Téma: Je dovoz domů při zakoupení lednice běžný standard?
Nedávno se mi pokazila lednice. Oprava nebyla možná. Sháněla jsem rychle novou. Koupila jsem ji v v jednom elektru. Doručili mi ji až do domu. Jsem s jejich službami spokojená.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 4339x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
V Okay nakupuji ráda, pár spotřebičů taky od nich mám. Nakupuji Vždycky jsem spokojená.
Dovoz elektrospotrebicu domu je dnes (25.09.2021) standart a poskytuji jej i male obchody s elektrem. I zapojeni pristroje je v cene.
Reklama je na tomto webu zakazana!
Věk: 42
Zkušenost s nimi mám podobnou, vše proběhlo OK.
Věk: 32
Mám podobnou zkušenost, nákup nové pračky proběhl bez problénů. Takže jsem spokojená.
Lednici jsme kupovali jinde, ale v Okay jsme koupili notebook. Druhý jsme koupili v Elektro expert. Když se porouchal ten z Okay, obchod ho převzal a vrátil opravený za měsíc. Když se totéž stalo s tím druhým, Elektro expert zajistil prohlídku svým pracovníkem a na místě ho i opravili. Takže? Reklama pro Okay mě už prostě neosloví.
Dovoz velkých spotřebičů je už opravdu standard, už proto, že z valné většiny nejsou na prodejnách skladem, ale stejně se přivážejí z nějakého centrálního skladu. Je ale rozdíl mezi dovozem (za první uzamykatelné dveře) a donosem a instalací na místo (tedy ve vícepodlažním domě donos až do bytu a třeba až do kuchyně), to už samozřejmostí ne vždy bývá. Na druhou stranu někdy vyjde levněji vybrat low-cost eshop, co to pošle přes PPL a donos si zajistit sám.
Bohužel s dovozem poslední dobou mám špatné zkušenosti. Objednal jsem si takto nábytek, při vyplnění objednávky "nic není problém, na čase se dohodnete" a pak volala spediční firma, že už mi to veze a mám být doma 10-12. Naštěstí to nebylo zaplacené, tak jsem to odmítl, volali mi z obchodu, že mi to dovezou domů a že se pokusí někdy mimo pracovní dobu ve všední den, za 3 dny volal opět člověk ze spediční firmy a opět s podobným časem dovozu. Opět jsem odmítl. Za pár dní mi volali z obchodu a ptali se, jestli jsem převzal, no zajímavý hovor, během kterého jsem se dozvěděl, že spediční firma půlku nábytku ztratila a druhou rozbila : D.
Okay jsem míval rád, bydlím v Praze na Pankráci, pod Bauhausem měli svoji prodejnu, občas jsem tam zašel "na čumendu". Párkrát jsem v Okay nakoupil když vstoupil na český trh (první prodejna, kterou jsem objevil, byla na Bohdalci), ale pak to šlo nějak z kopce. Velmi omezený výběr - a takový zvláštní, často modely, které jinde nebyly, zatímco jinde převládající modely neměli - z toho jsem usoudil, že jde o nějaký šedý dovoz, postupem času i ty ceny přestaly být zajímavé. Co prodejnu na Pankráci zavřel, tak už jsem jejich nabídku přestal sledovat.
Ono je asi jedno, zda koupite u velkeho nebo maleho prodejce. Nakonec to stejne zalezi na lidech. Ja koupila u maleho soukromeho prodejce s tim, ze jsem ocekavala za zakoupeni jedne z nejdrazsich pracek i adekvatni sluzby. Asi jsem prilis naivni. Prijeli dva strejcove, kteri prezentovali vyrobek naprosto diletantsky. V podstate o vyrobku nic nevedeli, krome toho, jak ho dostat z auta do baraku! Na zapojeni pracky nemeli ani potrebne naradi a vybaveni (musela jsem jim vsechno pujcit, vcetne klesti a tesnici svorky). Diky jejich odborne instalaci pracka zacla po 3 dnech tect. Firma Miele poslala technika v hezke uniforme (dost me prekvapilo jeho vybaveni- krome pristroje na diagnostiku mel i navleky na boty: ) ), ktery zjistil, ze pracka byla spatne napojena. Cela ta akce byla dost draha, ale zaplatit ji musel nakonec prodejce. Ale verim, ze prodejce tyhle strejce-fachmany posila na "odborne" instalace dal!