Téma: Lze koupit trošku lepší nekradené auto do 150000 Kč?
Kdo se trochu vyznáte v autech, lze koupit auto v uvedené ceně, ale takové lepší, a aby nebylo kradené? Co si myslíte o tomto autě?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/civic/10242010?goFrom=list
Reakce čtenářů
To má být auto pro Tebe? Jsi tak bohatá?
Ne, neber to ode mě vůbec jako rýpání, ale za 150tis si můžeš koupit např. Fábii v top stavu a skvělé výbavě.
Proti tomuto konkrétnímu autu mám: subjektivně - vůbec se mi nelíbí a není to lokální značka.
Objektivně: 2007 - 5 let staré auto, což znamená v brzkém výhledu nutné investice na běžné opotřebení.
112tis, není to zase tak moc, ale za ty peníze.. je to zbytečně moc jeté a staré auto.
Objem 1.8 znamená významně vyšší povinné ručení o 3-7 tisíc, podle výběru pojišťovny.
Rovněž dražší havarijní pojištění.. to samozřejmě uzavírat nemusíš... na druhou stranu nikdy nevíš a při nehodě z vlastní viny, se pak docela dost prohneš. To se ostatně týká i náhradních dílů při běžném opotřebení.
Totéž se týká Mercedesu. Vybírala bych rozumem, ne na základě nějaké líbivosti a potřeby "ukázat se".
Pavli, já už po předchozích zkušenostech bych auto takto na inzerát, bez důkladného přezkoumání jeho technického stavu v servisu, nekoupila.
A ono raději si kup auto třeba u nějakého specializovaného prodejce aut, který kromě nových, prodává i zánovní.
Uvidíme, co ti poradí kluci.
odepis na ten inzerat a uvidis, podle me ti prijde odpoved typu, momentalne jsem v anglii, poslete zalohu a auto vam privezu ukazat do cr bla bla bla
jinak srovnavat fabii a hondu to je uplna ztrata casu, to co vymenis u fabie pri najetych 60 000km to bude u te hondy menit nekdy kolem 200 000km, podivej se do fabie na dily a tam uvidis MADE IN china, taiwan, bosnia a herzegovina, kdyz se podivas do hondy tak uvidis jeste porad made in japan
s tou pojistovnou uz to taky neni tak zhave, kdyz treba porovnam ze za obsah 2,4 bylo zakonne pojisteni 4 092, - na rok a za 1,4 je 2 136, - tak to uz takovy rozdil neni
neco pres 150 000, - se da koupit i nove auto jenze dneska uz i to je nekdy risk, pokud se ti neco pokazi tak vetsina prodejcu se zacne vymlouvat ze zaruku nemuzou uznat proto a proto, oni vi ze soudit se bude malo kdo
jeste abych to dokoncil, musim se priznat ze skodovky ( nebo presneji vsechno od vw Group ) mam strasne rad - pokud nejsem jejich majitel diky temhle autum je totiz porad hodne prace
abych jim jenom neskodil, najdou se i kousky do kterych se leje jenom benzin/nafta a dela pravidelny servis ktery se dela u kazdeho auta, zas jich ale neni tak moc
Jak vidím tak jsi zarytý odpůrce škodovek, já zase těch ostatních.
Ještě jsem se nesetkala se škodovkou, která by potřebovala nějakou mimořádnou údržbu, pokud majitel nezanedbává tu pravidelnou a myslím, že to se dá říct o většině aut různých značek. Zásadní rozdíl je však v ceně takové pravidelné údržby.
