problému se zobrazováním soukromé komunikace jednalo se pouze o komunikaci s neregistrovanými uživateli, co se týče komunikace mezi registrovanými uživateli, tak ta nebyla prozrazena.
Jinak si asi nedokážete představit jak pracné je naprogramování webu tohoto typu a kolika chyb se musíte vyvarovat, tzn kolik jich je ošetřeno, ale i přes to nikdo a nic není dokonalé, takže i přes veškerou snahu můžou některé uniknout, nebo programátora nemusí napadnout daná kombinace. Velké firmy to dělají tak, že si najímají armádu testerů a stojí je to nemalé peníze, ale v případě komunitního projektu typu tohoto portálu, na kterém pracuju ve svém volném čase a hostuju jej ZADARMO jako přispěvek pro lidi co potřebujou pomoc, si toto nikdo nemůže dovolit, takže ano tento web může obsahovat chyby i když je mou snahou aby jich bylo co nejméně.
Když si vezmete třeba operační systém ať už typu Windows, nebo i Linux, nebo konkrétně i tento CMS systém, na kterém je toto fórum nádstavbou a schválně si alespoň pro sebe tipněte kolik chyb i kritických v něm je a kolik jich je do dneška neošetřených. Zrovna nedávno byla v tomto CMS v novější verzi než je zde zavlečena a objevena chyba, kdy si kdokoliv mohl dělat co chtěl se kterým uživatelským účtem a dokonce získat oprávnění super uživatele a to se prosím jedná o SW, který vyvíjí opravdu hodně lidí a přesto se do něj takto kritická chyba dostala a trvalo několik verzí než byla odstraněna.
Takže buď toto forum použivejte tak jak je nebo nekažte jeho používání lidem, kteří potřebují poradit a pro které toto forum je dělané.
Pokud se domníváš, že nikdo jiný nemá někde nějaké stránky a nevnímá, jak těžké je je spravovat, tak se taky mýlíš. Já sice ani netuším, co vše to obnáší, ale vidím, jak zpruzení jsou ti, co se o to mají starat. Pytel blech a chyby se objevují. Furt.
Máme nějaké pracovní stránky na třech pracovištích, dvě jdou zcela kolem mně, jedny mám já - tedy jsou mé- a zaplaťpámbu, že se tomu vůbec nemusím věnovat, a jedny má manžel a atky je jak hadr na holi. Potud to chápu. V jak velké míře existují problémy a v jakém porovnání s tímto webem, to nevím. Ale prskají všichni, jenže. ale asi nelze asi říct na kritiku- jsou tu chyby- tak si trhněte. Tenhle web snad žije z návštěv a zobrazení reklam, nebo ne? Pokud se pletu, oprav mě.
Ale je tu kritický podnět, je možné říct, snažíme se, je to těžké a ještě nám schází ocenění,
ne, jděte pryč, pokud se vám tu nelíbí. A nekažte forum pro lidi, tím že poukážete na technické chyby…
Takže za mně: jsem tu ráda, líbí se mi tu, jsou tu fajn lidi, ale máte tam nějaké chyky, drobné. Nic víc, nic míň. Líbí se mi tu, hotovo. Máte tam drobné chybky.
To jsi napsala moc hezky a výstižně
Po pečlivém zvážení jsem se rozhodl, že web bude zakonzervován během dnešního dne.
Od té doby nebude možné vkládat nové reakce na témata a psát nová témata.
Bude zchován chat a možnost psaní soukromých vzkazů mezi uživateli webu.
Všem děkuji za pochopení.
Lidi s Alzheimerem chápu, ale u zdravých je to neustálé omílání téhož bez ohledu na odezvu vysilující. To chápu. A že mě mrzí, jak to dopadlo na tom těžko může něco změnit.
