Téma: Opel Corsa C 1.0 12V - svítí kontrolka řízení emisí, co se děje?
Zdravím, vlastním Opel Corsa C 1.0 12V a včera při jízdě domů se mi rozsvítila kontrolka řízení emisí (pro ty co neví kterou myslím, je to ta co má tvar motoru, svítí žlutě)
nijak sem to nehnal, jel sem na pětku zhruba těch 2500 otáček (70-80 km/h), auto sem až to šlo zastavil a zhasl, zhruba po pul minutě sem ho znova nastartoval ale kontrolka řízení emisí pořád svítila, auto se chovalo pořád stejně, nezaznamenal sem třeba snížení výkonu nebo tak něco, má s tím někdo zkušenosti? Za každou radu budu vděčný.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 12915x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
To není řízení emisí, to je kontrolka pro situaci: "RYBA VE VOZE"
Jsi asi vezl kapra nebo neonku.
tak bud muzes zkouset vsechno co ti kdo poradi na netu a dat do toho xx penez anebo si jednoduse muzes zajet na diagnostiku a budes hned vedet na cem jsi
Zkus se optat zde: Opel
Většinou svítí ve spojitosti s katalyzátorem. Dost často vadná lambda sonda. Jináč to co doporučuje Párek.
Věk: 42
Odkaz co dával Hříbeček nefunguje, správný link je https://www.opel-forum.cz/viewforum.php?f=41
Nejsi první ani poslední komu tahle kontrolka svítí, mě svítí též a i v jiných autech jsem ji viděla se stejným průběhem.
Byla jsem v servisu, vše zkontrolovali, našli závadu, oznámili mi o co jde a jak bude oprava finančně náročná. Zároveň mi sdělili, že dokud mi nebude stoupat spotřeba a klesat výkon, nemusím se tím vzrušovat, nic se dále nepoškozuje a až to bude aktuální, ať přijedu.
No, je to už něco přes rok, přibylo nějakých 30tis. km, jezdím dál a kontrolka si vesele svítí. Občas je při resetování počítače donucena zhasnout, ale to za chvilku napraví a svítí dál. Tak si vždy řeknu, nj. holka bylo na čase a je to.
Takže pokud je jinak vše v pořádku, nevzrušovala bych se a sžila bych se s ní.
Věk: 32
Prave resim ten samy problém. Vymenil jsem obe lambdy a kontrolka cca po dni se rozla znovu, takze tik to asi neni. Takze uvidime co dal
to nevadi ne, hlave ze si usetril na diagnostice
Tak se musím "pochlubit", že MĚ už kontrolka nesvítí.
Mohlo to sice ještě chvíli počkat, ale co už. minulý týden prostě finito, doskákala jsem do servisu a po změření tlaků bylo jasno, že tohle už malá oprava nespraví.
První válec už úplně kaput, druhý a třetí předstírali, že ještě fungují.
Takže jsem sice o nějaké ty tisíce chudší, ALE mám nový motor, tedy zánovní, ale naprosto super.
No a milá kontrolka odešla odešla do věčných lovišť.
Tak už mám tak nějak ze své staré Fábky (najeto 250tis km) novou. Páč v dubnu dostala kompletně nové brzdy, celý výfuk, nějaké ty čepy a tak, no a teď k motoru i katalyzátor, lambdu, novou spojku, filtry, všechny náplně a takový ty související ptákoviny. Jo a taky opravený lak.
Ještě dostane během týdne nové tlumiče a bude holka kompletní.
to mas 1,2 htp ze ti odesla hlava?
No jasně, že mám HaŤaPku, už jsem to psala v jiném tématu, co si tak pamatuji.
I když … teď už ani není poznat, že to je tříválec, vrní jako čtyřválec a manžel s 1.4 mi nestíhá.
mu rekni at si vynda cihlu z pod plynu
To on Parku "cihlu" pod plynem nemá, jezdí jak drak, ale před tím byla moje haťapka svižná, což byla oproti jeho fábce výhoda, ale chyběl jí tah, no a to už teď neplatí.
Ťuk, ťuk, ale musím říct, že po opravě jsem na max spokojená, protože tak jak jezdí teď, prostě nejezdila nikdy.
A navíc mi ani spotřeba nijak zásadně nevylítla, naopak dálnice je o poznání méně. Z toho jsem měla trochu strach. Před jsem jezdila v klidu (ani honička, ani šolíchačka) město za 4,9, dálnice 7. Teď mám město za 5,2 a dálnici za 5,6 takže bomba a naprostá spokojenost.
ja mam mesto za 10,5 a dalnice 11+, asi taky presedlam na 1,2 at mam radost u benzinky kdyz budu tankovat
Tak už se to vyřešilo, Corsa šla nakonec znova do servisu a zjistili že nereaguje váha vzduchu takže výměna a auto jede jako nové nekope ani se nedusí, už nejde ani poznat, že to je jen litřík