Pro mě je třeba dost podstatný rozdíl jestli za povinné ručení zaplatím ročně 1.700, - nebo 3.500, -. a zrovna tak jestli jezdím za max. 5,4l/100km či za 6,5l/100km... samozřejmě spotřeba je různá i s ohledem na řidiče, který dané auto řídí.
nejsem, jenom je vidim kazdy den na zvedaku a vim jake to je
jak jsem napsal skodovky mam rad protoze je hodne prace za 5,4 budes jezdit s malokterym autem a nejakou fabii urcite ne ( teda pokud jo tak to bude brzda provozu ), posledni dobre motory se ve skodovce davaly do dieslovych octavek 66kw, to byly jedny z nejlepsich motoru, ted co delaji ty mototry to je skoda slov
Parku, ano tato spotřeba není úplně běžná, ale je to také z části dané tím jak řidič jezdí a z toho co vidím na silnici, tak je to ten hlavní zádrhel.. i když samozřejmě každé auto má svoje možnosti pod které se prostě jít nedá.
Můžu Tě ujistit, že jezdím Fábií, umím s ní jet... jako dobytek... i za 7,5, ale jezdím většinou za 4,9 - 5,1, vyjímečně 5,9 krátké trasy (proto průměr 5,4). Brzdou provozu rozhodně nejsem, naopak, ale umí jezdit plynule a ekonomicky - čili předvídat.
Mmch jako brzda provozu bych jezdila za víc.
co to mas za motor?
jako dobytek za 7,5 to asi neznas dobytek
ale na druhou stranu kdyz sleduju to co se v dnesni dobe deje na cestach tak to je des, je treba davat porad pozor, nekteri vubec neresi ze prijizdi z vedlejsi cesty a maji dat prednost, v patek kdyz jsme jeli z nakupu tak jsem potkal tri takove blbecky, sem rikal manzelce ze si mozna nekdy pujdu sednout protoze jednou takovemu saskovi rozbiju hubu
. No jako dobytek - "brzda-plyn".
Já jsem stále překvapená, i když už bych být neměla, protože to co jezdí na našich silnicích je z větší části tragedie, bohužel.
Jinak, abych nekrafala na prázdno, přikládám důkaz po dnešní jízdě.
Celkem 95km (17km, 45km, 33km), 50:50 Praha město / okruh - běžný provoz. 2x start, několik semaforů, včetně 1,7km krpálu s okamžitou spotřebou (průměr) 20,5l/100. Celkový čas 1:23.
Mamka koupila VW Golf za 30.000 Kč, dala 60.000 Kč do oprav a je to úžasné auto. Takže i starší auto se dá do 100.000 Kč koupit nebo zrenovovat zcela bez problémů. Těch 50.000 Kč můžeš dát třeba na charitu .
Děkuji za rady. Auto si chce kupovat syn, má Opel Astra 1,6 a opravdu jezdí hodně a docela dálky, to auto šlape jako hodinky, ale už má svoje za sebou. To auto je nutnost, potřebuje spolehlivé, na dálky a to v létě v zimě. Nechtěla jsem ho pro sebe. My máme s dědou nové Renault Thalia a na nákupy a krátké výlety nám stačí. Syn ještě myslel na Octávku 1,9 D, ale ta s motorem asi tolik nenajede. Tak jsem si řekla, že se poptám tady.
Jak nenajede Octávka v 1.9 TDi? Pokud si koupí Octávku se "starým" motorem tz. 77 kW právě v v tom 1.9TDi, tak mu to vydrží skoro navěky. Já mám na své dvojkové Octávce skoro 240 tis. a jede jak za mlada - chtěl jsem ji vyměnit, ale nestojí to za to a Superby v kombíku jsou furt drahé. Teď jsem měnil "jen" spojku, rozvody, vodní pumpu, veškeré náplně a auto mám de facto nové.