Jsem tak nějak až zděšená, rozčarovaná, překvapená, rozmrzelá atd. z toho, co tu dnes (06.09.2017) vidím a čtu:
Tak dobře, nejdříve sem napíši jsem to, co jsem dnes (06.09.2017) psala do pokecu:
1) Dobrý den všem. No, vyhořelý je tady asi někdo jiný, pokud zareagoval tak jak zareagoval a rozhodl se zcela zbytečně a unáhleně tak, jak se rozhodl, ale já to tedy nejsem. Já cítím pouze nespravedlivé to, že byly z Helpdesku smazány pouze moje hlášení, co je na tom k nepochopení?
2) Další věc, na adresu webu tu bylo napsáno již tolik negativ, až to hezké není, a nikdy takto prudká reakce nebyla = pozastavení webu atd. Tak proč zrovna teď po mé snaze o spravedlnost a férovost? To není hezké, že to hážete pouze na mě, a to mě mrzí.
3) Avatárek, mám prosbu, z počátku, když jsem tu byla, a ještě nevěděla, jak to tu chodí, a udělala něco, co nebylo ve zvyklostech tohoto webu, napsal jsi mi soukromě, a vyříkali jsme si to. Pokud to cítíš z mé strany nyní stejně, řekni mi to prosím narovinu, ale netrestej ostatní za mě.
4) Já navrhuji 2 věci, buď si to vyříkejme, myslím tím Vás, kteří ke mně něco máte a pojeďme dál, nebo, pokud je to pro Vás nedostatečné, přejete-li si, nebudu sem chodit, ale Avi, kvůli mně opravdu nepozastavuj tento web, a jak jsem psala, netrestej za mě ostatní prosím.
Ještě k tomu tedy dodám toto:
1) Kdyby nebylo smázáno pouze moje hlášení v Helpdesku, tak vysvětlení o tom, že to bylo vyřešeno a proto smazáno, ještě pochopím. Nejsem ani vyhořelá ani nechápající, natož nevděčná či netolerantní.
2) Vzhledem k tomu, že bylo smazáno z Helpesku pouze moje hlášení, doufám, že jste postřehli, že již nepíši o čem bylo, dotklo se mě to jako nespravedlnost, když ostatním ne, mně ano.
3) Ono tam vlastně bylo ještě jedno hlášení od Rypoušice, které následovalo proto, protože to mé bylo smazáno, a jí toto bylo smazáno též = týkalo se jedné a té samé věci, a v podstatě bylo o svobodném vyjádřeni názoru o tom, že se jí to také nelíbí. To si myslím není nic proti ničemu.
4) Moje opakovaná námitka či opakované ozvání se vůči této JEDNÉ věci vůbec nektritizuje celý web jako takový. Nezlobte se, ale toto se mi nesnažte "přišít".
5) Dále odkazuji na body 1-4, které jsem psala již do pokecu.
Závěrem bych chtěla říci toto:
1) Použiji slova Plamínka z pokecu: "Vždyť jsme lidi, tak si ne všichni sednem. Normální situace." Já bych to doplnila ještě o: "Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem."
2) Necítím se vinna v tom, že jenom já jsem si dovolila napsat něco víc, než mnozí jiní a v mnohem horší formě a intenzitě, a za tu dobu, co tu jsem.
3) Proto dnešní reakce Avatárka v podstatě pouze na mě je pro mě poněkud překvapivá, zejména je-li uzavřena tak, že:
"Přestalo mě nějak bavit starat se o tento web.
Kdybyste věděli o nějakém vypatlaném debilovi, který se tu o to bude skoro zadarmo technicky pečovat (stejně jako já), tak mi dejte vědět.
Někdo, kdo bude lépe snášet nevděk, nepochopení a netolerantnost.
Mile rád mu předám otěže a budu jen uživatel, který tu bude číst a komentovat témata.
Po dnešku mám chuť web celý vypnout."
5) Přemýšlím, jak si to mám vysvětlit, snažím se to pochopit. Já nevím, já si nemyslím, že bych tu byla ten nejhorší člověk, který tu kazí používání webu lidem, kteří potřebují poradit a pro které toto forum je dělané. Tady jsou mnohem horší jiní, i registrovaní, jejichž odpovědi tazatelům jsou opakovaně pěkně ostré a dokonce i vulgární, i když by to dle pravidel správně tak býti nemělo, ale je to některým tolerováno.
