Téma: Parkování - je lepší ruční brzda nebo zařadit rychlost
Uživatel: uma
Ahoj,
mám dotaz. Je lepší nechat po vypnutí motoru při parkování zařazenou rychlost nebo vyřadit a dát ruční brzdu? Díky
Reakce čtenářů




zalezi podle motoru
u novejsich dieslu kde je dvouhmota je lepsi brzdit rucni brzdou, kdyz se zaradi rychlost treba v mirnem kopecku a drzi to primo na te rychlosti tak to muze casem zkrivit dvouhmotu a ta v drtive vetsine pripadu stoji v desitkach tisic ( pokud to neni cina kterou si tam da jenom blazen )
Věk: 41
Nenicte si dvouhmotak. Auto na svahu zajistete rucni brzdou, povolte nozni brzdu a az potom pustte pedal spojky-zarazena rychlost je pojistka proti ujeti, auto na ni nesmi viset. Na rovine je to jedno. Start i vypnuti motoru = vzdy seslapnout spojku. Take jizda v nizkych otackach nesvedci spojce, ani motoru.