Nebo ať koupí Octávii 1. generace - akorát ty jízdní vlastnosti jsou katastrofa...
octavku dvojku bych na dlouhe cesty nechtel ani zadarmo, pro ridice tam je katastrofalne malo mista, mam neco pres 180cm ale jet s tim treba jenom 5km na technickou tak vzdycky nadavam, nejvic trpi prave koleno, ANI ZADARMO
jinak co se tyce motoru pokud bude jezdit dalky tak bud starou jednickovou octavku 1,9tdi - 66/81kw anebo dvojkove PD 1,9- 77kw nic lepsiho u skodovky nenajdes
Já mám 178 a Octavká 2 je pro mě supr (mám sedadlo úplně dole) zvlášť teď, když mám ještě služebáka... To je katastrofa. Člověk si pak uvědomí, co má vlastně doma za dělo. A s kolenem to je daleko horší v Astře.
me se treba octavka dvojka v kombiku libi, jeste kdyby se daly lepsi kola atd. ale to misto je pro me katastrofa, kdybych vzal treba toho civica co je v odkazu tak v nem sedim ve srovnani z octavkou dvojkou jako kral
Mládenci, moc děkuji za radu k motoru. Mluvila jsem ze synem, také shání názory. Prý jsou dobré motory 1,9 TDi a mají to prý škodovky jen z roku 2001, pak WV, Seat a Audi. Prostě potřebuje auto na dálky v zimě i v létě s dobrým motorem. Prý je dobrá Fabie 1,9 TDi? Je to pravda? Poraďte mi jěště, moc díky.
To jo, ale furt se točíme okolo 1,9 TDi. Na kastli až tak nesejde (Passat, A4, Superb 1, Octavka 1 a 2 i 3. řada, Polo, Fabka... ). A motory 1.9 TDi se vyrábí dlouho, tak se zaměřit jen na ročník 2001.... nevím nevím. Stejně to pak bude kus od kusu, kdo s tím jak jezdil a staral se o to, jaký měl olej, jak často ho měnil (já dávám plnou syntetiku a měním co 15 tis. , i když můžu mít půl a měnit co cca 25 tis. dle pal. počítače).
jenom mezi nama holkama
pokud mas motor 1,9tdi PD 77kw tak tam musis lit olej ktery splnuje normu 505.01 ( nebo longlife 507.00 ) a pokud beres plnou syntetiku 5w-40 a polosyntetiku jako 10w-40 tak vim jiste ze neexistuje zadna "polosyntetika" ktera ma normu 505.01
pokud tam budes lit neco jineho nez 505.01 pripadne ten 507.00 tak zacni setrit na opravu
Ne ne, liju to tam a vše OK. Mám dobrého mechanika, sice důvěřuj ale prověřuj, ale je to kamarád a motorkář, tak se nebojím šmečka.
A jak jsem tady už někde psal kdysi, tak takřka komplet nový motor (PD 1.9 tdi) se dá sehnat za cca 15 tis....
nevim proc jenom z roku 2001, rok at si koupi jaky chce ale u octavky jednicky to musi byt motor 1,9Tdi ktery ma 66 nebo 81kw a u octavky dvojky to musi byt 1,9 Tdi PD 77kw, jestli ma rok vyroby 2001 nebo 2003 je uplne jedno
Pavli, my měli Passata 1.9 TDI a fakt je ten, že motor vrněl jako kotě. Žádné problémy. Ale ND a opravy stály balík.
MiCa - To je fakt, na kastli nesejde, jde o dobrý motor.
parek - Aha, já nevěděla, že se dělají Octávky s takovým motorem i po roce 2001. A co Fabie 1,9?
Sorbi a jak dlouho jste měli toho WV?
Pavli, asi 8 let, ale koupili jsme už staršího, i když 200 tisíc byl taky ranec. Takže fakt už měl svý najeto a šlapal jako hodinky, co se týká motoru. Ale ty ostatní věci, to se mi chtělo brečet. Tam šlo řádově o tisíce.. Tam 15, tam 8, takže teď máme škodovenku, novou, a spokojenost. Neměnila bych.
Věk: 26
Město:Praha
My jedno parádní za 150 tisíc prodáváme
http://auto.bazos.cz/inzerat/43684360/Octavia-II-Tdi-Elegance-2008-SLEVA.php
muzu se zeptat co znamena kompletni vymena vsech podvozkovych casti? co konkretne se menilo?