6) Přiznám se, že si trochu připadám jako v práci za totáče, kdy se po mně chtělo abych držela pusu a krok s tím, že pokud se mi to nelíbí a nebudu s ostatními zpívat stejnou písničku, tak ať jdu… zaznívá to i tady v tomto tématu i v pokecu, byť ne adresně, a já si naivně myslela, že s tímto se již nesetkám… Ústa jsem samozřejmě nedržela a byla jsem za to jako dospělá ve své práci šikanovaná, nehezky šikanovaná. Pracovala jsem ve školství, svoji práci měla odvedenu v pořádku, děti mě milovaly, já je, kolegyně za mnou stály, jen ředitelka na mě křičela přede všemi i dětmi na schodech, abych už konečně sama odešla, neměla mě totiž za co vyhodit, svoji práci jsem měla bezchybnou. No, vydržela jsem to několik let, pro ty děti mi to za to stálo. Přišla revoluce, a paní ředitelka dostala padáka…
7) Přes písmenka se někdy těžko něco sděluje tak, aby to druhé nepohoršilo, chybí tam hlas, intonace atd. Měla jsem dát smajlíky? Já nevím… to by zřejmě v tomto případě už stejně nepomohlo, si myslím.
8) Víte, já vím, že tento web pouze na mně nestojí, to je jasné. Stejně tak je jasné, že když tu nebudu, většině chybět nebudu. Já tu nejsem proto, abych se snažila falešně někomu zalíbit. Jsem prostě někdy upřímná, tak jako jsem byla vždycky, to se nezmění a ani na sobě měnit nechci, jinde se mnou nikdo problém nemá.
Takže co s tím? Já navrhuji 2 možnosti, jak jsem psala již do pokecu:
1) Buď si to vyříkejme, myslím tím Vás, kteří ke mně něco máte a pojeďme dál = tolerovat se můžeme i když si někteří nesedíme.
2) Pokud je to pro Vás nedostatečné a přejete-li si, nebudu sem chodit.
Avatárka MOC PROSÍM ZA VŠECHNY o jednu věc: "Netrestej prosím kvůli mně ostatní uživatele"
Já chápu, že zapracovaly emoce jak na mé, tak na Tvé straně, ZA SEBE SE OMLOUVÁM, ale opravdu prosím, nech všem ostatním web nadále a pod Tvým vedením přístupný. Pokud k vyhovění mé prosby pomůže to, že tu nebudu, ráda to ihned udělám, klidně mě i zablokuj. Myslím to zcela upřímně a vážně.
No a vzhledem k tomu, že nevím, jak se Avi a všichni ostatní rozhodnete, a zda-li bude možné jsem psát, napíši ještě rovnou jednu věc:
Možná nebo asi to dávám málo najevo, ale věřte, že nikdy nezapomínám. Na co? Na to, že když mi bylo nejhůř, někteří lidé na tomto webu mi moc pomohli. Všem těm mnohokrát děkuji, neboť je za co poděkovat. Stejně tak mi pomohl tento web jako takový, lidé, kteří jsou jeho součástí. Kromě pomoci ať už veřejně či soukromě jsem měla možnost tu poznat spoustu lidí, různé osobnosti méně či více bližší až spřízněné, a to také není málo, ne to je také hodně, za což také mnohokrát děkuji.
A tímto se, neboť nevím, jak to bude dál, pro jistotu již teď s Vámi se všemi loučím.
P. S. 1) Kdyby mi chtěl někdo napsat soukromě, na svém profilu mám zveřejněný mail.
P. S. 2) No a prosím ještě o jednu věc. Je možné, že můj "román" nevyzní tak, jak jsem jej myslela, já to lépe v tuto chvíli napsat neumím.