Téma: Kompresor na dofouknutí kola, motorky, auta - stačí do zapalovače auta?
Uživatel: Marek janek
Věk: 35
Zdravím,
zvažuji koupi kompresoru do dílny, očekávám od toho jen že bude sloužit na dofukování kol u auta, motorky a dětem kola - sem tam s tím asi ofouknu nějaké piliny nebo tak něco, ale nepotřebuju nic super truper výkonného - máte nějaký tip? Bude lepší třeba nějaký ze základní řady kompresorů Pístové kompresory Base line nebo mi postačí takový ten maličký, co se dá strčit i do zapalovače u auta?
Je to praktické třeba na cestách? Dofouknu s tím skutečně kolo, když bude třeba?
Děkuji že se podělíte o zkušenosti.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2725x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Věk: 61
Město:U Německa
Když kompresor do dílny, zapomeň na 12V. Z té řady z odkazu ti bude bohatě stačit ten nejmenší, zvládne víc, než požaduješ.
A teď koukám - chceš tedy kompresor do dílny nebo na cesty? I tak, do dílny si kup ten, co jsem uvedl a na cesty si kup nějaký na 12V, ale vybírej! Ne plastový šmejd za 300, - Kč, ale pokud možno kovový kompresor v ceně alespoň 800-1000, - Kč.
se zhruba stejnym kompresorem sem strikal i spodky aut a bez vetsiho problemu, akorat ze casteji spinal protoze mel malou nadrz ale na to co potrebujes ti bohate staci
Na dofouknutí kola, motorky, vozíku za auto a automobilu používám ten do zapalovače auta už asi 7 let a bez problémů.
Cestovní do auta bych nedoporučoval do autozapalovače, ale "na svorky". Jednak šetříš elektroinsalaci v autě (asi nebude zrovna "vhod", když ti při dofukování kola odejde pojistka a kabely k autozásuvce také nebývají často dimenzovány tak, jak by být měly, takže se mohou časem i přepálit) a pak kompresory "na svorky" jsou mnohem výkonnější.
Měli jsme v Africe půjčený Nissan Navara a celkem pravidelně jsme dofukovali (vždycky na písku vyfouknout, na asfaltu nafouknout). Většinou jsme se snažili dojet k benzince, kde bylo nafouknutí za pár minut, ale jednou jsme nafukovali z kompresoru, co v autě byl - byl právě "na svorky" - prostě se (podobně jako startovací kabely) svorkami připnul přímo na baterii. Díky tomu mohl mít mnohem větší výkon - i tak jsme ta čtyři kola foukali pěkných pár desítek minut (být do do autozapalovače, foukáme několik hodin). Pravda, off-road je něco jiného než běžné osobní auto, ale i tak.
Každopádně je to nesmysl, aby to byl kompresor do dílny. Tam se používají kompresory na 230 nebo 400 V s expanzní nádobou (výhoda je, že nemusí běžet pořád, prostě se nádoba natlakuje, kompresor se vypne a člověk může v klidu a bez rámusu nafukovat kola nebo dělat jiné věci).
Věk: 29
Město:Lípa
Má něco podobného jako "párek" - jen je asi o něco menší… pístový kompresor
Věk: 28
Na dofouknutí kol, penumatik atd. bych doporučil http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/univerzalni-dily/naradi/hustilky-kompresory-pumpy/15970-kompresor-12v-tornado.html mám ho cca 5 let.
Ale pokud chceš něco do dílny, tak bych ti doporučil sehnat něco většího.
Věk: 30
Město:Hradec Králové
Pokud chcete jen dofukovat pneu u auta, tak jako já, tak vám bude stačit kompresor ABAC https://www.kompresory-vzduchotechnika.cz/p/5567/mobilni-kompresor-l20-1-5-24cm já ho doma používám a nemám s ním problém. Má poměrně velkou nádrž, takže se s ním dá bez problému pracovat.